administratief medewerker
InteraktContour

Informatie

Heb jij een afgeronde mbo-opleiding? Heb je ervaring met OWS van Ortec? En wil je ons team tijdelijk komen versterken? Dan is deze vacature als administratief medewerker roosteradministratie echt iets voor jou!

InteraktContour is er voor mensen die problemen ervaren als gevolg van hersenletsel, na bijvoorbeeld een beroerte, ongeluk of hersentumor. Hersenletsel verandert hun leven en dat van hun naasten. Terug naar werk of school lukt vaak niet en thuis is alles anders. Toch is er altijd iets mogelijk. Dáár richten wij ons op, met gespecialiseerde zorg en ondersteuning. We ondersteunen cliënten en hun naasten op het gebied van leven, wonen en werken. Dat doen we met behandeling, begeleiding, dagbesteding en 24-uurszorg.

Jouw werkplek

Het bestuursbureau in Nunspeet is jouw standplaats. Hier werken zo'n 90 collega's in ondersteunende functies om de zorg voor onze cliënten mede mogelijk te maken. Ook het managementteam en de bestuurder werken vanuit deze locatie. Hier ben jij onderdeel van het team rooster- en salarisadministratie dat uit 5 collega's bestaat. Hierdoor kun je altijd bij iemand terecht met vragen.
In eerste instantie zul je op kantoor werken. Na een gedegen inwerkperiode is er de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken. In verband met de continuïteit van de werkzaamheden zullen je uren verdeeld worden over 4 dagen.

Jouw rol

Als administratief medewerker op de roosteradministratie heb je een afwisselend takenpakket. Deze bestaat uit het telefonisch te woord staan van medewerkers, het verwerken van de informatie voortvloeiend uit deze telefoongesprekken en het verwerken van de binnenkomende mutaties per mail. Ook ondersteun jij bij het controleren en accorderen van roosters, maak je eenvoudige rapportages in Excel en signaleer je knelpunten in de roosters en urenverwerking. Je komt te werken in een zelforganiserend team en je gaat uiteraard voor een optimale samenwerking.

Wat wij bieden

  • een tijdelijke aanstelling van vier maanden voor 24 uur per week (met mogelijkheid tot verlenging)
  • salaris conform de CAO gehandicaptenzorg van minimaal €1.861,- tot maximaal €2.766,- bruto per maand (FWG 35) bij een fulltime dienstverband (inschaling afhankelijk van ervaring en opleiding)
  • in juni 2021 een loonsverhoging van ruim 3%
  • een eindejaarsuitkering van 8,33% (een dertiende maand)
  • scholing over niet-aangeboren hersenletsel
Wat wij vragen

  • een opleiding op mbo-niveau 4 in een administratieve richting
  • ervaring in een vergelijkbare functie is een pre
  • kennis van OWS van Ortec is een pre
  • je hebt inzicht en kunt logisch nadenken
  • je kunt zelfstandig werken binnen de bestaande protocollen en richtlijnen
  • je hebt een flexibele werkhouding. Switchen van werkdag vind jij niet vervelend en af en toe extra werken vind jij ook geen probleem
  • je hebt van nature een dienstverlenende houding en bent uitstekend in staat om interne klanten te woord te staan
  • Verklaring Omtrent Gedrag (aanvraagprocedure via InteraktContour)
Word jij onze nieuwe administratief medewerker roosteradministratie?

Past deze rol bij jou en heb je interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct via onderstaande sollicitatiebutton. Wij leren jou graag kennen. Wie weet zijn wij een match! Je kunt reageren tot en met woensdag 14 april. De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats op 20 of 23 april. Wanneer er zich voldoende geschikte kandidaten hebben gemeld, sluiten wij de vacature eerder.
Wil je eerst meer weten over deze functie of over InteraktContour? Bel dan met Ina van 't Oever, medewerker roosteradministratie, op 0341-255794.

Meer informatie over het bestuursbureau vind je hier.

Bekijk ook onze overige vacatures

We voeren onze sollicitatiegesprekken face-to-face op het bestuursbureau in Nunspeet. Uiteraard met inachtneming van de RIVM-richtlijnen.

'Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld'

Type Vacature
Organisatie InteraktContour
Locatie InteraktContour, Bestuursbureau Nunspeet
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Mbo
Arbeidstijd Part time
Uren van 24
Uren tot 24
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, met mogelijkheid tot verlenging
Externe url Bekijk
Functie(s) Financieel-economisch medewerker
Administratief medewerker
Publicatiedatum 31-03-2021
Reageer voor 14-04-2021
Nummer 62935

InteraktContour

InteraktContour biedt zorg aan mensen met een lichamelijk beperking en mensen met hersenletsel. Dit kan zowel bij de mensen thuis (ambulante begeleiding), in een activiteitencentrum of op een woonlocatie. InteraktContour heeft kleinschalige voorzieningen in Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. Samen met de cliënt en eventuele partner kijken we naar de zorgvraag en stellen we doelen. Samen benutten we mogelijkheden!

Meer over InteraktContour