Adviseur leren en ontwikkelen
Careaz

Functieomschrijving

De zorgbranche is continu in beweging, hetgeen de nodige uitdagingen met zich meebrengt ook op het gebied van leren en ontwikkelen. Behalve dat de zorgvraag toeneemt en de zorg steeds complexer wordt, verandert ook de rol van de (zorg)professional door onder andere de overgang naar een klantgerichte zorg/dienstverlening. Deze ontwikkelingen maken dat leren en ontwikkelen dagelijks onderdeel uitmaakt van het werk.

Basisvoorwaarden voor het optimaal benutten en vergroten van deskundigheid en talent binnen de organisatie zijn een stevig opleidingsfundament, een gevarieerd opleidingsaanbod en een stimulerend leerklimaat waarbij medewerkers van en met elkaar kunnen leren.

Lijk het jou een mooie uitdaging om deze basisvoorwaarden te optimaliseren? Dan zijn we op zoek naar jou!
Careaz is op zoek naar een enthousiaste en doortastende adviseur leren en ontwikkelen (24 uur).

Wat ga je doen?
Als adviseur leren en ontwikkelen adviseer en ondersteun je het MT bij de ontwikkeling en implementatie van opleidingsbeleid. Je vertaalt vastgesteld opleidingbeleid naar praktische toepasbaarheid en draagt zorg voor zorgvuldige en consistente toepassing en uitvoering hiervan.

Daarnaast adviseer en ondersteun je teams, opleidingsfunctionarissen en managers op proactieve wijze bij allerlei leer- en ontwikkelingsgerelateerde vraagstukken, in lijn met de besturingsfilosofie van zelforganisatie en de fase waarin de organisatie/het team zich bevindt binnen zelforganisatie. Je ziet mogelijkheden voor innovatie en/of signaleert bijzonderheden/problemen en doet (on)gevraagd voorstellen ter verbetering/interventie.

Verder krijg je de ruimte om projecten te initiëren en te begeleiden (waaronder het professionaliseren van de wijkleercentra) en lever je vanuit je vakgebied een actieve bijdrage aan organisatiebrede projecten.

Hoe ziet je werkomgeving eruit?
Als adviseur leren en ontwikkelen ben je werkzaam bij het Bedrijfsbureau in Lichtenvoorde. Je wordt onderdeel van een adviseursteams bestaande uit verschillende disciplines (HR, control, kwaliteit en ICT).

Functie eisen

  • Je bent in het bezit van een relevant HBO diploma (bv. opleidingskunde).
  • Je hebt enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent pro actief, creatief en innovatief in je advies.
  • Je werkt graag zelfstandig, neemt verantwoordelijkheid en bent resultaatgericht.
  • Je bent een goede netwerker en in staat partijen te verbinden en te coachen naar een succesvol resultaat.
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen en kunt goed plannen en organiseren.
  • Je bent communicatief sterk in woord en schrift. Dit komt tot uiting in een dienstverlenende houding, klantvriendelijkheid, luisteren, tact en overtuigingskracht. Je houdt rekening met verschillen in mensen, behoeftes en belangen.
  • Je volgt ontwikkelingen en verwerkt snel nieuwe kennis.

Inschaling

  • Een bruto maandsalaris conform CAO-VVT FWG 55.
  • Een vakantietoelage van 8%.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Een contract voor 24 uur per week.
  • Een afwisselende / uitdagende baan waarbinnen je veel regelruimte hebt en wordt uitgedaagd initiatief te nemen.
  • Een organisatie waarbinnen een informele sfeer heerst.
  • Een MeerKeuzeSysteemArbeidsvoorwaarden (MSKA). MKSA maakt het voor medewerkers van Careaz, op vrijwillige basis, onder voorwaarden mogelijk om het arbeidsvoorwaarden-pakket naar eigen wens samen te stellen.

Bijzonderheden

Wie zijn wij?
Wij zijn een zorgorganisatie (bestaande uit circa. 800 medewerkers) in het oosten van de Achterhoek en leveren zorg in de gemeentes Aalten, Berkelland, Oost Gelre en Winterswijk. Vanuit het principe van zelforganisatie staat het levensgeluk van de cliënt en het werkplezier van de medewerker bij ons centraal. Medewerkers / teams hebben binnen gestelde kaders en met ondersteuning van verschillende disciplines ruimte het werk rondom de cliënt op eigen wijze vorm te geven.

Is deze vacature voor jou geschreven? Dan maken wij graag kennis met jou!

Informatie
Meer weten? Voor vragen over de deze vacature kun je contact opnemen met Moniek Botterhuis (Senior HR adviseur), via 06 – 22415074
(bereikbaar op maandag en donderdag).

Type Vacature
Intern nummer v19.0100
Organisatie Careaz
Locatie Careaz in Lichtenvoorde
Postcode 7132EJ
Stad Lichtenvoorde
Werkveld Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Opleidingsniveau Niveau 5
Arbeidstijd Part time
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Externe url Bekijk
Informatie verkrijgen bij Afdeling HR
Functie(s) Opleidingsadviseur/Trainer
Publicatiedatum 28-11-2019
Reageer voor 31-12-2019
Ingangsdatum 28-11-2019
Nummer 49873

Careaz

Careaz is een Oost-Achterhoekse zorgorganisatie die vanuit kleinschaligheid en lokale betrokkenheid bij de cliënt thuis of zo dicht mogelijk bij huis ondersteuning biedt op de terreinen wonen, zorg, welzijn en dienstverlening. Careaz Thuiszorg in de gemeenten Aalten, Oost Gelre, Winterswijk en Berkelland en de drie locaties Careaz Antoniushove in Lichtenvoorde, Careaz Dr. Jenny in Dinxperlo en Careaz J.W. Andriessen in Borculo hebben topscores behaald in het zorgonderzoek ‘Benchmark in de Zorg 2011’. Uit dit onderzoek kwam onder meer naar voren dat de tevredenheid onder onze medewerkers en klanten heel hoog gewaardeerd wordt. Careaz Thuiszorg werd daarnaast nog beloond met de titel beste zorgteam 2011! Ook werd Careaz door FNV jong al uitgeroepen tot beste vakantiewerkgever 2011.

Meer over Careaz