ADVISEUR PO&O (28 - 36 uur p.w)
Ambiq

Functieomschrijving

Wij zoeken een bevlogen topper die graag in een maatschappelijk betrokken werkomgeving wil werken. Wat wij bieden? Een ambitieuze werk- en leeromgeving, hechte collega’s, een informele werksfeer, een werkklimaat waarin geen dag hetzelfde is en een hoge mate van verantwoordelijkheid. 

Dit ga je doen   
Je werkt nauw samen binnen het team PO&O.  Het betreft een allround functie als adviseur PO&O voor een deel van de organisatie. Denk hierbij aan adviseren van de clustermanagers en medewerkers, ondersteuning re-integratieprocessen, vraagbaak zijn ten aanzien van de CAO Gehandicaptenzorg en juridische en arbeidsvoorwaardelijke kwesties. Je neventaak is het organiseren en begeleiden van werving en selectieprocessen. De verwachting is dat werving en selectie de komende tijd een groot onderdeel uitmaakt van je takenpakket.

Wat doet mijn team dan precies?
Ons PO&O-team bestaat momenteel uit twee adviseurs PO&O, een opleidingsadviseur, een opleidingscoördinator, een praktijkopleider en vier administratief medewerkers. Daarnaast is ons team tijdelijk versterkt met een interim adviseur.

Samen zijn wij (mede) verantwoordelijk voor onder andere het verwerken en bijhouden van alle administratieve PO&O processen, aanspreekpunt voor al onze collega’s voor PO&O vragen/vraagstukken in de breedste zin, (door) ontwikkelen van PO&O-beleid,  opleidingen. Onze rol hierin is uitvoerend, ondersteunend en adviserend.

Functie eisen

Ben jij:

  • betrokken en vakkundig?
  • een sterke en prettige gesprekspartner?
  • een doener, maar kunt ondanks je praktische instelling en oplossingsgerichtheid prima out-of-the box denken?
  • in staat om zelfstandig te werken?

En beschik je over:

  • een afgeronde HBO opleiding op het gebied van P&O?
  • bewezen ervaring als allround P&O-adviseur en ook met werving- en selectieprocessen?
  • tact, overtuigingskracht en breng je empathie in de gesprekken?
  • sterke communicatieve en adviesvaardigheden?
  • kennis van en vaardigheid in het werken met Microsoft Office 365 en bedrijfsspecifieke personeelsadministratieprogramma’s op het gebied van P&O.

Solliciteer dan voor maandag 19 april 2021.

Inschaling

Wat je krijgt?

Leuke en gezellige collega’s.
Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal € 4.082,- (FWG 55 CAO Gehandicaptenzorg), afhankelijk van je relevante werkervaring. Daarnaast kennen we aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals een eindejaarsuitkering van 8,3%, werkkostenregelingen). 

Het betreft in eerste instantie een tijdelijke aanstelling met vooruitzicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd. 
Onderdeel van onze aanstellingsprocedure is het aanleveren van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Daarnaast is het inwinnen van referenties een onderdeel van deze sollicitatieprocedure en kan een assessment deel uitmaken van de procedure.

Bijzonderheden

Ambiq in het kort  
Wij zijn specialist op het gebied van licht verstandelijke beperkingen (LVB) en bijkomende gedragsproblematiek voor kinderen en (jong)volwassenen. We bieden een compleet pakket aan behandel- en zorgvormen aan, waardoor een cliënt antwoord op bijna alle hulpvragen aangeboden kan worden in zijn/haar nabije omgeving. Wij hebben vier expertthema’s: agressie, hechting, seksualiteit en trauma.  Onze werkwijze is gebaseerd op oplossingsgericht, systeemgericht, competentiegericht en resultaatverantwoordelijk werken en LEAN.

Kijk ook eens op Facebook en LinkedIn onder "Werken bij Ambiq" om een indruk te krijgen van het werken bij onze organisatie. Of klik op deze link: https://www.youtube.com/user/CommunicatieAmbiq/videos

Type Werkplein
Organisatie Ambiq
Locatie Ambiq, bedrijfsbureau
Postcode 7555 SK
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd In overleg
Uren van 28
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Voor meer informatie kun je contact opnemen met Els Oonk, directeur Bedrijfsbureau op telefoonnummer 088-7776000. Voor meer informatie over Ambiq, ga naar onze website www.ambiq.nl
Functie(s) Personeelsadviseur
Publicatiedatum 01-04-2021
Ingangsdatum zo spoedig mogelijk
Reageer voor 19-04-2021
Nummer 63190
Doorsturen Bekijk PDF

Ambiq

Werken bij Ambiq betekent dat je vanuit je hart LVB-cliënten op weg helpt naar een zo zelfstandig mogelijk leven. De drie kernwaarden van Ambiq zijn betrokken, vakkundig en toekomstgericht. We werken vanuit de hulpvraag van de cliënt en zijn/haar systeem. Als medewerker werk je met jongeren met een licht verstandelijke beperking (LVB) in combinatie met (ernstige) opvoed- en gedragsproblematiek. We werken vanuit onze visie systeemgericht, oplossingsgericht en competentiegericht om de hulpvraag van de cliënt zo optimaal mogelijk met de cliënt te beantwoorden. We zijn een specialist op LVB en bieden ambulante ondersteuning en intramurale hulpverlening. We bieden een compleet pakket aan zorgvormen waardoor een antwoord op bijna alle hulpvragen geboden kan worden in de nabije omgeving van de cliënt. We zijn een ambitieuze, open en betrokken organisatie waar veel aandacht is voor jouw ontwikkeling. Er zijn mogelijkheden voor scholing en je kunt een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de expertgebieden agressie, gehechtheid, seksualiteit en trauma. Kom jij bij ons werken? Kijk op www.werkenbijambiq.nl

Meer over Ambiq