Afdelingssecretaresse
ZGT

Functieomschrijving

Om de kwaliteit van zorg te garanderen en te verbeteren, worden ZGT’ers regelmatig bij- en nageschoold. Daarnaast zijn jaarlijks vele studenten binnen ZGT actief. De ZGT academie coördineert, verzorgt en ondersteunt bij al deze activiteiten.
Je maakt als afdelingssecretaresse van de ZGT academie deel uit van het secretaresseteam van vier secretaresses en jullie zijn samen verantwoordelijk voor alle voorkomende secretariële werkzaamheden voortvloeiend uit de activiteiten van de ZGT academie.
Je kunt dan denken aan:

  • de planning van alle bij- en na scholingen zoals BLS, BHV, VBI, ICT-HIX, risicovolle handelingen;
  • het ondersteunen bij het inrichten en de implementatie van het LMS;
  • uitwerken van notities en van les-/cursusmateriaal;
  • notuleren en uitwerken van overleggen;
  • archivering leerlingen- en studentengegevens;
  • het verzorgen van algemene introducties van leerlingen en stagiaires.

Functie eisen

Secretariële opleiding op minimaal MBO 4 niveau en affiniteit en ervaring met plannen en organiseren met behulp van Excel. Je hebt stevige ervaring als secretaresse en met de Windows office pakketten Outlook, Word en Excel, waarbij goede en recente beheersing van Excel een voorwaarde is. Je bent gastvrij, klantgericht en voelt een verantwoordelijkheid om samen de gewenste doelen van de ZGT academie te bereiken. Je werkt accuraat en beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat om flexibel te zijn ook als de omgeving hectisch is en er een beroep wordt gedaan op je improvisatietalent. Je handelt in je werk volgens de ZGT gedragscode en moedigt je collega’s ook aan dat te doen.

Inschaling

Jouw salaris is ingedeeld in FWG 40 en bedraagt, afhankelijk van je ervaring, minimaal € 1.890,= (40-0) en maximaal € 2.797,= (40-11) bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.

Bijzonderheden

Een voorwaarde voor aanstelling is dat je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) kunt overleggen.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 4 april 2019 in Almelo tussen 09.00-13.00 uur.

ZGT checkt referenties. De vraag om toestemming voor het nagaan van referenties ontvang je tijdens de sollicitatieprocedure van P&O.

Privacy
Wij gaan zorgvuldig om met de door jou aangeleverde informatie. De NVP-sollicitatiecode is voor ons leidend. Voor meer informatie over de wijze waarop je persoonsgegevens worden verwerkt en jouw rechten aangaande deze gegevens, verwijzen wij naar ons privacy statement.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Type Vacature
Intern nummer MR19-EL046
Organisatie ZGT
Locatie ZGT
Postcode 7609PP
Stad Almelo
Werkveld Ziekenhuizen
Opleidingsniveau Mbo+
Arbeidstijd Part time
Uren van 24
Uren tot 24
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, vervanging bij zwangerschap
CAO Ziekenhuizen
Informatie verkrijgen bij Claar Blaauw, leidinggevende, kan je meer informatie geven over deze vacature, telefoonnummer 088 708 3671.
Functie(s) Secretaresse
Publicatiedatum 14-03-2019
Ingangsdatum zo spoedig mogelijk
Reageer voor 23-03-2019
Nummer 44397
Doorsturen Bekijk PDF

ZGT

Gezondheid is voor ieder mens één van de belangrijkste elementen voor een gelukkig leven. ZGT draagt bij aan de gezondheid van mensen in de vorm van preventie, diagnostiek, behandeling en verpleging. ZGT werkt aan continue verbetering en innovatie van zorg en biedt zijn deskundige medewerkers een stimulerende werkomgeving waar professionaliteit, samenwerking, opleiding en wetenschappelijk onderzoek centraal staan. Je vindt ons gastvrije, NIAZ-geaccrediteerde, ziekenhuis in Almelo en Hengelo. ZGT is gecertificeerd als Top Employer Cure & Care Nederland 2017.

Meer over ZGT