applicatiebeheerder
InteraktContour

Informatie

Heb jij ervaring met zowel technisch als functioneel applicatiebeheer? Ben je iemand die het fijn vindt zelfstandig te werken in een omgeving die volop in ontwikkeling is? En wil je de digitale ondersteuning van onze zorgprocessen een impuls geven? Dan is deze functie als applicatiebeheerder echt iets voor jou!

Jouw werkplek

InteraktContour is dé specialist in de behandeling en begeleiding van mensen met hersenletsel. We zijn actief in Midden- en Oost-Nederland en werken voor ruim 2800 cliënten. Vanuit het bestuursbureau in Nunspeet ondersteunen we een grote groep professionals die onze cliënten diverse soorten van zorg bieden, waaronder begeleiding aan huis, behandelingen en dagbesteding en 24-uurszorg.

Het team ICT bestaat uit 9 collega's en dit team levert een belangrijke bijdrage aan de zorg door digitale ondersteuning van zorgprocessen. Denk hierbij aan het steeds slimmer gebruik van het ECD, e-Health-toepassingen en de digitalisering van het zorgoproepsysteem. Het applicatiebeheer doe je samen met je collega, een functionele applicatiebeheerder. In de meeste gevallen gaat het om onze business applicaties zoals het digitale cliëntdossier, personele en financiële systemen en het roostersysteem.

Jouw rol

Als applicatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor alles rondom het dagelijks beheer van de verschillende business applicaties. Denk hierbij aan versiebeheer, licentiebeheer, beveiliging of het gecontroleerd doorvoeren van wijzigingen. Je bent een eerste aanspreekpunt voor vragen vanuit key-users, onze interne servicedesk of leveranciers. Verder houd je je bezig met het technisch beheer rondom alle koppelingen die nodig zijn om de applicaties te kunnen gebruiken. Denk hierbij aan single sign on (Azure AD), bestandsuitwisseling of de integratie met ons social intranet dat is gebaseerd op de diensten van Office 365. Daarnaast ben jij de schakel tussen de gebruiker, de leverancier en de organisatie en je acteert hierin proactief en resultaatgericht. Je zorgt hierbij altijd dat de functionaliteit van applicaties blijft aansluiten op de wensen van de organisatie. Het actueel houden van werkinstructies of het begeleiden van medewerkers met betrekking tot de applicaties, is voor jou vanzelfsprekend. Tenslotte werk je ook op projectmatige wijze aan verbeteringen van applicaties.

Wat wij bieden


  • jaarcontract voor 32 of 36 uur per week
  • salaris conform de CAO gehandicaptenzorg van minimaal €2.425,- tot maximaal €3.624- bruto per maand (FWG 50) bij een fulltime dienstverband (inschaling afhankelijk van ervaring en opleiding)
  • in juni 2021 een loonsverhoging van ruim 3%
  • een eindejaarsuitkering van 8,33% (een dertiende maand)
  • alle ruimte jezelf te ontplooien en het verschil te maken
  • ruime opleidingsmogelijkheden
  • scholing over niet-aangeboren hersenletsel
  • gratis personal coach, fietsplan en korting op fitnessabonnement
Wat wij vragen
  • een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur in technische richting
  • minimaal 2 jaar ervaring een vergelijkbare functie
  • je bent communicatief sterk, je pakt de regie en hebt aantoonbaar ervaring in projectmatig werken
  • je hebt affiniteit met alles wat te maken heeft met online samenwerken en helpt een organisatie hier graag in verder
  • kennis van Sharepoint online, Exchange Online, Azure AD en Microsoft Teams
  • basiskennis van Microsoft Server 2012 of nieuwer
  • kennis van Microsoft SQL, XML en basiskennis van scripting (Powershell) is een pré
  • kennis van ASL en BiSL methodieken is een pre
  • Verklaring Omtrent Gedrag (aanvraagprocedure via InteraktContour)
Word jij onze nieuwe applicatiebeheerder?

Past deze rol bij jou en heb je interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct via onderstaande sollicitatiebutton. Wij leren jou graag kennen. Wie weet zijn wij een match! Je kunt reageren tot en met vrijdag 14 mei aanstaande. De gesprekken vinden plaats in week 20. Wil je eerst meer weten over deze functie of over InteraktContour? Bel dan met Lester Hietbrink, applicatiebeheerder, op 06-41620268.

Meer informatie over het bestuursbureau bekijk je hier

Bekijk ook onze overige vacatures



We voeren onze sollicitatiegesprekken face-to-face op locatie. Uiteraard met inachtneming van de RIVM-richtlijnen.

'Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld'

Type Vacature
Organisatie InteraktContour
Locatie InteraktContour, Bestuursbureau Nunspeet
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Full time
Uren van 36
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
Externe url Bekijk
Functie(s) Applicatie-/Systeembeheerder
Publicatiedatum 22-04-2021
Reageer voor 15-05-2021
Nummer 66559

InteraktContour

InteraktContour biedt zorg aan mensen met een lichamelijk beperking en mensen met hersenletsel. Dit kan zowel bij de mensen thuis (ambulante begeleiding), in een activiteitencentrum of op een woonlocatie. InteraktContour heeft kleinschalige voorzieningen in Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. Samen met de cliënt en eventuele partner kijken we naar de zorgvraag en stellen we doelen. Samen benutten we mogelijkheden!

Meer over InteraktContour