ASSORTIMENTSCOÖRDINATOR MEDISCHE HULPMIDDELEN
Saxenburgh

Afdeling Inkoop zoekt een ASSORTIMENTSCOÖRDINATOR MEDISCHE HULPMIDDELEN die in deze nieuwe functie gaat voor kwaliteit, kennisoverdracht en patiëntveiligheid op het gebied van medische hulpmiddelen binnen heel Saxenburgh.

Marcel en Cindy werken bij afdeling Inkoop van Saxenburgh: ‘We zijn er trots op dat we vanuit inkoopperspectief bijdragen aan de zorg in de regio Vechtdal. Het werken binnen de afdeling Inkoop is afwisselend, maar ook hectisch. Je bent een spil tussen leveranciers en interne klanten. Gezien de omvang van de inkooppakketten (Ziekenhuiszorg, Ouderenzorg, Revalidatie en Thuiszorg) houd je meerdere ballen tegelijk in de lucht. Je moet dan ook snel kunnen schakelen en de juiste prioriteiten weten te stellen. Een werkdag is eigenlijk altijd zo voorbij! We hebben een klein en gezellig team en zijn volop in doorontwikkeling. We staan samen voor de uitdagingen in ons werk.’

Hoe ziet het werken als assortimentscoördinator er uit?
Met jouw enthousiasme voor en kennis van medische hulpmiddelen (gebruik- en verbruiksartikelen) zet je deze nieuwe functie neer in onze organisatie. Je maakt de vertaalslag tussen de praktische behoefte van professionals op de werkvloer en de strategische rol van de afdeling Inkoop. Je initieert en begeleidt projecten op de werkvloer voor innovatie of standaardisatie van medische verbruiksartikelen, Saxenburgh-breed, en met name voor verpleegkundige afdelingen, CSA en het OK-complex. Met jouw productkennis draag je bij aan een veilige toepassing van medische hulpmiddelen in het kader van het Convenant Medische Technologie (CMT). Je maakt deel uit van de commissie CMT, toetst de kwaliteit van medische ge- en verbruiksartikelen en leveranciers en bent lid van de Materiaal Advies Commissie (MAC). Je ondersteunt de verwerking van terugroepacties (recalls) van leveranciers, de klachtenafhandeling en backordermanagement (alternatieven). Ook beoordeel je aanvragen van artikelen die niet in het assortiment zijn opgenomen conform de daarvoor geldende procedure en geeft zo mogelijk alternatieven aan. Je bouwt in- en extern aan een netwerk om draagvlak te creëren, kennis te delen en mee te bewegen met de organisatie.

Wat hebben onze collega’s nodig?
Je hebt uitgebreide kennis van en ervaring met (medische) processen en medische verbruiksmiddelen in een ziekenhuis , bijvoorbeeld opgedaan als gespecialiseerd of all-round verpleegkundige of bij een leverancier van medische ge- of verbruiksmiddelen. Je bent bekend met de MDR en de vertaalslag hiervan naar het ziekenhuis. Je beschikt over aantoonbaar hbo werk- en denkniveau en bent opgeleid als coördinator medische hulpmiddelen, of bent bereid hiervoor de relevante opleiding(en) te volgen. Daarnaast heb je aantoonbare ervaring als projectleider. Om invulling te geven aan deze nieuwe functie neem je meer mee dan kennis en ervaring op medisch vlak. Je bent leergierig, proactief, creatief, oplossingsgericht, accuraat, communicatief vaardig en je bent een prettige maar ook stevige gesprekspartner, die verbinding weet te maken met alle niveaus in onze organisatie.

Over de afdeling Inkoop
Onze inkoopafdeling maakt zich sterk voor professionele dienstverlening en weet aansluiting te vinden bij de belangen en behoeften van de interne klanten. Als assortimentscoördinator maak je onderdeel uit van een enthousiast team met twee senior inkopers, een inkoper en twee assistent inkopers. Samen zijn we verantwoordelijk voor de inkoopfunctie binnen Saxenburgh en streven we er naar om onze afdeling verder door te ontwikkelen. De afdeling Inkoop wordt aangestuurd door de Manager F&I.

Saxenburgh biedt een volwaardig zorgpakket van basisvoorzieningen in ziekenhuiszorg, ouderenzorg, thuiszorg en revalidatie. Lees hier meer over Saxenburgh.

Wat kunnen wij jou bieden?
Een uitdagende nieuwe functie met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling binnen een gemotiveerde afdeling die zich verder wil professionaliseren. 

  • Gemiddeld 36 uur per week (fulltime)
  • Salaris is minimaal € 3.115,- en maximaal € 4.391,- bruto o.b.v. 36 uur per week (cao Ziekenhuizen, FWG 55)
    • Er komt nog onregelmatigheidstoeslag, vakantiegeld en eindejaarsuitkering bij
  • Er wordt een arbeidsovereenkomst aangegaan voor de duur van een jaar met perspectief op verlenging voor onbepaalde tijd
  • Je neemt automatisch deel aan het pensioenfonds PFZW
  • Saxenburgh biedt daarnaast de mogelijkheid om gebruik te maken van fiscale uitruil voor bijvoorbeeld reiskosten, een fietsplan, een computer en nog een aantal opties.
  • Je kunt gebruik maken van diverse aantrekkelijke collectieve verzekeringen zoals de Vitaal Vechtdal polis.

Word jij blij van de vacature?
Dan nodigen we je uit om bij ons te solliciteren! Je kunt solliciteren tot uiterlijk 31 augustus a.s. Twijfel je en wil je eerst nog wat vragen stellen? Dat kan! Neem dan contact op met Marcel Ottenschot of Liesbeth Wesselius, senior inkopers, via [email protected] of [email protected] óf bel naar (0523) 27 62 00

De gesprekken zouden wij willen plannen in de tweede week van september.

Tot snel!

Voor deze functie werft de afdeling P&O van Saxenburgh zelf. We hebben hierbij geen hulp nodig van werving- en selectiebureaus of andere partijen.

Let op:
Zodra je hebt gesolliciteerd, ontvang je een standaard ontvangstbevestiging via de mail. Het kan zijn dat jouw mailprogramma dit ziet als spam. Wij adviseren je ons mailadres [email protected] op te nemen in je contacten.

Type Vacature
Intern nummer Z.22.108
Organisatie Saxenburgh
Locatie Saxenburgh Medisch Centrum
Postcode 7772SE
Stad Hardenberg
Werkveld Ziekenhuizen
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Full time
Uren van 36
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
CAO Ziekenhuizen
Informatie verkrijgen bij Marcel Ottenschot of Liesbeth Wesselius via [email protected] of [email protected] óf bel naar (0523) 27 62 00
Functie(s) Procescoördinator
Projectleider
Publicatiedatum 13-07-2022
Ingangsdatum zsm
Reageer voor 31-08-2022
Nummer 112539
Doorsturen Bekijk PDF

Saxenburgh

Saxenburgh biedt op verschillende locaties medische en ouderenzorg voor alle mensen die zorg of ondersteuning nodig hebben. We zorgen, werken en bouwen samen met de cliënt en professionals, zodat mensen zich zo goed en gezond mogelijk voelen. Onder het motto ‘Zorg dichterbij beter’ brengt Saxenburgh deze zorg zo dicht mogelijk bij de inwoners in de buurt. Hiervoor werken wij samen met andere zorgaanbieders, gemeenten en inwoners samen in Vitaal Vechtdal. Bijna 2.000 medewerkers en 1.000 vrijwilligers zetten zich in voor de best mogelijke zorg vanuit behoeften van patiënten en cliënten.

Meer over Saxenburgh