Cliëntadviseur voor de Frontoffice, Zorgschakel Enschede
Livio

Cliëntadviseur Frontoffice voor de Zorgschakel Enschede

 

Wat is de Zorgschakel Enschede?

In de coöperatie Zorgschakel Enschede werken vier zorgaanbieders Liberein, Livio, de Posten en de Zorggroep Manna intensief samen, waardoor zowel de kwaliteit als de continuïteit van specialistische zorg voor onze cliënten (zowel intra- als extramuraal) gegarandeerd wordt. Binnen de coöperatie maakt men gebruik van gezamenlijke, beschikbare capaciteit. Dit bevordert de doorstroming en ondersteuning van onze cliënten ten aanzien van de nachtzorg, de wondzorg en de gespecialiseerde verpleegkundige zorg. 

De Frontoffice is voor de Zorgschakel de centrale ingang voor toeleveranciers zoals ziekenhuizen en huisartsen naar vervolgzorg in een zorginstelling. De Frontoffice verzorgt de soepele overgang van cliënten naar herstel-, revalidatie-, somatische crisis- en langdurige zorg, zodat de kwaliteit en de continuïteit van de zorg voor de cliënt wordt gegarandeerd.

Het kantoor van de Frontoffice is gevestigd in de centrale hal van het Medisch Spectrum Twente (MST) waardoor er korte lijnen zijn met het Transferpunt van het MST.

 In verband met het vertrek van een collega zijn we op zoek naar een

CLIËNTADVISEUR  (oproepovereenkomst)

Wie zoeken we?

Een collega die

  • In het bezit is van een relevant HBO-zorg diploma (bijvoorbeeld Verpleegkundige) en bij voorkeur ervaring heeft als cliëntadviseur;
  • Kennis heeft van de sociale kaart, brede kennis heeft van de zorg én de van toepassing zijnde wet- en regelgeving;
  • Klantgericht is, overzicht heeft, communicatief sterk en op elk niveau en onderhandelingsvaardig is;
  • Snel kan schakelen, accuraat, integer en assertief is. 

Wat hebben wij te bieden?

Een uitdagende functie binnen een in ontwikkeling zijnde organisatie met veel afwisseling,

Het betreft een aanstelling voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar, met uitzicht op vast.

 

Inschaling

Inschaling vindt conform cao VVT plaats op basis van ervaring in FWG 50(minimaal € 2.555,- maximaal € 3.707,- bruto op basis van een full time dienstverband van 36 uur)

Bijzonderheden

Meer informatie over de functie is verkrijgbaar bij de Frontoffice via 053-4876370 of stuur een mail naar info@zorgschakelenschede.nl

Het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is voorwaarde voor een aanstelling bij de Zorgschakel Enschede.

De vacature wordt gelijktijdig intern en extern geplaatst. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten (werkzaam binnen één van de vier aangesloten organisaties van de Zorgschakel) voorrang.

 

Type Vacature
Organisatie Livio
Locatie Zorgschakel Enschede
Postcode 7512KZ
Werkveld Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Part time
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Informatie verkrijgen bij de Frontoffice (info@zorgschakelenschede.nl)
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 12-11-2020
Ingangsdatum Zo spoedig mogelijk
Reageer voor 26-11-2020
Nummer 55908
Doorsturen Bekijk PDF

Livio

Samen gaan we zorgen voor meer leefplezier bij Livio! En met samen bedoelen we cliënten, mantelzorgers, vrijwilligers en collega’s. Bij Livio of in de wijk, dat maakt niets uit. Ondanks ziekte, beperkingen of ongemakken wil Livio mensen helpen leefplezier te ervaren. Wij geloven er namelijk in dat leefplezier het leven zinvoller maakt. Livio biedt diensten en producten op het gebied van zorg, wonen en gezondheid. Alleen door een nauwe samenwerking tussen Livio collega’s, mantelzorgers en vrijwilligers kunnen we de beste invulling geven aan de interesses en behoeften van de cliënt. Met de opgedane kennis over de benodigde zorg en gewenste invulling van het welbevinden, kunnen we ons nog meer richten op het ervaren van leefplezier (door middel van belevingsgerichte of persoonsgerichte zorg). Daarnaast is het voor de familie van de cliënt fijn om te weten hoe ook zij een gerichte bijdrage aan het leefplezier van hun naaste kunnen leveren, maar daarbij kunnen rekenen op heldere, transparante ondersteuning vanuit Livio. De kernwaarden van Livio zijn: • Toewijding • Professionaliteit • Verantwoordelijkheid Livio. We zijn er wanneer nodig.

Meer over Livio