COMMUNICATIEADVISEUR
Saxenburgh

Functieomschrijving

Ben jij als communicatieadviseur een kei in online communicatie en voel je thuis op social media? Ben je taalvaardig en creatief en kent het beheren van een website geen geheimen voor jou? Dan zoeken wij jou!

Binnen onze afdeling communicatie zijn wij op zoek naar een gedreven en enthousiaste

COMMUNICATIEADVISEUR
Gemiddeld 36 uur per week (100%)

Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van 6 maanden, waarbij deels sprake is van vervanging van zwangerschapsverlof en deels van projectmatig werken voor de realisatie van een nieuwe website. Onze afdeling communicatie is volop in beweging en een verlenging van het contract is na afloop van de tijdelijke arbeidsovereenkomst niet uitgesloten.

Wat ga je doen?
In deze afwisselende ‘hands-on’ functie lever je een belangrijke bijdrage aan het ontwikkelen van een nieuwe website. Daarnaast implementeer je resultaatgerichte campagnes en aansprekende marketing- en communicatieconcepten die bijdragen aan onze merkstrategie. Je schrijft en redigeert pakkende content voor onze social media kanalen, mailings, brochures, intranet en websites en je geeft vanuit jouw expertise advies met betrekking tot het werkgeversmerk en onze arbeidsmarktcommunicatie. 

Wat vragen wij van jou?

Je beschikt over een gerichte opleiding op HBO niveau en over meerdere jaren ervaring in soortgelijke werkzaamheden. Je bent vaardig met programma’s als Indesign en Photoshop. Je bent creatief, pro-actief en kunt snel schakelen tussen diverse onderwerpen. Je kunt zelfstandig werken, maar houdt er ook van om in verbinding met anderen resultaten te boeken.

Inschaling

Het salaris is afhankelijk van je opleiding en ervaring, conform CAO Ziekenhuizen. (FWG 50-55)

Bijzonderheden

Ben je geïnteresseerd?
Ben je enthousiast geworden? Voldoe je aan de gestelde functie-eisen? Klik dan op de knop hieronder en stuur je sollicitatie. Je kunt reageren tot 23 januari 2020.

Wil je eerst meer informatie? Bel of mail dan met Anouk Johannes, communicatieadviseur, 0523-27 61 15 of a.johannes@sxb.nl.

Ter informatie melden wij, dat wij de sollicitatiegesprekken willen plannen op dinsdag 28 januari a.s.. Wij verzoeken je hier op voorhand rekening mee te houden. Het mogelijke vervolggesprek staat gepland op donderdagochtend 30 januari a.s.

Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) & referenties
Kom je bij de Saxenburgh in dienst, dan vragen we je een recente VOG in te leveren. Daarnaast is het bij de Saxenburgh gebruikelijk om referenties op te vragen bij voorgaande werkgevers.

Let op:
Zodra je hebt gesolliciteerd, ontvang je een standaard ontvangstbevestiging via de mail. Het kan zijn dat jouw mailprogramma dit ziet als spam. Wij adviseren je ons mailadres pa@sxb.nl op te nemen in je contacten.

Type Vacature
Intern nummer Z.20.004
Organisatie Saxenburgh
Locatie Saxenburgh in Hardenberg
Postcode 7772SE
Stad Hardenberg
Werkveld Overig
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Full time
Uren van 36
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd
CAO Ziekenhuizen
Informatie verkrijgen bij Anouk Johannes, communicatieadviseur, 0523-27 61 15 of a.johannes@sxb.nl
Functie(s) Communicatie-/Voorlichtingadviseur
Publicatiedatum 10-01-2020
Ingangsdatum zsm
Reageer voor 23-01-2020
Nummer 50611
Doorsturen Bekijk PDF

Saxenburgh

De Saxenburgh biedt op verschillende locaties medische en ouderenzorg voor alle mensen die zorg of ondersteuning nodig hebben. We zorgen, werken en bouwen samen met de cliënt en professionals, zodat mensen zich zo goed en gezond mogelijk voelen. Onder het motto ‘Zorg dichterbij beter’ brengt Saxenburgh deze zorg zo dicht mogelijk bij de inwoners in de buurt. Hiervoor werken wij samen met andere zorgaanbieders, gemeenten en inwoners samen in Vitaal Vechtdal. Bijna 2.000 medewerkers en 1.000 vrijwilligers zetten zich in voor de best mogelijke zorg vanuit behoeften van patiënten en cliënten.

Meer over Saxenburgh