coördinator cliëntenadministratie
InteraktContour

Informatie

Durf jij beslissingen te nemen en weet je resultaat te boeken? Heb je kennis van relevante wet- en regelgeving en heb je ervaring als senior in zorgadministratie en wil je graag een volgende stap maken, met meer verantwoordelijkheden? Dan is deze functie als coördinator cliëntenadministratie echt iets voor jou!

InteraktContour is er voor mensen die problemen ervaren als gevolg van hersenletsel, na bijvoorbeeld een beroerte, ongeluk of hersentumor. Hersenletsel verandert hun leven en dat van hun naasten. Terug naar werk of school lukt vaak niet en thuis is alles anders. Toch is er altijd iets mogelijk. Dáár richten wij ons op, met gespecialiseerde zorg en ondersteuning. We ondersteunen cliënten en hun naasten op het gebied van leven, wonen en werken. Dat doen we met behandeling, begeleiding, dagbesteding en 24-uurszorg.

Jouw werkplek

Het bestuursbureau in Nunspeet is jouw standplaats. Hier werken zo'n 90 collega's in ondersteunende functies om de zorg voor onze cliënten mede mogelijk te maken. Ook het managementteam en de bestuurder werken vanuit deze locatie. Hier ben jij onderdeel van het team cliëntenadministratie dat uit 5 collega's bestaat.
Je wordt coördinator van een ervaren team, dat je op een inspirerende en ondersteunende manier stimuleert het beste uit zichzelf te halen en met plezier aan het werk te zijn.

Jouw rol

Als meewerkend coördinator cliëntenadministratie ben je samen met het team verantwoordelijk voor een correctie cliënt- en zorgadministratie en de declaratie van de geleverde zorg. Je bent verantwoordelijk voor het foutloos uitvoeren van taken in het registratie- en declaratieproces van de zorgadministratie.
Daarnaast zorg je voor een correcte financiële afhandeling naar gemeenten en (zorg) instanties. Je draagt er zorg voor dat er tijdig periodieke overzichten en rapportages worden opgesteld met betrekking tot cliënt- en productiegegevens ten behoeve van managementinformatie.

Als coördinator cliëntenadministratie geef je functionele aanwijzingen aan je collega's binnen het team en ben je expert als het gaat om bijzonderheden in de zorgadministratie. Je signaleert knelpunten in het proces en doet voorstellen ter verbetering. Je neemt het voortouw bij het implementeren van nieuwe werkprocessen en het lukt je je collega's hierin mee te nemen. Ook draag je bij aan een optimale inrichting van de Administratieve Organisatie en Interne Controle rondom de cliëntadministratieprocessen en zorg je voor de uitvoering daarvan. Daarbij heb je regelmatig contact met diverse externe personen, instanties en gemeenten.

Samenwerken betekent voor jou verder kijken dan je eigen werkplek en daarom kom je met ideeën en voorstellen om het administratieve proces binnen InteraktContour te verbeteren. Met als uiteindelijk resultaat dat de zorgdeclaratie op orde is en de tevredenheid van cliënten, collega's en samenwerkingspartners op hoog niveau blijft.

Wat wij bieden

  • een jaarcontract voor 36 uur per week (met uitzicht op een vast contract na 6 maanden bij goed functioneren)
  • salaris conform de CAO gehandicaptenzorg van minimaal € 2.425,- tot maximaal € 3.624,- bruto per maand (FWG 50) bij een fulltime dienstverband (inschaling afhankelijk van ervaring en opleiding)
  • in juni 2021 een loonsverhoging van ruim 3%
  • een eindejaarsuitkering van 8,33% (een dertiende maand)
  • scholing over niet-aangeboren hersenletsel
  • ruime opleidingsmogelijkheden
  • gratis personal coach, fietsplan en korting op fitnessabonnement
Wat wij vragen

  • een afgeronde opleiding op hbo-niveau
  • ervaring in een vergelijkbare functie is een pre
  • kennis van geldende wet- en regelgeving van de diverse financieringsstromen (WLZ, WMO en Zorgverzekeringswet)
  • je kunt zelfstandig werken, toont initiatief en durft besluiten te nemen
  • naast focus op resultaten heb je gevoel voor mensen, weet hen te motiveren en te stimuleren
  • Verklaring Omtrent Gedrag (aanvraagprocedure via InteraktContour)
Word jij onze nieuwe coördinator cliëntenadministratie?

Past deze rol bij jou en heb je interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct via onderstaande sollicitatiebutton. Wij leren jou graag kennen. Wie weet zijn wij een match! Je kunt reageren tot en met dinsdag 20 april. De eerste ronde sollicitatiegesprekken vindt plaats op vrijdag 23 april. Wil je eerst meer weten over deze functie of over InteraktContour? Bel dan met Robert Kroneman, coördinator cliëntenadministratie, op 06-82 94 49 15.

Meer informatie over het bestuursbureau vind je hier

Bekijk ook onze overige vacatures



We voeren onze eerste ronde sollicitatiegesprekken via beeldbellen en de tweede ronde face-to-face op locatie. Uiteraard met inachtneming van de RIVM-richtlijnen.

'Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld'

Type Vacature
Organisatie InteraktContour
Locatie InteraktContour, Bestuursbureau Nunspeet
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Full time
Uren van 36
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
Externe url Bekijk
Functie(s) Financieel-economisch medewerker
Stafmedewerker
Overig
Publicatiedatum 06-04-2021
Reageer voor 21-04-2021
Nummer 63977

InteraktContour

InteraktContour biedt zorg aan mensen met een lichamelijk beperking en mensen met hersenletsel. Dit kan zowel bij de mensen thuis (ambulante begeleiding), in een activiteitencentrum of op een woonlocatie. InteraktContour heeft kleinschalige voorzieningen in Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. Samen met de cliënt en eventuele partner kijken we naar de zorgvraag en stellen we doelen. Samen benutten we mogelijkheden!

Meer over InteraktContour