Coördinator Huishouding Thuiszorg
KleinGeluk

Functieomschrijving

KleinGeluk richt zich op ouderenzorg in Apeldoorn, met een compleet aanbod van kwalitatief hoogwaardige zorg- en dienstverlening op het gebied van wonen, welzijn, en (specialistische) zorg. De huishouding wordt vanuit de thuiszorg geboden in de zorgwoningen van het wooncomplex en in de wijk binnen de Gemeente Apeldoorn. Cliënten waarderen de thuiszorg van KleinGeluk met een 8,7! En daar zijn we trots op.

Wij zijn op zoek naar een coördinator huishouding thuiszorg. Het betreft een nieuwe functie waarvoor we een ervaren collega zoeken die verantwoordelijk wordt voor het plannen en coördineren van de werkzaamheden.

KleinGeluk sluit aan bij de visie van Machteld Huber ‘positieve gezondheid’. Nieuwsgierig naar ons? Kijk dan op: www.kleingeluk.nl.

Wat ga je doen?

Als coördinator huishouding thuiszorg bij KleinGeluk ben je verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van de organisatie van de huishouding binnen de thuiszorg, zodat medewerkers juist en tijdig worden ingezet en er een optimale huishoudelijke ondersteuning wordt geboden aan cliënten.

Voor de planning draag je zorg voor de personeelsbezetting en regelt vervanging van huishoudelijk hulp bij uitval van medewerkers. Op basis van een adequate cliëntplanning stel je routes op voor de medewerkers en houdt hierbij rekening met de meest optimale route. Daarnaast zie je toe op een juiste urenregistratie van de medewerkers.

Voor de coördinatie fungeer je als eerste aanspreekpunt voor zowel de cliënten als medewerkers van de huishouding. Je geeft informatie aan nieuwe cliënten en handelt klachten af en stemt waar nodig af met de manager. Signaleert op het vlak van het personeelsbeleid aan de manager thuiszorg. Je ziet toe op juiste registratie van verrichte werkzaamheden en organiseert het werkoverleg van de huishouding. Daarnaast neem je verzuimmeldingen aan zodat de verstoringen in de planning opgepakt kunnen worden. Verder draag je zorg voor de uitvoer van allerhande bijkomende administratieve werkzaamheden.

Functie eisen

Wij zoeken een enthousiaste collega. Heb jij de volgende kennis en vaardigheden?

  • Een relevante mbo opleiding (niveau 3) is vereist, aangevuld met meerjarige ervaring of kennis van planning op mbo niveau 4;
  • Kennis van en inzicht in de thuiszorg en relevante wet- en regelgeving zoals arbeidstijdenwet en CAO is vereist;
  • Je bent zelfstandig, proactief, flexibel en communicatief vaardig;

Een grote mate van zelfstandigheid en nauwkeurigheid is vereist bij het uitvoeren van de werkzaamheden. Het is belangrijk dat je goed om kan gaan met hectiek en dat je mee kan denken met medewerkers en cliënten. Daarnaast dien je zelfstandig te kunnen werken en heb je oog voor het werk wat uitgevoerd moet worden. Vanzelfsprekend beschik je over goede sociale en communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

Inschaling

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor 12 uur per week (verdeeld over minimaal 3 dagen per week), met de intentie om deze te verlengen;
  • Je krijgt een salaris volgens FWG schaal 35, cao VVT (maximaal € 2.937,68 bij een 36-urige werkweek), afhankelijk van de ervaring die je meebrengt bepalen we de exacte hoogte van jouw salaris;
  • KleinGeluk biedt de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door middel van goede opleiding- en scholingsmogelijkheden.

Daarnaast bieden wij verschillende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioen via PFZW, fietsplan en collectieve kortingen bij (ziektekosten) verzekeringen. Ook ontvang je een eindejaarsuitkering.

Het opvragen van een verklaring omtrent gedrag (VOG) en het inwinnen van referenties kunnen onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Bijzonderheden

Interesse?

Ben je enthousiast geworden en kies jij voor werk dat gelukkig maakt? Solliciteer dan door je CV en begeleidende brief te sturen via onze website werkenbij.kleingeluk.nl, dit kan t/m vrijdag 27 mei a.s.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Annette van den Berg (Manager Thuiszorg) bereikbaar via de Zorglijn 0800-0604.

Wij vinden jouw privacy erg belangrijk en zorgen er daarom ook voor dat de persoonsgegevens die je met ons deelt zorgvuldig worden behandeld. Door te solliciteren ga je ermee akkoord dat jouw persoonsgegevens worden verwerkt en worden doorgestuurd. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Type Vacature
Organisatie KleinGeluk
Locatie Centraal kantoor
Postcode 7323AM
Stad Apeldoorn
Werkveld Thuiszorg
Opleidingsniveau Mbo
Arbeidstijd Part time
Uren van 12
Uren tot 12
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
Functie(s) Planner
Publicatiedatum 13-05-2022
Reageer voor 27-05-2022
Ingangsdatum 13-05-2022
Nummer 110865
Doorsturen Bekijk PDF

KleinGeluk

KleinGeluk richt zich op ouderenzorg in Apeldoorn, met een compleet aanbod van kwalitatief hoogwaardige zorg- en dienstverlening op het gebied van wonen, welzijn, en (specialistische) zorg. KleinGeluk biedt persoonlijke en kleinschalige zorg- en dienstverlening op maat. Persoonlijk welzijn staat hierbij voorop, vanuit onze missie: zowel voor cliënten als medewerkers vanuit aandacht, keuzevrijheid en persoonlijke geluksmomenten iedere dag de moeite waard maken.

Meer over KleinGeluk