Coördinerend functioneel beheerder Bestuur & Facilitair - Wilp
Zozijn

Help jij graag een maatschappelijk georiënteerde organisatie bij haar digitale ontwikkeling? Dan ben je bij Zozijn aan het goede adres! Ben jij de schakel tussen mens en systeem en tussen beleid en techniek? Wil jij werken op het prachtige landgoed in Wilp en daarnaast de mogelijkheid hebben om thuis te werken? Dan hebben wij volop kansen en mogelijkheden voor jou! Interessant? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog! 

Coördinerend Functioneel beheerder Bestuur & Facilitair

Wat ga je doen? 
Je gaat werken in het team functioneel beheer dat valt onder de afdeling Informatiemanagement. Je zal met name werkzaam zijn binnen het domein Bestuur & Facilitair. In de dagelijkse operatie werk je nauw samen met het Kwaliteitsbureau, afdeling ICT en met de eindgebruikers. Je onderhoudt daar waar nodig contact met de leveranciers van de applicaties en andere organisaties met als doel een partnership te ontwikkelen. 

Er vindt op dit moment een doorontwikkeling plaats van ons kwaliteitsmanagementsysteem; het belang van Zenya groeit daarmee binnen de organisatie. We richten nieuwe modules in (bijv. audits, planning en risicomanagement) en we zijn bezig met verbetertrajecten en optimaliseringsslagen (groot project documentbeheer en verbeteringen in de workflows in module meldingen). We zoeken iemand die het leuk vindt om mee te bouwen aan deze veranderende situatie; iemand die mee wil denken om een ideale inrichting van Zenya te bereiken en te behouden. ​Daarnaast wordt er van je verwacht dat je gebruikers voorziet van scholing en kennisitems, zodat zij op een efficiënte manier met Zenya kunnen werken. 

Bij de andere applicaties spelen soortgelijke doorontwikkelingen en verwachten we jouw actieve inbreng.  

​Naast het beheer en de doorontwikkeling van de applicaties zul je ook betrokken zijn bij de ontwikkeling van de afdeling Informatiemanagement van Zozijn. Je houdt je samen met collega's functioneel beheerders bezig met de overkoepelende organisatieprocessen en werkt samen aan verbeteringen, digitalisering en het profileren van functioneel beheer. 

Wie zijn wij? 
Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Onze kernwaarden zijn liefdevol, vakkundig en vindingrijk. 

Wie ben jij en wat kun je? 
In onze ogen ben jij een procesdenker. Processen kunnen altijd beter! Je ziet de kansen maar je realiseert ook dat veranderingen impact hebben op de organisatie en haar mensen. Je bent nieuwsgierig, hebt lol in het uitzoeken en oplossen van complexe vraagstukken. Je beseft dat een systeem aan de achterzijde goed ingericht moet zijn om complexe vraagstukken te voorkomen en het proces zo optimaal mogelijk te faciliteren.   

  • Je bent in staat om op tactisch niveau binnen (en buiten) het domein overzicht en verbinding te creëren. Het gaat om applicaties als Zenya, Topdesk en Office 365.  
  • Je bent in staat om binnen het domein en over de domeinen heen een regierol te pakken en gevraagd en ongevraagd advies te geven op proces- en applicatievraagstukken.
  • Je schakelt gemakkelijk met verschillende niveaus en je kunt goed omgaan met diverse belangen. 
  • Affiniteit met het domein Bestuur en Facilitair is gewenst.  
  • Je kunt de functionele mogelijkheden en gebruikerswensen vertalen naar een advies voor inrichting en gebruik.
  • Ervaring in de zorg is een pré, maar geen vereiste. 
  • Je beschikt over een goed analytisch vermogen, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. 
  • Afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur in de richting bedrijfskunde, informatica of een soortgelijke opleiding.  

Dit bieden wij 

  • Een passend salaris volgens CAO Gehandicaptenzorg o.b.v. jouw werkervaring tot maximaal €3.894,- bruto per maand o.b.v. 36 uur (FWG 50) voor de functie van coördinerend functioneel beheer. 
  • Contract voor bepaalde tijd (max 36 uur) met uitzicht op vast dienstverband.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. thuiswerkmogelijkheden, een aantrekkelijk fiets-, sport- en computerplan. Een eindejaarsuitkering, mogelijkheid tot het volgen van workshops via het vitaliteitsprogramma van Zozijn Vitaal en de fiscale uitruilregeling reiskosten. 
  • Daarnaast biedt Zozijn training en ontwikkeling gericht op specialistische kennis, maar ook generieke kennis en vaardigheden.
  • Mogelijkheid om flexibel om te gaan met je werkuren (jaaruren-systematiek).
  • Werken in een maatschappelijk georiënteerde organisatie met daarnaast een gezellig en enthousiast team dat uitkijkt om kennis met je te maken. 

Waar ga je werken?
Je bent er vast al eens voorbijgereden: het landgoed de Lathmer in Wilp. Op het autoluwe landgoed midden in de Stedendriehoek Apeldoorn, Deventer en Zutphen zijn allerlei voorzieningen van Zozijn te vinden. Hierbij kun je denken aan woningen, maar ook een behandelcentrum, een ZMLK-school, een Johan Cruyff Court, een zwembad, een kinderboerderij en zelfs een kasteel. Er is ruimte in overvloed en het is er heerlijk werken midden in de natuur. Daarnaast faciliteert Zozijn de mogelijkheid om hybride te werken.

Good to know!
Zozijn is een organisatie die bereidt is om te investeren in jou als werknemer! Beschik je bijv. niet aan (alle) bovenstaande ervaringseisen, maar heb je wel affiniteit met bovenstaande onderwerpen en ben je bereid je hierin te ontwikkelen? Ook dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren! We kijken dan graag samen naar de mogelijkheden!

Solliciteer direct!
Yes, je bent er nog. Heb je interesse in deze functie als coördinerend functioneel beheerder Bestuur en facilitair in Wilp? Druk dan  op de knop “Solliciteer". Wij nemen vervolgens binnen een paar werkdagen contact met je op.

Type Vacature
Organisatie Zozijn
Locatie Wilp
Postcode 7384 AN
Stad Wilp
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor één jaar, bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot omzetting naar onbep. tijd
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij [email protected]
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 02-01-2023
Reageer voor 31-03-2023
Ingangsdatum 02-01-2023
Nummer 116120
Doorsturen Bekijk PDF

Zozijn

Stichting Zozijn is een professionele dienstverlener, die ca. 3.000 kinderen en volwassenen met beperkingen ondersteunt om te komen tot maximale zelfontplooiing en regie over hun eigen leven. Het werkgebied van Zozijn ligt in Gelderland en Overijssel en het hoofdkantoor is gevestigd in Wilp. Zozijn heeft zo’n 2.600 medewerkers verdeeld over 150 locaties met in totaal zo’n 1.300 werkplekken.

Meer over Zozijn