"Ben je op zoek naar uitdaging en heb jij oog voor kwaliteit en resultaat? Onderscheid jij je door vindingrijkheid en samenwerkingsgerichtheid? Ben jij een organisatietalent die graag door puzzelt als het lastig wordt?"
Waar ga je werken?'s Heeren Loo Apeldoorn ondersteunt mensen met een verstandelijke beperking. Op woonzorgpark Groot Schuylenburg (750 cliënten) en de buitenlocaties (350 cliënten) kunnen zij voor alle vormen van ondersteuning bij ons terecht. Denk aan wonen en dagbesteding voor ouder wordende cliënten, jongeren met een (lichte) verstandelijke beperking, cliënten met moeilijk verstaanbaar gedrag en cliënten met niet aangeboren hersenletsel. Er werken in Apeldoorn ongeveer 1.700 collega's. 's Heeren Loo wil bijdragen aan een zinvol bestaan van mensen met een verstandelijke beperking.
Jij komt te werken bij het plan- en flexbureau van 's Heeren Loo Apeldoorn. Het team waar je in gaat werken heeft als doel om samen zorg te dragen voor een zo optimaal mogelijke planning, passend bij goed leven, mooi werk en een gezonde bedrijfsvoering. We schakelen continu van lange termijn naar korte termijn en vice versa. We hebben humor, zijn open en eerlijk.
Hoe ga je helpen?Als flexplanner werk je samen met je directe collega's, expertplanners en intermediairs om de roosters zo goed mogelijk rond te krijgen. Je bent actief in het matchen van vraag naar en aanbod van flexmedewerkers alsook van personeel niet in loondienst (PNIL). Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse planning die bestaat uit diensten die nodig zijn op de locaties wegens uitval, door bijvoorbeeld ziekte. Met jouw creativiteit en doorzettingsvermogen, zorg je ervoor dat er invulling wordt gegeven aan deze ad hoc openstaande diensten. Dit kan per mail, sms en via de telefoon.
Je zet alle creativiteit in om, ook wanneer er onvoldoende medewerkers zijn, toch nog diensten in te vullen. Als dat niet lukt geef je dit ook duidelijk aan. Je signaleert tekorten zowel van de flexpool als van de externe bureaus. Als het even kan help en ondersteun je collega's bij de verwerking van alle soorten roostermutaties.
Het werk van flexplanner vraagt dat je in staat bent om continu te schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Je staat aan, bent alert, accuraat en kan goed onder tijdsdruk werken. Je blijft klantvriendelijk maar bent niet klantgezwicht. Je kijkt wat nodig is en bent duidelijk in de verwachtingen. Kortom: je houdt van grote en kleine puzzels maken en haalt daar energie uit.
Wat ga je doen?Dit bieden wij- Een contract voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar. Hierna kan er overgegaan worden op een contract voor onbepaalde tijd.
- Je werkt 28-32 uur per week In ieder geval op de donderdag, de andere dagen zijn in overleg in te vullen. Je draait mee in de bereikbaarheidsdienst van het plan- en flexbureau in de weekenden en op feestdagen.
- Een brutosalaris conform de CAO Gehandicaptenzorg van minimaal € 2.110,- en maximaal € 3.009,- ( FWG 35) bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding.
- Een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% van je jaarsalaris en een vakantietoeslag van 8%.
- Jaarlijks ontvang je extra PBL-uren (Persoonlijk Budget Levensfase) boven jouw wettelijke vakantie-uren. Door deze PBL-uren is het mogelijk om werk en privé goed te combineren.
Dit ben jijJe hebt een afgeronde mbo-opleiding op minimaal niveau 3. Daarnaast beschik je over ervaring en/of kennis van administratieve processen en affiniteit met het opstellen van roosters in geautomatiseerde systemen. Daarnaast verwachten we dat je:
- Een klantvriendelijke en dienstverlenende instelling hebt
- Over zeer goede communicatieve vaardigheden beschikt, zowel mondeling als schriftelijk. Bovenal ben je een sociale, enthousiaste en communicatief sterke collega.
- Knelpunten signaleert en vindingrijk bent om, in overleg, deze knelpunten op te lossen
- Rustig, stressbestendig en een open persoonlijkheid bent, die goed kan samen werken en loyaal is.
SollicitatieprocedureHeb je interesse? Solliciteer zo snel mogelijk. Om goed zicht te krijgen op jouw talenten, drijfveren en competenties kan een assessment onderdeel zijn van de selectieprocedure.
Heb je vragen over de vacature? Neem dan gerust contact op met Nienke van der Veen (manager), via telefoonnummer 06 - 12 26 71 65. Voor overige vragen kun je contact opnemen met Marloes de Vries, recruitment, via telefoonnummer 06 - 22 68 59 30.