HR Adviseur
Markenheem

Functieomschrijving

Ben jij die gedreven en allround HR adviseur die ervan houdt om een cruciale schakel te zijn in de dienstverlening van HRM?
Dan zijn wij op zoek naar jou.

Met onze woonzorgcentra in de regio Doetinchem en Bronckhorst en onze collega’s bij de mensen thuis, staan wij middenin de Achterhoekse samenleving. Zo leveren wij hoogwaardige zorg nabij dáár waar het nodig is. We zijn betrokken bij onze bewoners en hun familie. Zorg met aandacht, afgestemd op en met respect voor de persoonlijke wensen, behoeften en levensstijl van onze bewoners; daar geloven wij in. Binnen Markenheem werken we vanuit het gedachtegoed positieve gezondheid en onze kernwaarden zijn Nabij, Bij de tijd en Bekwaam.

Binnen de afdeling HRM is een vacature ontstaan voor een fulltime HR adviseur. Het team bestaat uit acht betrokken en deskundige collega’s met specialisten op het gebied van HR beleid, Recruitment, HR administratie, HR Advies Leren & Ontwikkelen. Een hecht team van bevlogen collega’s die voor elkaar klaarstaan in een fijne sfeer en volop mogelijkheden voor persoonlijke groei; dat kun je verwachten bij Markenheem.

Wat ga je doen?

Samen met Chantal, je directe collega HR adviseur, faciliteer en adviseer je leidinggevenden bij de uitvoering van het HRM beleid. Vanuit je HR expertise ondersteun je leidinggevenden bij het toepassen van procedures, wet- en regelgeving op het gebied van HR- en organisatiebeleid en bij de toepassing van de CAO, je adviseert bij het vinden en binden van onze talenten.

Daarnaast:

  • geef je ondersteuning en advies bij (preventieve) verzuimbegeleiding en daarbij draag je zorg voor een goede afstemming met alle factoren;
  • participeer je in projecten op het gebied van organisatieontwikkeling;
  • treed je situationeel op als klankbord, expert, intermediair en/of uitvoerder;
  • lever je een actieve bijdrage aan de ontwikkeling van het HR beleid;
  • werk je vastgesteld beleid uit in procedures en/of regelingen en stel je uitvoeringsregeling op vanuit de CAO of overige wet- en regelgeving.

Functie eisen

Je bent enthousiast, pragmatisch, pro-actief, positief ingesteld, een teamplayer en staat stevig in je schoenen. Door de veelvuldige in- en externe contacten op diverse niveaus kan je goed luisteren en heb je inlevingsvermogen.

Daarnaast:

  • heb je een relevante Hbo-opleiding afgerond, bijvoorbeeld richting HRM;
  • heb je minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • ben je in staat om adviserende en ondersteunende werkzaamheden zelfstandig te verrichten, waarbij zelf prioriteiten worden gesteld en voortgang wordt bewaakt.

Inschaling

We zeggen wat we doen. En we doen wat we zeggen. We zijn duidelijk, betrouwbaar en open. Naar elkaar en naar anderen. Met liefde voor ons vak blijven we onszelf en onze zorgverlening ontwikkelen. We investeren in onze vakmensen. En bieden volop kansen.

We hanteren de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen en Thuiszorg waarbij de arbeidsvoorwaarden uitstekend zijn geregeld. Je krijgt een prima salaris (FWG 55 € 2.937,68 - 4.426,10). Ook ligt er een pakket met secundaire arbeidsvoorwaarden voor je klaar:

  • 8% vakantiegeld;
  • 8,33% eindejaarsuitkering;
  • Pensioenopbouw;
  • Een MKSA-regeling (meerkeuze systeem arbeidsvoorwaarden) voor een fiets, tablet of een opleiding naar keuze.

Samen met jou maken we, op weg naar een vast dienstverband, de start met een jaarcontract voor 36 uur per week. Je standplaats is het Centraal Bureau in Doetinchem.

Voel jij je nu al thuis bij Markenheem?

Laat ons weten wie je bent! Voor vragen of meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Chantal Dimmendaal (HR adviseur, 06-12 90 39 00) of Peter Vos (Manager HRM, 06-59 82 10 97).

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.

We ontvangen je sollicitatie graag via onze eigen website; www.werkenbijmarkenheem.nl

Type Vacature
Organisatie Markenheem
Locatie Markenheem Centraal Bureau
Postcode 7001CR
Stad Doetinchem
Werkveld Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Full time
Uren van 32
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Functie(s) Personeelsadviseur
Publicatiedatum 30-05-2022
Reageer voor 25-07-2022
Ingangsdatum 30-05-2022
Nummer 111310
Doorsturen Bekijk PDF

Markenheem

Centra voor zorg en dienstverlening

Markenheem biedt verzorgingshuis- en verpleeghuiszorg aan 340 cliënten in vijf woonzorgcentra en aan ruim 1000 cliënten (huishoudelijke) zorg en verpleging thuis in de gemeenten Doetinchem en Bronckhorst. Ook dagactiviteit, tijdelijk verblijf en de verhuur van appartementen behoren tot ons aanbod.

We bieden kwalitatief hoogwaardige ouderenzorg die afgestemd is op de persoonlijke wensen en behoeften van onze cliënten. We willen dichtbij alle betrokken partijen staan waaronder onze cliënten, hun familie, (zorg)instellingen en andere stakeholders. We zijn een betrouwbare partner die met enthousiaste en vakkundige medewerkers ouderenzorg dichtbij levert. Samen zorgen we zo voor een ideale leefomgeving voor onze cliënten.

Meer over Markenheem