ICT Servicedesk Medewerker
Driezorg, Wonen Welzijn & Zorg

Functieomschrijving

Ben jij in voor een nieuwe uitdaging in de functie van ICT Servicedesk medewerker? En wil jij werken in een mensgerichte organisatie waar je gezien, gehoord en ruimte krijgt om je te ontwikkelen? Dan is werken bij Driezorg iets voor jou.

Per direct zijn we op zoek naar een: ICT Servicedesk medewerker 36 uur

Zo’n 1500 cliënten en bewoners maken gebruik van de zorg- en dienstverlening op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Wij willen dat zij bij Driezorg een vertrouwd en veilig (t)huis vinden. Daar zorgen we voor samen met onze collega’s (750) en vrijwilligers (650). Als grootste ouderenzorgorganisatie in Zwolle doen we ertoe. Met onze 10 locaties in Zwolle en 1 locatie in Hattem zijn we altijd dichtbij. 

Naast intramurale zorg (verpleging/verzorging), bieden we ook verhuur & services, extramurale zorg/ondersteuning zoals wijkzorg en huishoudelijke hulp en extra services zoals alarmering, wasverzorging en catering. Werken bij Driezorg betekent werken vanuit de waarden 'aanspreekbaar', 'daadkracht' en 'verbinding'. Samen bouwen we aan een toekomstbestendige en eigentijdse organisatie met een gezonde werk, leer en aanspreekcultuur en een gezonde bedrijfsvoering als basis. Dit vraagt van de medewerkers dat zij verantwoordelijkheid nemen en krijgen over eigen functioneren, persoonlijke ontwikkeling en deskundigheid. Driezorg heeft de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in het verbeteren van haar ICT infrastructuur om de ondersteuning van de werkprocessen voor al onze medewerkers te optimaliseren. De komende jaren zullen we dit verder doorzetten en om dit mogelijk te maken zoeken we naar een ambitieuze op de zorg gerichte ICT Servicedesk Medewerker.

Wat ga je doen?

Als ICT Servicedesk Medewerker ben je een belangrijke verbinder tussen de zorg en ICT. Jij voorziet onze zorgprofessionals van alle benodigde ICT voorzieningen, zodat zij hun volle aandacht en energie kunnen besteden aan onze cliënten.

Driezorg Wonen Welzijn en Zorg volgt een Cloud strategie. Hierbij ligt de focus op de mogelijkheid om altijd, overal en apparaatonafhankelijk te werken. Ons applicatielandschap bestaat o.a. uit Google G Suite, Nedap Ons, Ysis Exact en Youforce. De applicaties worden samengebracht op een internetsite (Google Sites) met Single Sign-On (SSO) en onze medewerkers werken veelal volledig op Chrome OS door middel van Chromebooks en Chromeboxen. Uitzondering is een kleine groep in de Ondersteunende Dienst die daarnaast ook nog gebruik maakt van een Citrix werkplek voor het gebruik van MS Office. 

De ICT Servicedesk bevindt zich op locatie in Zwolle en is bereikbaar via telefoon en e-mail. Op dit moment loopt er bovendien een project ter voorbereiding op de uitrol van een selfservice portaal. De meeste problemen los je op afstand op, maar met enige regelmaat zal jouw ondersteuning ook op een van onze andere (10) locaties plaats kunnen vinden. Je voert regie op diverse uitgezette vragen en zorgt voor een tijdige oplevering van ICT diensten. Belangrijk is daarbij dat je proactief kunt handelen bij verstoringen, escalaties en het ondersteunen van jouw collega’s bij. Meer complexe verstoringen en aanvragen zet je door naar de 2e of 3e lijn met wie je nauw contact onderhoud. De 2e lijn bestaat uit jouw directe collega’s van Functioneel Applicatiebeheer. De 3e lijn bestaat uit externe leveranciers zoals RAM Infotechnology, Google, Nedap en Visma|Raet. 

Als ICT Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het aanmaken van (nieuwe) gebruikersaccounts en beheer je machtigingen op onze applicaties, documenten en mailboxen. Jij zorgt ervoor dat nieuwe collega’s op hun eerste werkdag over alle juiste gereedschappen en autorisaties beschikken en geeft ze daarmee een ware ‘rode loper ervaring’. Hierbij staan informatiebeveiliging en de bewustwording hieromtrent uiteraard voorop!

De apparatuur waar jij en je collega’s mee werken bestaat hoofdzakelijk uit apparaten op ChromeOS  (Chromebooks en Chrome boxen), Android-smartphones en een aantal Thin Clients (voor Citrix werkplekken). Bij het uitreiken van apparatuur geef je kort uitleg om hen op weg te helpen. Soms vindt dit plaats op één van onze 11 locaties in Zwolle en Hattem.

Heb jij de benodigde deskundigheid in huis om ons te versterken? Neem dan contact met ons op!

Functie eisen

Wat wij vragen van jou
Naast een fijne, flexibele collega zijn wij op zoek naar een kandidaat die beschikt over:

  • Je hebt een relevante afgeronde Mbo ICT niveau 4 opleiding; 
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Kennis van Google Suite is een pré; 
  • Ervaring met bovengenoemde applicaties is een pré;
  • Je hebt kennis van ITIL processen en BiSL (ITIL foundation is een pré);
  • Je hebt basiskennis van netwerken en connectiviteit;
  • Je beschikt over een service-, resultaat-  en oplossingsgerichte mentaliteit;
  • Je hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Je vindt het belangrijk om georganiseerd te werken en denkt graag mee met het verbeteren van processen en werkwijzen;
  • Je leert snel, graag en gemakkelijk en vindt het belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Je bent je bewust van je werkomgeving en gaat integer om met vertrouwelijke informatie.

Inschaling

Wat wij je bieden

Wij bieden jou een veelzijdige en uitdagende baan in een complexe, sterk aan verandering onderhevig zijnde omgeving. De veranderingen zijn complex maar bieden tegelijk ook veel kansen. Je maakt onderdeel uit van een organisatie die volop in beweging is voor 36 uur per week.

Wat kun je verder van ons verwachten:

  • Een dienstverband voor bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband
  • De functie is ingedeeld in FWG 40 conform cao Verpleeg- en Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT);
  • Mogelijkheden tot ontwikkeling en ontplooiing;
  • Een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden. 

Bijzonderheden

Bijzonderheden

Het nemen van referenties en aanvragen van een VOG zijn standaard onderdelen van onze selectieprocedure (een reeds aangevraagde VOG die niet ouder is dan 3 maanden is ook geldig). 

Meer informatie
Ben jij geïnteresseerd in deze leuke en uitdagende baan? Voor meer informatie voor de vacature kun je contact opnemen met Rogier van Noordenburg (Manager ICT, technologie en innovatie), via het algemene telefoonnummer van Driezorg  038-2001100. 

Ook kun je informatie over Driezorg vinden via www.driezorg.nl 

Interesse?

Herken jij jezelf in het gevraagde profiel? Stuur dan je motivatiebrief voorzien van CV via het digitale sollicitatieformulier voor 28 oktober a.s. naar ons toe. Wij vragen je wel echt alleen te reageren als je voldoet aan het profiel. 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld

Type Vacature
Organisatie Driezorg, Wonen Welzijn & Zorg
Locatie Driezorg, locatie Berkumstede
Postcode 8024CS
Stad Zwolle
Werkveld Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Opleidingsniveau Mbo+
Arbeidstijd Full time
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Informatie verkrijgen bij Voor meer informatie voor de vacature kun je contact opnemen met Rogier van Noordenburg (Manager ICT, technologie en innovatie), via het algemene telefoonnummer van Driezorg 038-2001100.
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 14-10-2020
Reageer voor 28-10-2020
Ingangsdatum 14-10-2020
Nummer 55384
Doorsturen Bekijk PDF

Driezorg, Wonen Welzijn & Zorg

Driezorg is actief op het gebied van ouderenzorg door middel van het aanbieden van dienstverlening en faciliteiten op het gebied van Wonen, Welzijn & Zorg.

Meer over Driezorg, Wonen Welzijn & Zorg