Inkoper - Wilp
Zozijn

Heb jij affiniteit met de gezondheidszorg en wil je als Inkoper jouw bijdrage hieraan leveren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Als (operationele) Inkoper bij Zozijn faciliteer je jouw collega’s uit de zorg bij de inkoop van producten en diensten. Je werkt hiervoor niet alleen samen met je collega inkopers, maar ook met collega’s van andere afdelingen. Je geeft vervolg aan de inkoopvraag door mogelijkheden en offertes uit te vragen bij de (voorkeurs)leverancier en geeft op basis daarvan advies en handelt de inkoopvraag verder af in ons ERP-systeem ProActive.

Je kijkt kritisch naar de processen en doet waar nodig voorstellen voor het optimaliseren van het inkoopproces. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het assortimentsbeheer en voer je evaluatiegesprekken met leveranciers. Naast de operationele werkzaamheden, ondersteun je de tactische inkopers bij aanbestedingstrajecten (opstellen programma van eisen, implementatie van dienst/product, etc.).

Kortom: een veelzijdige functie waarin veel uitdaging ligt!

Wie zijn wij?
Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Cliënten maken deel uit van de samenleving. We helpen ze gebruik te maken van wat de samenleving al biedt en stimuleren hen in wat zij de samenleving te bieden hebben. Alles draait om cliënten met hun netwerk. Om hun eigenheid, gezondheid, leven en hun regie daarover. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor cliënten toe doet. Onze kernwaarden zijn liefdevol, vakkundig en vindingrijk.

Het inkoopteam bestaat uit 4 collega's die met z'n allen de schouders eronder zetten om ervoor te zorgen dat de juiste producten en diensten beschikbaar zijn voor onze cliënten en collega’s. De afdeling inkoop bestaat uit 2 operationeel inkopers, 1 tactisch inkoper en een manager inkoop. We zijn als inkoop de schakel tussen onze collega’s en leveranciers.

Wat wij inkopen? Denk hierbij aan alle middelen, materialen en diensten die op een locatie benodigd zijn, o.a.: schoonmaak (facilitair), medische middelen/materialen, ICT, inrichting (nieuwbouw), voeding, etc.

Wie ben jij
Je bent een enthousiaste kandidaat en je wil je graag verder ontwikkelen als inkoper. Ervaring is een
pré maar wij vinden jouw talenten en vaardigheden veel interessanter.

Je bent een verbinder, die in staat is om goed te luisteren naar de vraag van je collega’s. Dit weet je te vertalen naar een concrete vraag voor leveranciers. Je neemt een ondernemende drive en een bedrijfskundige bril mee. Je bent kritisch, analytisch ingesteld en vindt het leuk om zaken uit te pluizen. Je stelt prioriteiten, hebt overtuigingskracht en bent sociaal en communicatief vaardig. Bovendien heb je affiniteit met de zorgsector.

Je hebt een afgeronde MBO of HBO-opleiding, bij voorkeur in de richting van facility management of bedrijfskunde. Daarnaast heb je een relevante inkoopopleiding (bijv. Nevi 1) of relevante werkervaring.

We vragen wat van jou en daar zetten we natuurlijk ook wat tegenover!
Wat je van ons mag verwachten is een leuke baan voor 36 uur per week (minder uren is bespreekbaar) in een dynamische, leerrijke omgeving met een prettige open werksfeer. Het salaris bedraagt maximaal € 3.289,- bruto per maand (dit is op basis van een fulltime dienstverband / FWG 45 CAO Gehandicaptenzorg). Ook ontvangt je bij ons een eindejaarsuitkering van 8,33%.

Bijzonderheden

Past dit helemaal bij jou?
Heb jij ook zin om je schouders eronder te zetten en ben je een inkoopprofessional met een maatschappelijk hart en buitengewoon enthousiast om je steentje te mogen bijdragen? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV. Solliciteren kan via de knop ‘solliciteren’.

Voor deze vacature hebben we geen sluitingsdatum. Dit betekent dat als de geschikte kandidaat gevonden wordt, de vacature wordt gesloten. Zolang de vacature zichtbaar is, is de kandidaat nog niet gevonden.

We vragen referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) op. De verkregen informatie kan, mede, een rol spelen bij een eventuele aanstelling. 

Type Vacature
Organisatie Zozijn
Locatie Cen - Financien & Control Wilp
Postcode 7384AN
Stad Wilp
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 4
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor één jaar, bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot omzetting naar onbep. tijd
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Esther van Egmond, P&O Adviseur, 088-5753000
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 18-10-2021
Reageer voor 31-12-2021
Ingangsdatum 18-10-2021
Nummer 71999
Doorsturen Bekijk PDF

Zozijn

Stichting Zozijn is een professionele dienstverlener, die ca. 3.000 kinderen en volwassenen met beperkingen ondersteunt om te komen tot maximale zelfontplooiing en regie over hun eigen leven. Het werkgebied van Zozijn ligt in Gelderland en Overijssel en het hoofdkantoor is gevestigd in Wilp. Zozijn heeft zo’n 2.600 medewerkers verdeeld over 150 locaties met in totaal zo’n 1.300 werkplekken.

Meer over Zozijn