Jouw inkooptalent en persoonlijk drive voor het bedingen van goede kwaliteit tegen de scherpste tarieven zet jij in om onze collega’s in de gehandicaptenzorg zo goed mogelijk te ondersteunen en ontzorgen. De scherpe prijsafspraken die jij maakt, zorgen ervoor dat er meer geld overblijft voor verbetering van de fysieke zorg en ondersteuning van onze kwetsbare cliënten. Samen voor de beste zorg!
Als inkoper adviseer jij jouw collega’s en managers bij inkoopvraagstukken en inkoopactiviteiten. Je bent sparringpartner bij het verwerven van diensten en (investerings) goederen voor de best mogelijke condities. Je ontzorgt de organisatie door professionele begeleiding van het inkoopproces, contractbeheer en contractmanagement. Belangrijk is dat je continue met een kritische blik blijft kijken en de vraag blijft stellen of het niet slimmer of beter kan? Hiervoor moet je goed kunnen luisteren en doorvragen waar nodig. Je draagt bij aan de succesvolle implementatie van een nieuw inkoopbeleid en optimalisatie van het inkoopproces.
Wat betekent dit concreet:
Inkoop is een afdeling binnen het directoraat Vastgoed en Facilitair van Pluryn en heeft als doel optimale inkoop-dienstverlening aan medewerkers in het primaire proces. Samen met 3 collega’s ben je mede verantwoordelijk voor alle vraagstukken rondom de inkoop van goederen en diensten binnen Pluryn. Je primaire standplaats is het hoofdkantoor van Pluryn in Nijmegen, maar als inkoopadviseur kom je ook op locatie. Daarnaast is het mogelijk om vanuit huis te werken.
Type | Vacature |
Organisatie | Pluryn |
Locatie | Nijmegen en omgeving |
Postcode | 6561KE |
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | Hbo |
Arbeidstijd | Full time |
Arbeidsovereenkomst | bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband |
Functie(s) |
Inkoper |
Publicatiedatum | 01-04-2022 |
Reageer voor | 31-05-2022 |
Ingangsdatum | 01-04-2022 |
Nummer | 109633 |