Klantadviseur - 24 - 28 uur per week
Stichting Rosengaerde

Dit zijn wij

Rosengaerde is een zorgaanbieder met een sterke lokale verbinding. Wij zorgen voor mogelijkheden voor ouderen die graag in de gemeente Dalfsen oud willen worden. We ondersteunen onze cliënten thuis of als dat niet meer kan, op een van onze woonzorglocaties. Keuzevrijheid en eigen regie staan daarbij voorop. We maken met onze belofte ‘zorgt voor mogelijkheden’ graag het verschil. We helpen onze cliënten op ‘een eigen wijze’ hun leven voort te zetten. Daarbij hebben we ook aandacht voor hun omgeving.

Onze kernwaarden zijn:

Verbindend: We zorgen met elkaar voor mogelijkheden
Eigen(heid): We denken en handelen op onze ‘eigen wijze’
Passie: We zijn bevlogen en trots
Ondernemend: We zijn initiatiefrijk en vertalen dit naar mogelijkheden

Vanuit onze waarde “Wij zorgen voor mogelijkheden” streven we naar een goede zorgbemiddeling en een passend zorg-dienstverleningsaanbod. Als klantadviseur heb je hierin een belangrijke spilfunctie.

De snel veranderende zorgmarkt biedt uitdaging, vraagt alertheid en een proactieve houding. Van dit team kun jij onderdeel uitmaken.

De functie:

Een enthousiaste en toegankelijke klantadviseur. Als klantadviseur ben jij hét voorportaal voor alle cliëntvragen op het gebied van welzijn, wonen en zorg. Je zorgt ervoor dat onze nieuwe en bestaande cliënten zo snel mogelijk de zorg- en /of dienstverlening krijgen die bij hen past.
Deze functie is vrijgekomen door vertrek van een collega die met pensioen gaat, omdat hij zich voornamelijk bezighield met werkzaamheden gerelateerd aan beleidsontwikkelingen, zullen wij bij de selectie ons hierop focussen.

Je houdt je bezig met:

  • het specificeren van de zorgvragen en -wensen van (aspirant) cliënten en/of diens vertegenwoordiger;
  • het actief zoeken naar mogelijkheden voor cliënten, zowel binnen als buiten Rosengaerde en het bemiddelen daarin. Dit doe je binnen de gestelde (financiële) kaders, met als doel een best-passende oplossing te bieden aan de cliënt en diens familie;
  • daarnaast vervul je ook een sterke PR-rol en je stelt je pro- actief op in het signaleren van in/externe ontwikkelingen welke van invloed kunnen zijn op de processen.  
  • bevorderen van efficiënte en effectieve administratieve processen en procedures.
  • Het toezien op naleving van de Wet en regelgeving en de verwerking hiervan in communicatiemiddelen.
  • Het opstellen van managementinformatie.

Je zoekt bij de uitvoering van je functie verbinding met je collega’s binnen de organisatie en het netwerk in de regio Dalfsen.
Geen dag is hetzelfde!

Wie zoeken wij?

Past dit bij jou?

Jij:

  • hebt de drive om het beste voor de cliënt te organiseren, waarbij je inspeelt op de klantvraag binnen de gestelde (financiële) kaders;
  • bent een netwerker, weet welke instanties/partijen te benaderen én ze weten ook jou te vinden;
  • bent een betrokken, positieve, daadkrachtige collega;
  • bent een fijne gesprekspartner, een verbinder met goede luistervaardigheden en communicatieve eigenschappen;
  • vindt het fijn om zelfstandig te werken, maar werkt ook graag samen met collega’s;
  • bent in staat om jouw omgeving te inspireren, overstijgend te denken en te handelen om op die manier jouw bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkelingen binnen de organisatie. Hierbij houd je nieuwe kansen en ontwikkelingen in de markt nauwlettend in de gaten;
  • bent punctueel en je hebt jouw dossiers en administratie op orde.

Onze eisen

Jij:

  • beschikt over HBO werk- en denkniveau, verkregen door opleiding en ervaring in het sociale domein. Je hebt actuele kennis van en inzicht in de WMO, Wlz en overige relevante wet- en regelgeving;
  • beschikt over kennis van zaken en de recente ontwikkelingen binnen het vakgebied, in de maatschappij en betreffende verschillende problematieken.
  • Kennis van medische terminologie is een pré.
  • Ervaring met woningverhuur is een pré
  • bent digitaal onderlegd en hebt zicht op het efficiënter maken van werkprocessen;
  • bent in bezit van een rijbewijs en hebt de beschikking over een auto.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden jou:

  • Een arbeidscontract voor bepaalde tijd met intentie tot omzetting voor onbepaalde tijd, voor 24 - 28 uur per week (dagen in overleg);
  • Een salaris conform de CAO VVT, functiegroep 50 (maximaal €3.707, 64). Ook krijg je een eindejaarsuitkering van 8,33% en een persoonlijk budget.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en voldoe je aan de gestelde eisen? Mail dan jouw motivatiebrief en je CV voor 1 november 2020 naar personeelszaken@rosengaerde.nl.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Irma Albers of Marlies Haarman, klantadviseurs, via 0529-431541 van maandag t/m vrijdag, bij voorkeur tussen 09.00u en 10.00u.

De gesprekken zullen plaatsvinden op 13 november 2020.

Type Vacature
Organisatie Stichting Rosengaerde
Locatie Rosengaerde
Postcode 7721CT
Stad Dalfsen
Werkveld Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Opleidingsniveau Niveau 5
Arbeidstijd Part time
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
Functie(s) Cliëntadviseur
Publicatiedatum 15-10-2020
Ingangsdatum 1 januari 2021
Reageer voor 01-11-2020
Nummer 55402
Doorsturen Bekijk PDF

Stichting Rosengaerde

We maken met onze belofte ‘zorgt voor mogelijkheden’ graag het verschil. We bieden verpleeghuiszorg, thuiszorg, huishoudelijke hulp, maaltijdservice (in onze ontmoetingsruimte De Blauwe Bogen in Dalfsen of thuisbezorgd), dagbesteding, activiteiten, personenalarmering, domotica, klussendienst, was- en linnendienst en diensten op maat. We helpen cliënten op ‘een eigen wijze’ hun leven voort te zetten en bieden zorg en diensten passend bij de behoefte. Waar mogelijk vergeten we de standaard en maken we een plan op maat. Ons doel? De beste oplossing voor onze cliënten, waarbij we ervoor zorgen dat ze de regie houden over hun eigen leven. Aandacht voor familie en vrienden vinden we belangrijk. We werken met kleinschalige teams, zodat cliënten onze medewerkers goed leert kennen. Zie ook www.rosengaerde.nl

Meer over Stichting Rosengaerde