Kwaliteitsadviseur met vizier op facilitaire zaken.
TriviumMeulenbeltZorg (TMZ)

Wat wil jij?

Heb jij ruime ervaring met facilitaire dienstverlening en een hart voor gastvrijheid? Kun jij op efficiënte en effectieve wijze adviseren en ook actief betrokken zijn bij organisatie brede projecten? Kun jij jouw kennis van facilitaire diensterlening in de breedste zin van het woord vertalen naar de praktijk? Dan zoekt TMZ jou!

TMZ bekijkt graag samen met jou wat wij kunnen bieden. Het is ons veel waard dat jij je direct thuis voelt. Wij zijn er trots op dat onze medewerkers meer dan tevreden zijn. Niet stilstaan in je vak speelt daarbij een grote rol. Zodra jij merkt dat jij nóg meer deskundigheid nodig hebt, kijken wij samen hoe jij je verder kunt ontwikkelen.

Waar?

Vanwege pensionering zoeken we een kwaliteitsgerichte duizendpoot met helicopterview die onze dienstverlening in de gasten- en woonservice bij onze sfeervolle zorglocaties naar een hoger plan tilt.

Locatie:                               Regio Almelo
Aantal uur:                          36 uur per week

Zie jij het voor je?

Overzien, adviseren en borgen
Als kwaliteitsadviseur facilitaire zaken heb jij een cruciale positie binnen de gasten- en woonservice. Jij hebt kennis van en coördineert tussen de diverse diensten om kwaliteit te borgen. Jij overziet het geheel op het gebied van risicobeheersing met betrekking tot wet- en regelgeving en kwaliteit en zorgt voor een positieve bijdrage. Jij behaalt een hoge mate van efficiëntie en zorgt voor vernieuwing door je overstijgende blik. Vanuit jouw rol zorg je voor verbinding en samenhang tussen de diverse afdelingen, diensten en medewerkers.

Ondersteuning en verantwoording
Jij ondersteunt de collega’s binnen de gastenservice en woonservice om de gestelde doelen te behalen. Het streven naar procesoptimalisatie, een hoge gastvrijheid en dienstverlening zijn voor jou vanzelfsprekend. Jij voert moeiteloos de regie over kwaliteit ten aanzien van documentatie en behaalt positieve resultaten inzake klanttevredenheid en kosten. Waar nodig adviseer jij over beleidszaken en doe jij voorstellen voor verbetering en ontwikkeling. Uitgangspunt is dat duurzame oplossingen worden geboden voor de beste kwaliteit tegen zo laag mogelijke kosten.

Werkprocesssen en sturingsinformatie
Vanuit procesoptimalisatie genereer jij de benodigde management – en sturingsinformatie. Op deze wijze weet jij wat de effecten zijn van doorgevoerde veranderingen en verbeteringen. Een heldere communicatie is je toevertrouwd, zowel binnen de interne organisatie als ook naar externe partijen. Binnen het vakgebied gastenservice ben jij het eerste aanspreekpunt voor (grote) externe leveranciers. Dit vakgebied bestaat uit de onderdelen: Voeding Logistiek, Restaurant / Receptie, Interieurverzorging (schoonmaak), Wasverzorging (platgoed en persoonsgebonden), Logistiek (afvalafvoer en bestellingen bezorgen op afdelingen) en Interieurinrichting.

Wat staat er tegenover?

  • Een loopbaan bij een organisatie die ontwikkeling hoog in het vaandel heeft staan en waar jij jezelf mag zijn;
  • Een werkgever die aandacht heeft voor gezondheid en vitaliteit;
  • Salaris FWG 55 (max. € 4286.78 bij een fulltime dienstverband);
  • Goede pensioenregeling (PFZW);
  • Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT;
  • Een werkomgeving waarin een open cultuur heerst en samenwerking centraal staat;
  • Prettige overige secundaire arbeidsvoorwaarden zoals; een aantrekkelijk fietsplan, volop opleidingsmogelijkheden via de TMZ Academie, online trainingen via GoodHabitz en een bijdrage in sport en beweging, coaching en cursussen;
  • Kortingen op verzekeringen bij verschillende verzekeraars.

Jij hebt nodig:

  • Professionele passie voor de ouderenzorg;
  • Empathisch vermogen en goede sociale- en communicatieve vaardigheden;
  • HBO diploma Facilitaire Dienstverlening of vergelijkbaar;
  • Aantoonbaar 5 tot 10 jaar werkervaring in een vergelijkbare facilitaire functie;
  • Jij bent projectmatig sterk en een daadkrachtige gesprekspartner;
  • Klant- en kwaliteitsgerichtheid zijn voor jou vanzelfsprekend;
  • Vaardigheid in de rol van regievoerder bij contractmanagement;
  • Adviserend waar het gaat om de inrichting bij nieuw- en verbouw;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving zoals hygiëne voorschriften (HACCP);
  • Verklaring omtrent Gedrag (VOG) – TMZ betaalt de kosten.

Nu jij!

Kwaliteitsadviseurs hebben (over)zicht op facilitaire zaken. Jij wacht vast niet lang met reageren.

  • Heb jij nog vragen over de functie? Bel 0900 -2 453 453 en vraag naar Marieke Vlutters (Manager Bedrijfsvoering).
  • Weet jij al zeker dat jij TMZ in deze functie wilt komen versterken? Solliciteer direct op de vacature via onderstaande button (vóór 1 december 2021). Wij reageren zo snel mogelijk.
  • De eerste gesprekken zullen in overleg plaatsvinden in week 49.

Bijzonderheden

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Type Vacature
Intern nummer 021.048
Organisatie TriviumMeulenbeltZorg (TMZ)
Locatie Locatie Almelo
Postcode 7602 PV
Stad Almelo
Werkveld Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Full time
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, met mogelijkheid tot verlenging
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Externe url Bekijk
Informatie verkrijgen bij Marieke Vlutters
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 25-11-2021
Reageer voor 01-12-2021
Nummer 72985

TriviumMeulenbeltZorg (TMZ)

Binnen TriviumMeulenbeltZorg (TMZ) zetten ruim 2100 medewerkers en 1500 vrijwilligers zich dagelijks in om ouderen en chronisch zieken goede en persoonlijke zorg te bieden. In haar moderne en duurzame woonzorgcentra en bij mensen thuis biedt TMZ onder andere verpleging, verzorging, begeleiding en personenalarmering. TMZ is actief in de gemeenten Almelo, Borne, Enschede, Hengelo, Tubbergen en Twenterand. De relatie tussen cliënten, medewerkers en andere betrokkenen staat centraal. Samen maken wij de zorg persoonlijk.

Meer over TriviumMeulenbeltZorg (TMZ)