Kwartiermaker Arbeidsmarkt & Recruitment - Wilp
Zozijn

Ben jij een kwartiermaker met oog voor de uitdagingen op de arbeidsmarkt?

Bij ons krijg je de kans om een nog te ontwikkelen afdeling Arbeidsmarkt en Recruitment vorm te geven. Dit doe je door recruitment met innovatieve en creatieve ideeën vorm te geven, met als doel een optimale “candidate experience”. Een nieuwe afdeling en een nieuwe functie binnen Zozijn en jij mag de koers, de kanalen, de strategie en de tactiek gaan uitzetten en je eigen recruitment team opbouwen. Durf jij dit aan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?
Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Cliënten maken deel uit van de samenleving. We helpen ze gebruik te maken van wat de samenleving al biedt en stimuleren hen in wat zij de samenleving te bieden hebben. Alles draait om cliënten met hun netwerk. Om hun eigenheid, gezondheid, leven en hun regie daarover. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor cliënten toe doet. Onze kernwaarden zijn liefdevol, vakkundig en vindingrijk.

De dienst PO&O bij Zozijn ontwikkelt zich richting een toekomstbestendige afdeling Mens & Organisatieontwikkeling. Een afdeling waar de strategische thema’s hoog op de agenda staan. Thema’s zoals werkgeluk, arbeidsmarkt, vitaliteit & veerkracht, sociale innovatie en strategische personeelsplanning. Zodat Zozijn ook in de toekomst zorg en ondersteuning kan bieden aan haar cliënten.

De afdeling die jij mag ontwikkelen en als dit gebeurd is het team mag gaan aansturen, is de afdeling Arbeidsmarkt & Recruitment. Binnen deze afdeling staat een optimale candidate journey (van eerste contact tot en met aanstelling), advisering binnen de regio, sector of centrale dienst over arbeidsmarktcommunicatie, recruitment en de interne arbeidsmarkt centraal. Samen met de professionals van jouw afdeling, zorg je voor een onderscheidende dienstverlening gebaseerd op het nieuwe dienstverleningsmodel van de dienst Mens & Organisatieontwikkeling.

Wat ga je doen
Je bent verantwoordelijk voor het opzetten van het strategisch en operationeel recruitmentbeleid en de arbeidsmarktcommunicatie (interne & externe arbeidsmarkt) en de vertaling hiervan naar de praktijk. Hierbij heb je alle ruimte voor innovatieve en creatieve oplossingen. Je zet lijnen uit en je hebt een belangrijke rol voor het verstevigen van de positie van de recruiter in de regio. Daarnaast treed je op als adviseur / sparringpartner o.a. richting management en directie.

De principes van dienend leiderschap en het werken vanuit de bedoeling zijn voor jou vanzelfsprekend? Je bent samen met jouw team in de volle breedte bezig arbeidsmarktcommunicatie, recruitment en interne en externe arbeidsmarktvraagstukken, zowel op beleidsmatig als operationeel niveau. Je coacht jouw team en bevordert samenwerking en open communicatie met alle stakeholders binnen de organisatie.

Wie ben jij
Jij bent een mix van resultaatgerichtheid, samenwerkingsgerichtheid, creativiteit, organisatiesensitiviteit en verbindend leiderschap. Het leveren van toegevoegde waarde aan het team en de organisatie geeft jou energie, evenals het verbeteren van processen aan de hand van door jou gemaakte analyses. Prioriteiten stellen, hoofd- en bijzaken scheiden en continu verbinding zoeken zijn hierin van groot belang. Verder is het belangrijk dat je je sporen hebt verdiend in het vakgebied en dat je academisch werk en denkniveau hebt. De arbeidsmarkt ken je, je weet de uitdagingen te vertalen naar kansen!

We vragen wat van jou en daar zetten we natuurlijk ook wat tegenover!
Wat je ons mag verwachten is een leuke baan voor 28  - 32 uur per week in een leerrijke omgeving met een prettige open werksfeer. Jij krijgt de kans krijgt om deze nieuwe afdeling vorm te geven en te positioneren binnen Zozijn. Het salaris bedraagt maximaal € 4.799,- bruto per maand (dit is op basis van een fulltime dienstverband/ FWG 60 CAO Gehandicaptenzorg). Ook ontvangt je bij ons een eindejaarsuitkering van 8,33%.

Past dit helemaal bij jou?
Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV. Solliciteren kan via de knop ‘solliciteren’. Voor deze vacature hebben we geen sluitingsdatum. Dit betekent dat als de geschikte kandidaat gevonden wordt, de vacature wordt gesloten. Zolang de vacature zichtbaar is, is de kandidaat nog niet gevonden.

We vragen referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) op.  De verkregen informatie kan, mede, een rol spelen bij een eventuele aanstelling. 

Type Vacature
Organisatie Zozijn
Locatie Wilp
Postcode 7384 AN
Stad Wilp
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau HBO+
Arbeidstijd Part time
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Natasja Feijen, directeur PO&O, 088-5753000
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 17-12-2021
Reageer voor 31-01-2022
Ingangsdatum 17-12-2021
Nummer 73246
Doorsturen Bekijk PDF

Zozijn

Stichting Zozijn is een professionele dienstverlener, die ca. 3.000 kinderen en volwassenen met beperkingen ondersteunt om te komen tot maximale zelfontplooiing en regie over hun eigen leven. Het werkgebied van Zozijn ligt in Gelderland en Overijssel en het hoofdkantoor is gevestigd in Wilp. Zozijn heeft zo’n 2.600 medewerkers verdeeld over 150 locaties met in totaal zo’n 1.300 werkplekken.

Meer over Zozijn