Manager Personeelsplanning - Wilp
Zozijn

Wij zijn op zoek naar een ervaren, verbindende, resultaatgerichte en stevig in zijn of haar schoenen staande

Manager Personeelsplanning
voor 32 uur in de week

Wat ga je doen
Je bent verantwoordelijk voor het functioneren van het centrale planbureau, het interne uitzendbureau ZoProf en het team functioneel applicatiebeheer. Je ontwikkelt (mede) het beleid rondom (strategische) personeelsplanning (WFM) en applicatiebeheer, Je implementeert dit beleid en optimaliseert de processen en systemen. Je signaleert in- en externe ontwikkelingen en vertaalt deze naar strategie en praktische uitvoering. Je bent samen met je team verantwoordelijk voor een adequate forecast van de benodigde personele capaciteit, zowel vast als flex, en je adviseert directeuren en managers met betrekking tot een effectieve en efficiënte inzet en planning van medewerkers. Je bent verbindend en ondernemend, draagt verbeteringen aan en hebt ideeën over de manier waarop personeelsplanning, het interne uitzendbureau, de inrichting van HR applicaties en de medewerkers van je afdeling zich verder kunnen ontwikkelen.

Als manager ben je lid van het managementteam PO&O. Je geeft leiding aan de planners, de consulenten intern uitzendbureau en de functioneel applicatiebeheerders in totaal een team van ongeveer 20 medewerkers. Je hebt aandacht voor je medewerkers, geeft coachend leiding en je zet heldere lijnen uit.

Wie zijn wij?

Binnen PO&O (Personeelsplanning, P&O advies, Opleiden, ARBO, Vrijwilligers) wordt gewerkt vanuit de visie dat de producten en diensten die we leveren een duidelijke meerwaarde moeten hebben voor medewerkers en management van Zozijn. De medewerkers van de dienst PO&O werken binnen een complexe en veranderlijke omgeving. We verwachten van onszelf en elkaar een klantgerichte en resultaatgerichte samenwerking. Daarnaast wordt er door alle PO&O collega’s actief gewerkt aan de duurzame inzetbaarheid van medewerkers.

Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Vanuit een dialoog sluiten wij aan bij wat er voor de cliënt toe doet. Onze kernwaarden zijn liefdevol, vakkundig en vindingrijk.

Dit ben jij

  • Je hebt een afgeronde hbo of universitaire opleiding, aangevuld met relevante scholing op het vakgebied.
  • Ruime, aantoonbare ervaring als leidinggevende binnen het vakgebied personeelsplanning/ Workforcemanagement of ICT en met implementatie van (HR-)systemen.
  • Je hebt kennis van (Strategische) Personeelsplanning, HR systemen en je hebt financiële kennis en inzicht.
  • Je durft de koers te bepalen en daaraan vast te houden, zonder de verbinding met je omgeving uit het oog te verliezen.
  • Je bent een verbinder op alle niveaus van de organisatie en weet verschillende belangen samen te brengen en draagvlak te creëren.
  • Analytisch, tactvol, volhardend en je hebt doorzettingsvermogen.
  • Je bent bevlogen op je vakgebied, ziet kansen en denkt in mogelijkheden.
  • Je bent stressbestendig en veerkrachtig.
  • Je geeft vertrouwen en hebt oog voor medewerkers en hun persoonlijke ontwikkeling.
  • Je hebt een resultaatgerichte instelling en beschikt over overtuigings- en daadkracht.

Dit bieden wij

  • We bieden jou in eerste instantie een contract voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een brutosalaris conform de CAO Gehandicaptenzorg in FWG 60, maximaal € 4499,-- bruto per maand bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Wij stimuleren onze medewerkers om elke dag een stukje beter te worden. Vanuit ons eigen opleidingscentrum bieden we dan ook een groot aanbod aan opleidingen en trainingen aan. Daarnaast kun je bijvoorbeeld fitnessen met korting.

Enthousiast? Wij ontvangen je reactie graag zo snel mogelijk, gesprekken vinden plaats gedurende de looptijd van de vacature. Hebben we onze match nog niet gevonden? Dan zoeken we wat langer door.

Om goed zicht te krijgen op jouw talenten, drijfveren en competenties kan een assessment onderdeel zijn van de selectieprocedure.

Tevens vragen we om een "verklaring omtrent gedrag".

Type Werkplein
Intern nummer CE19-145
Organisatie Zozijn
Locatie Cen - PO&O Unit Personeelsservice Wilp
Postcode 7384AN
Stad Wilp
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor één jaar, bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot omzetting naar onbep. tijd
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Esther van Egmond, P&O adviseur, tel. 0615251986
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 14-11-2019
Reageer voor 17-12-2019
Ingangsdatum 14-11-2019
Nummer 49578
Doorsturen Bekijk PDF

Zozijn

Stichting Zozijn is een professionele dienstverlener, die ca. 3.000 kinderen en volwassenen met beperkingen ondersteunt om te komen tot maximale zelfontplooiing en regie over hun eigen leven. Het werkgebied van Zozijn ligt in Gelderland en Overijssel en het hoofdkantoor is gevestigd in Wilp. Zozijn heeft zo’n 2.500 medewerkers verdeeld over 150 locaties met in totaal zo’n 1.300 werkplekken.

Meer over Zozijn