Manager Services, Hengelo
Carintreggeland

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een ervaren professional met een academische opleidingsachtergrond in Facility Management of Hotel Management aangevuld met management ervaring. Iemand waarbij klant- en servicegericht denken en handelen in de genen zit. Kortom, een echte ondernemer!
Ben jij iemand die zowel dichtbij de operatie kan staan en mensen mee kan nemen als strategisch meedenkt met de organisatie? Dan is dit jouw nieuwe uitdaging!

Wie is Carintreggeland?
Professionele ondersteuning op het gebied van zorg, wonen, gezondheid en welzijn, met oog voor ieder mens, dat is wat Carintreggeland biedt. Voor mensen, door mensen! Het verhaal van iedere cliënt is hierbij het vertrekpunt. Vanuit dit verhaal wordt passende, betekenisvolle en veilige zorg, ondersteuning én advies geboden. Met als doel: een Waardevol Leven voor de cliënt. Carintreggeland sluit daarbij aan op datgene wat in de leefomgeving van de cliënt aanwezig is; zorg en ondersteuning figuurlijk en met 3800 collega’s ook letterlijk dichtbij

Manager Services

Jouw uitdaging
Het gaat om een nieuwe functie. Je staat dichtbij de operatie en je denkt strategisch mee in de lange termijn groei en ontwikkeling van Carintreggeland. Hiervoor zoeken wij een manager die de verbindende schakel tussen de diverse afdelingen vormt. Op coachende wijze geef jij leiding aan de teams zodat zij nog verder floreren. Het zelforganiserend vermogen van de mensen help jij verder te ontwikkelen en je draagt actief bij de teams nog verder op de kaart te zetten. Jij hebt een voorbeeldfunctie als het gaat om service verlenen en gastvrijheid en weet anderen daarin mee te nemen. Dit doe je allemaal ten gunste de cliënten en leden.

Carintreggeland zoekt in de nieuwe Manager Services iemand die eindverantwoordelijk is voor de diensten Services. Iemand met visie die op ondernemende wijze verder invulling geeft aan het prachtige beleid. Vormgeven aan processen, daarin kritisch zijn en verder integreren met andere processen vanuit een dienstverlenend karakter, dat is jouw verantwoordelijkheid, samen met je teams. Oprechte interesse in de ander, met elkaar staan en gaan voor Waardevol Werken en Waardevol leven, daar draait het om. Jij krijgt mensen in beweging, neemt ze mee om de strategie voor de toekomst samen vorm te geven. De teams waar je leiding aan geeft zijn onderverdeeld in inkoop, logistiek, serviceteam, reisbureau, hotelservices, gasten- en ledenservices. Het gaat in totaal om zo’n 40 medewerkers in zelfgeorganiseerde teams.

Je rapporteert aan de Bestuurder die vertrouwt op jouw expertise en ervaring. Gevraagd en ongevraagd stemmen jullie zaken met elkaar af en hij begrijpt uit eigen ervaring wat er nodig is voor een echt servicegerichte organisatie. Jij ziet én pakt kansen. Als deze er niet zijn weet jij ze te creëren. Affiniteit met of ervaring in de zorg is mooi meegenomen, maar je hoeft er niet per sé in gewerkt te hebben.

 

Wat ga jij doen?
Zorgen voor een adequate communicatie- en overlegstructuur voor afstemming binnen de dienst Services met andere afdelingen en de zorgteams

  • Knelpunten en verbetermogelijkheden analyseren met betrekking tot de inrichting van processen en het doorvoeren van verbeteringen
  • Deelnemen aan het management overleg op tactisch en strategisch niveau
  • Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van het tactisch en strategisch beleid van de dienst Services
  • Trends signaleren en identificeren in de vakgebieden van de dienst die van invloed kunnen zijn op de uitvoering van processen, de dienstverlening en het tactisch en strategisch beleid
  • Informeren, adviseren en ondersteunen van het Management en de Raad van Bestuur vanuit de vakgebieden binnen de dienst Services als het gaat om in- en externe ontwikkelingen en mogelijkheden voor verdere strategische groei
  • Onderhouden van contacten met interne opdrachtgevers, zoals zorgteams en managers zorg en continu onderzoeken/toetsen of de geleverde diensten voldoen aan de verwachtingen
  • Signaleren van verbetermogelijkheden en hierop inspelen zodanig dat alles blijft aansluiten op de doelstellingen van Carintreggeland
  • Vertalen van in- en externe ontwikkelingen, beleid en wet- en regelgeving in nieuwe dienstverlening, processen en instrumenten en zorgen voor implementatie en naleving
  • Deelnemen aan externe overleggen onder andere in het kader van aanbestedingen en inkooptrajecten
  • Eindverantwoordelijk voor het aangaan van samenwerkingen en contracten
  • Onderhouden van een in- en extern netwerk gericht op samenwerking, ontwikkeling en het initiëren van innovatie van het dienstenaanbod

Functie eisen

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Afgeronde academische opleiding richting Facility Management of Hotel Management
  • Minimaal 5 tot 10 jaar management ervaring met bedrijfskundig inzicht
  • Aantoonbare ervaring met verandertrajecten en coachend leidinggeven

Waar ben jij sterk in?

  • Je bent een open persoonlijkheid en een echte teamspeler
  • Jij hebt verbindende kwaliteiten en weet mensen te motiveren en te inspireren
  • Jij bent gewend initiatief te tonen en hebt lef
  • Informatie delen doe je graag en leren van elkaar zie je als vanzelfsprekend
  • Jij bent in staat draagvlak te creëren

 

Inschaling

Wat krijg jij ervoor terug?
Jij kan rekenen op een goed salaris ingedeeld in FWG 70 (CAO VVT), wat concreet betekent dat je tussen de € 4.300,00 en € 6.500,00 gaat verdienen op basis van 36 uur. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid ervaring die jij meebrengt. Jij gaat werken in een organisatie waar eigen initiatief gewaardeerd en zelfs aangemoedigd wordt. Er is oprechte interesse in jou en andersom verwachten zij dat ook van jou. Carintreggeland kent een dynamische werkomgeving met goede faciliteiten, zoals een goed bedrijfsrestaurant en flexibele werktijden.

Gezond, fit en op een fijne manier werken. Dat is belangrijk voor Carintreggeland. Dit willen zij elke dag opnieuw bereiken voor medewerkers door onder andere heldere kaders te bieden, dagelijks te leren en kennis te delen, een goede teamsfeer te creëren op basis van onderling respect en door te werken aan een goede gezondheid. Want als deze onderdelen ‘op orde’ zijn, kun je als ‘Carintreggelander’ Waardevol Werken en een maximale bijdrage leveren aan een Waardevol Leven voor de cliënten.

Bijzonderheden

Een talentscan maakt onderdeel uit van de procedure.

Wij zijn verplicht een Verklaring omtrent gedrag (VOG) in het personeelsdossier op te nemen.

Type Werkplein
Intern nummer 19-151
Organisatie Carintreggeland
Locatie Hengelo, De Boortoren
Postcode 7554RS
Stad Hengelo
Werkveld Overig
Opleidingsniveau HBO+
Arbeidstijd Full time
Arbeidsovereenkomst Nader te bepalen
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Externe url Bekijk
Informatie verkrijgen bij Uitsluitend via Eqib | The Human Factor Eqib | The Human Factor Marion Teesink Hazenweg 60 7556 BM HENGELO Tel.: 074 349 40 74 E-mail: m.teesink@eqib.nl
Functie(s) Manager Facilitaire dienst
Manager overig hoger kader
Manager overig midden kader
Publicatiedatum 04-06-2019
Reageer voor 28-06-2019
Nummer 46283

Carintreggeland

Ieder mens is uniek en waardevol. Vanuit die overtuiging bieden wij (gezondheids)zorg, wonen en welzijn op maat. Met oprechte aandacht en oog voor onze cliënten. Zodat zij zoveel mogelijk kunnen leven zoals zij dat gewend zijn. Mantelzorgers en vrijwilligers zijn daarbij onmisbaar en onze partners in de zorg. Een van onze pijlers is ons brede aanbod. Een aanbod dat we blijven aanpassen en uitbreiden. Persoonlijke zorg, waarin mensen centraal staan. We bieden wijkverpleging, verpleeghuiszorg en geriatrische revalidatiezorg, maar ook dagvoorzieningen, fysiotherapie en dagactiviteiten voor ouderen. En nog zoveel méér. Vernieuwing zit in ons DNA. Elke dag werken we aan steeds betere zorg. Dat doen we zelf maar ook met andere organisaties, betrokken burgers en partners. Anticiperen op de vraag van onze cliënt, levert prachtige ideeën op. We zijn een grote organisatie, maar we hebben onze zorg kleinschalig ingedeeld. Onze medewerkers zijn zorgprofessionals, die ook na hun opleiding doorleren en zich blijven ontwikkelen. Maar wat hen echt onderscheidt is niet aangeleerd. Hun wens om te zorgen voor een ander. Genieten van het contact met mensen, luisteren en alles willen doen voor een glimlach. Dat is waardevol leven volgens Carintreggeland. Carintreggeland heeft zo’n 4.000 medewerkers en 3.000 vrijwilligers en is werkzaam in Twente.

Meer over Carintreggeland