Manager Zorg
Coöperatie Boer en Zorg

Functieomschrijving

Ben jij een inspirerende en daadkrachtige Manager Zorg die onze organisatie en medewerkers van 3 locaties op een duidelijke en motiverende manier wil ondersteunen? Word je enthousiast van: Creatief denken, breed takenpakket, humor, snel schakelen, constructief samenwerken om tot mooie resultaten te komen?

Wie zijn wij?

De Amethyst is een kleinschalige zorgorganisatie met korte lijnen tussen managementteam en medewerkers met aandacht voor cliënt én medewerker.
We bieden dagbesteding op onze Zorgboerderij, begeleiding en beschermd wonen voor (jong) volwassenen met GGZ problematiek en/of een verstandelijke beperking.
Binnen onze 3 locaties in Arnhem en Huissen wonen circa 19 cliënten en er werken ongeveer 20 medewerkers, waarbij we 24/7 in bedrijf zijn.
Op gebied van (zorg)inkoop, declaraties en kwaliteitsbeleid, worden we ondersteund door Cooperatie Boer en Zorg als overkoepelende organisatie.

Ons doel is om samen met de cliënt en diens netwerk, te streven naar stabiliteit en benutten van iemands ontwikkel mogelijkheden. De cliënten krijgen begeleiding op het gebied van wonen, werken en vrije tijd.  De zorg is erop gericht cliënten zoveel mogelijke regie te geven over hun eigen leven. We zijn transparant over wat we doen en onderhouden goede relaties met het betrokken netwerk.

Functie, taken en/of verantwoordelijkheden

Je vormt samen met Directeur Bedrijfsvoering, Directeur Zorg, Manager personeel en planning het managementteam.

  • Mede bepalen, vastleggen, uitvoeren en verbeteren van het cliëntenbeleid voor alle zorg-aspecten (waaronder aanname cliënten, evaluatiecyclus, gezondheid, clienttevredenheid, veiligheid) passend in de strategie van de organisatie.
  • Zorgdragen voor een strategische en efficiënte cliëntenplanning.
  • Uitdragen van missie, visie en kernwaarden van de organisatie.
  • Adviseren van management op het gebied van organisatie, overleg, gedrag en omgang met cliënten (pro actieve sparringspartner)
  • Naleven van het interne (kwaliteits)beleid, wetgeving en juridische standaarden op zorg-gebied. Onderhoud, opstellen en uitdragen van procedures en beleid.
  • Op de hoogte blijven van ontwikkelingen en kwaliteitseisen rondom de (kleinschalige) woonzorg en hierop anticiperen waar nodig.
  • Zorgdragen voor juiste balans tussen cliënt-en organisatie belangen
  • Adviserende, motiverende rol bij woonbegeleiders in de begeleiding van cliënten
  • Bij acute situaties met cliënten kunnen inspringen en de-escalerend kunnen optreden
  • Signaleren van (zorginhoudelijke) knelpunten die voortkomen uit audits, klachten-en MIC-registraties, probleemanalyse maken en verbeterplan opstellen.
  • Het bijdragen aan continue ontwikkeling van een klantgerichte dienstverlening voor cliënten van de organisatie.
  • Onderhouden en/of initiëren van externe contacten (verwijzers, samenwerkingspartners, cliëntorganisaties, gemeentelijke diensten e.d.)

 

 

Functie eisen

Functie-eisen

Om in aanmerking te komen voor deze vacature beschik je over:

  • Een afgeronde hbo-opleiding, zorg gerelateerd;
  • Leidinggevende, coachende en/of coördinerende ervaring;
  • Kennis WMO en WLZ;
  • Kennis en ervaring met de LVB-doelgroep in combinatie met GGZ-problematiek, liefst binnen een woongroep.

Gewenste competenties

Schakelend tussen sturend/ taakgericht leidinggeven en coachend leidinggeven, overtuigingskracht, zelfstandig én samenwerkingsgericht, resultaatgericht, strategisch denken, integer, daadkrachtig en besluitvaardig, organisatie- en omgevingsbewust, humor, inspirerend, relativerend, oplossingsgericht, flexibel, verbindend en ‘out of the box’ kunnen denken.

Inschaling

Dit bieden wij

  • Informele en collegiale werksfeer waar werkplezier en aandacht voor elkaar belangrijk zijn;
  • Kleinschalige werkplek met enthousiaste collega’s in verschillende teams die zorg op maat nastreven;
  • Vakantie-uitkering a 8%;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • 50% bijdrage aan pensioenregeling via Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
  • Uren in te delen in overleg
  • Fietsplan

Arbeidsvoorwaarden
Salaris is conform CAO Gehandicaptenzorg, schaal/trede afhankelijk van o.a. opleiding en werkervaring. Start per 1 september 2022 voor 28 uur.

Informatie en reactie
Op woensdag 22 juni en 29 juni zijn de sollicitatiegesprekken gepland.

Je sollicitatie kun je richten aan Mariska Nijman, Manager personeel en planning: [email protected] Voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Roos Opdam, Manager zorg via telefoonnummer 06 - 23516605

Type Vacature
Organisatie Coöperatie Boer en Zorg
Locatie Zorgboerderij De Amethyst
Postcode 6687 LV
Stad Angeren
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
Functie(s) Zorgmanager
Publicatiedatum 17-06-2022
Ingangsdatum 1 september 2022
Reageer voor 01-08-2022
Nummer 111822
Doorsturen Bekijk PDF

Coöperatie Boer en Zorg

Coöperatie Boer en Zorg b.a. is een coöperatie van gekwalificeerde zorgboerderijen. Deze bieden kleinschalige zorg in het groen en worden erkend als aanbieders van kwalitatieve zorg. Ze hebben het keurmerk Kwaliteit laat je zien van de Federatie Landbouw en Zorg of het HKZ-certificaat. Het zijn stuk voor stuk professionele zorgboeren met passie voor hun boerderij.

Meer over Coöperatie Boer en Zorg