Medewerker financiële administratie - Wilp
Zozijn

*** professioneel ***  zelfstandig *** nauwkeurig *** klantgericht *** enthousiast *** samen werken *** sociaal vaardig *** pro-actief ***

Houd jij van afwisselend werk, ben je accuraat én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging op de financiële administratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor de dienst FC&I (Financiën, Control & Inkoop) zijn wij op zoek naar een Medewerker Financiële Administratie  voor 24 uur per week.

Dit zijn wij
Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Alles draait om de cliënt met zijn netwerk en zijn eigenheid, zijn leven en zijn regie. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor de cliënt toe doet. Onze kernwaarden zijn: Liefdevol, Vakkundig en Vindingrijk.

Binnen de dienst FC&I wordt gewerkt vanuit de visie dat de producten en diensten die we leveren een duidelijke meerwaarde moeten hebben voor medewerkers en management van Zozijn. De medewerkers van de dienst FC&I werken binnen een complexe en veranderlijke omgeving. We verwachten van onszelf en elkaar een klantgerichte en resultaatgerichte samenwerking.

De dienst FC&I van Zozijn bestaat uit de afdelingen:  Financiën (financiële administratie, zorgadministratie en salarisadministratie), Control (financieel adviseurs) en de afdeling Inkoop. De dienst wordt aangestuurd door de directeur FC&I en in deze functie rapporteer je aan de manager Financiën. De medewerkers van FC&I bieden vanuit ieders aandachtsgebied ondersteuning aan de directie, management en medewerkers van Zozijn.

Je komt te werken op het mooie landgoed ‘de Lathmer’ in Wilp (bij Deventer).

Wat ga je doen?
Je verricht diverse administratieve werkzaamheden zoals het controleren, corrigeren en vastleggen van financiële gegevens en je verstrekt informatie hierover. Je stelt standaard specificaties en overzichten voor de maandrapportages op. Je archiveert financiële stukken en onderhoudt het archief. Je hebt een verbindende rol naar interne en externe belanghebbenden.

Je denkt mee bij het inrichten en onderhouden van efficiënte en effectieve werkprocessen en de dienstverlening zoals wij die willen leveren vanuit onze afdeling. Je signaleert verbeterpunten in de werkprocessen of bijbehorende formulieren / werkinstructies en je doet voorstellen ter verbetering aan de senior medewerker financiele administratie.

Wat vragen we van jou?
Je hebt een gerichte, relevante afgeronde opleiding op MBO-4 niveau en ervaring op het gebied financiële administratie. Je kunt je werkzaamheden goed coördineren en je kunt onder tijdsdruk werken en prioriteiten stellen.

We vragen wat van jou en daar zetten we natuurlijk ook wat tegenover!
Wat je ons mag verwachten is een leuke baan voor maximaal 24 uur per week in een dynamische en leerrijke omgeving. Het salaris bedraagt maximaal € 2.853,- bruto per maand (dit is op basis van FWG 35 en een fulltime dienstverband). En:

  • Wij stimuleren onze medewerkers om elke dag een stukje beter te worden. Vanuit ons eigen opleidingscentrum bieden we dan ook een groot aanbod aan opleidingen en trainingen aan. Daarnaast kun je bijvoorbeeld fitnessen met korting of een workshop volgen via ons vitaliteitsprogramma Zozijn Vitaal.
  • De mogelijkheid je verder te ontwikkelen binnen je vakgebied aansluitend bij jouw interesses.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en flexibele arbeidsvoorwaarden.

Hebben wij jouw interesse?
Stuur dan jouw CV en een korte motivatie waarom jij ons team wil komen versterken en wie weet maken we binnenkort kennis met elkaar.

Bijzonderheden 
In het kader van de vergewisplicht worden, voordat we overgaan tot een mogelijke aanstelling, referenties opgevraagd bij de eerdere werkgevers, tevens vragen we om een “verklaring omtrent gedrag”.

Type Vacature
Organisatie Zozijn
Locatie Wilp
Postcode 7384AN
Stad Wilp
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 4
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, met mogelijkheid tot verlenging
CAO Gehandicaptenzorg
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 05-01-2022
Reageer voor 28-02-2022
Ingangsdatum 05-01-2022
Nummer 74303
Doorsturen Bekijk PDF

Zozijn

Stichting Zozijn is een professionele dienstverlener, die ca. 3.000 kinderen en volwassenen met beperkingen ondersteunt om te komen tot maximale zelfontplooiing en regie over hun eigen leven. Het werkgebied van Zozijn ligt in Gelderland en Overijssel en het hoofdkantoor is gevestigd in Wilp. Zozijn heeft zo’n 2.600 medewerkers verdeeld over 150 locaties met in totaal zo’n 1.300 werkplekken.

Meer over Zozijn