Medewerker financiële administratie
Stichting De Passerel

Functieomschrijving

VACATURE MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE M/V (TIJDELIJK)

24-32 uur

Wij hebben een vacature voor een medewerker financiële administratie, ter vervanging bij ziekte. Lijkt het jou leuk om tijdelijk onze financiële administratie te versterken en kun jij snel schakelen tussen werkzaamheden? Dan komen we graag met je in contact!

De Passerel
De Passerel ondersteunt mensen met een beperking van jong tot oud, om hun eigen leven te leiden en zelf keuzes te maken. Dat doen we samen met onze cliënten, hun familie en iedereen die voor hen belangrijk is. Onze ondersteuning wordt ingezet op dat wat echt nodig is. Wij doen dat op eigen wijze en daar zijn we trots op. Wij werken regionaal, onze locaties staan middenin de wijk in een voor cliënten vertrouwde omgeving.

Wat ga je doen
Je bent dagelijks bezig met onze crediteurenadministratie. Je beantwoordt vragen van (zorg)teams, financiële medewerkers, managers, etc. en zorgt dat zij op de hoogte zijn van de juiste informatie. Verder zorg je voor de verwerking van bankafschriften.

Je zorgt ervoor dat de administratieve gegevens tijdig en correct verwerkt zijn en je bewaakt de voortgang en binnenkomst van de te ontvangen en te betalen gelden en documenten, zoals mutaties, brieven en facturen.

Functie eisen

Wij zoeken iemand die

  • een MBO 4 of HBO opleiding afgerond heeft, in de richting van financiële administratie (HBO schoolverlaters nodigen wij van harte uit om te solliciteren);
  • het leuk vindt onvolkomenheden te signaleren in de uitvoering van de administratie en deze samen met collega’s op te lossen;
  • onder druk accuraat blijft werken;
  • kennis heeft van Excel;
  • kennis heeft van Afas Profit en ProActive Spend Cloud (is een pré).

Inschaling

Wat bieden wij
Werk in een informeel team, waar het delen van expertise en leren van elkaar een belangrijk onderdeel van het werk is, je klaart samen de klus.

Een salaris en arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met de CAO Gehandicaptenzorg FWG 35.

Bijzonderheden

Goed om te weten
Over de startdatum gaan we graag in gesprek, maar het liefst zo snel mogelijk. Het dienstverband is tijdelijk.

Voor vragen kun je contact opnemen met Rudolf Visscher (coördinator financiële administratie) of Hennie Schuttert (hoofd financiën) op telefoonnummer 055- 3683838.   

Tijdens de looptijd van deze vacature gaan we alvast in gesprek met geschikte kandidaten.

Wij vragen bij indiensttreding om een actuele verklaring omtrent gedrag (VOG).

Solliciteren
Heb jij oog voor detail en wil je jouw kwaliteiten binnen De Passerel inzetten? Dan kijken we uit naar je sollicitatie!

Stuur je brief met motivatie en CV onder vermelding van vacaturenummer 021-106 naar [email protected] 

Type Vacature
Intern nummer 021-106
Organisatie Stichting De Passerel
Locatie De Passerel Gemeente Apeldoorn
Postcode 7336 BC
Stad Apeldoorn
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 4
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, vervanging bij ziekte
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Zie vacaturetekst
Functie(s) Administratief medewerker financieel
Publicatiedatum 15-12-2021
Reageer voor 20-02-2022
Ingangsdatum 15-12-2021
Nummer 73741
Doorsturen Bekijk PDF

Stichting De Passerel

Iedereen hoort erbij!

De samenleving, dat zijn wij. we leven, wonen, werken, leren van en met elkaar. Een volwaardig lid zijn van onze samenleving, niet iedereen kan dit alleen. Er zijn kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen die hier ondersteuning bij nodig hebben. Dit doen wij, als professionals van De Passerel, iedere dag met veel passie, plezier en energie.

Wij bieden diverse vormen van ondersteuning:

  • Vroeghulp voor jonge kinderen
  • Gespecialiseerde opvang voor kinderen
  • Wonen en ambulante begeleiding
  • (Arbeidsmatige) dagbesteding
  • Leren en vrije tijd

De huidige vorm van onze organisatie heeft zich in 1999 vanuit een fusie gevormd. Onze rechtsvoorgangers zijn destijds ontstaan op initiatief van oudergroeperingen. En nog steeds is de samenwerking met ouders, individueel of in groepsverband, essentieel voor ons bestaan. Ouders en verzorgers kunnen de zorgvraag van onze cliënten immers duidelijk maken.

Verspreid over de regio

Door nauw aan te sluiten bij de uiteenlopende vragen die we in de afgelopen jaren hebben gekregen, hebben wij een breed assortiment aan (arbeidsmatige) dagbesteding, woon- en werklocaties ontwikkeld. Wij bieden onze ondersteuning verspreid over de regio aan. Zowel in onze voorzieningen als op ambulante basis thuis, op de werkplek, in het onderwijs of in reguliere kindercentra. Op deze wijze bieden onze medewerkers ondersteuning aan ruim 900 cliënten binnen de gemeenten Apeldoorn, Epe en Voorst. Mede door de keuze voor diversiteit in ons aanbod en kleinschalige locaties lukt het ons om overzichtelijk en toegankelijk te blijven.

 

Meer over Stichting De Passerel