Medewerker Service & Support / Support / 24 - 32 uur
Elver

Wat ga je doen?

Als medewerker Service & Support ben je het visitekaartje van Elver. De klant aan de balie of aan de telefoon voelt zich gehoord en wordt door jou (verder) geholpen. Dit doe je onder ander door de juiste vragen te stellen. Voor jou is het belangrijk dat iedere klant een tevreden klant is! Telefoontjes handel je zorgvuldig en correct af, maar ook meldingen die binnenkomen in onze digitale portal en mail pak je op. In samenwerking met collega's van verschillende afdelingen zorg je ervoor dat de klant altijd goed geholpen is. Je ontvangt zowel interne als externe klanten aan de balie.

De vragen die binnenkomen zijn heel divers. Een groot deel van de vragen komt van de interne klant; de medewerker. Dit zijn bijvoorbeeld ICT gerelateerde vragen als; het inloggen lukt niet, mijn chromebook start niet op, maar ook de inkoopaanvragen worden door jou opgepakt en afgehandeld. Je neemt deel aan verschillende projectgroepen en overleggen waarbij je een bijdrage levert aan procesverbeteringen op verschillende onderdelen.

Wat vragen wij van jou?
Wij zijn op zoek naar een duizendpoot en een teamplayer die kan meebewegen met de constant veranderende omgeving, die nieuwsgierig is, anticipeert en signalen op kan pakken. Je bent klantgericht, waarbij je je kan verplaatsen in de klant en zonder oordeel het contact aangaat. Geen enkele vraag is jou vreemd. Je neemt de klant bij de hand, denkt mee met de verschillende mogelijkheden en zoekt altijd naar oplossingen. Je bent in staat goed te luisteren en door te vragen om vraagstukken helder te krijgen. Je begrijpt hoe werkprocessen in elkaar zitten en bent in staat deze kritisch te beoordelen. Je schakelt makkelijk tussen de verschillende disciplines. Je bent accuraat, geduldig, initiatiefrijk in het vinden van oplossingen en in het aanbrengen van verbeteringen. Je hebt een voor de functie relevant diploma op MBO 4 niveau. Daarnaast beschik je over digitale vaardigheden en omdat er best veel ICT gerelateerde vragen voorbij komen, heeft dit ook jouw interesse. Je hebt inzicht in organisatie- en zorgprocessen. Je bent kritisch als het inkoopaanvragen betreft en kan daarbij snel schakelen en prioriteiten stellen. Je bent in staat om kennis te ontwikkelen en relevante informatie op te halen binnen en buiten de organisatie en kunt goed plannen en organiseren.

Als team vinden we de samenwerking erg belangrijk. We hebben een hands-on mentaliteit, maar vinden het ook belangrijk dat we samen plezier hebben in het werk; we zoeken een collega met een gezonde dosis humor.

Wat bieden wij jou?
  • Je gaat aan de slag voor 24-32 uur per week, waarbij de voorkeur is dat je ook op vrijdag beschikbaar bent.
  • Elver is een organisatie die volop in ontwikkeling is. Wij bieden jou graag een contract aan in eerste instantie voor de duur van een jaar.
  • De arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de cao Gehandicaptenzorg (vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,33%).
  • Je krijgt een Chromebook van Elver die je zolang je bij Elver werkt voor werk en privé mag gebruiken.
  • Als Medewerker Service & Support word jij op basis van jouw opleiding en ervaring ingeschaald, minimaal € 2.110,- en maximaal € 3.009,- bij 100% dienstverband.
  • Voor Elver is het van belang dat jij in het bezit bent van een geldige VOG.

Vervolg?
Herken jij jezelf hierin? En heb jij aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie waarin je ook nauw samen hebt gewerkt met andere afdelingen? Dan maken we graag kennis met jou!

Wil je eerst antwoord op je vragen? Neem dan contact op met Annemarie Mertens via [email protected] of 06-83210016 of met een directe collega via: 0314-696911.

Je hebt tot donderdag 7 juli 2022 de tijd om te reageren op deze vacature.
De selectiegesprekken vinden plaats in de week van 11 juli 2022.

Zodra jij gesolliciteerd hebt nemen wij contact met je op over de vervolgprocedure.

Wij zien graag jouw reactie tegemoet!

Meer info
Annemarie Mertens via [email protected] of 06-83210016 of met een directe collega via: 0314-696911.

Type Vacature
Organisatie Elver
Locatie Nieuw-Wehl
Postcode 7031 HW
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 4
Arbeidstijd Part time
Uren van 24
Uren tot 32
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd
Externe url Bekijk
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 23-06-2022
Reageer voor 07-07-2022
Nummer 111973

Elver

Elver heeft als missie: ‘Er zijn om bij te dragen aan een gelukkig bestaan voor mensen met een verstandelijke beperking.’ ‘Er zijn’ betekent dat we er onvoorwaardelijk zijn; alert en aandachtig. Op de verschillende locaties in de omgeving Arnhem, Laag-Soeren en Nieuw-Wehl willen wij de beste zorg leveren en voor iedere cliënt een zo goed mogelijk leven creëren. ‘Elk verhaal telt’ en het verhaal van ieder mens is uniek. Daarom zetten we elke stap in nauw overleg met de cliënt, zijn familie en verwanten. Zo nodig betrekken we verwijzers of specialisten en schakelen we andere professionals van Elver in. Samenspel leidt uiteindelijk tot succes, is onze overtuiging. De ruim 1200 medewerkers van Elver werken in zelfstandige teams. Deze hebben hun eigen verantwoordelijkheid en regelruimte. Het vertrouwen dat professionals vakbekwaam zijn is het uitgangspunt. Ook de vrijwilligers zijn niet meer weg te denken binnen Elver. Ze zijn niet alleen een verrijking voor het leven van de cliënt, maar ook voor begeleiders én familieleden en verwanten.

Meer over Elver