Medewerker Servicedesk P&O ZGR Raalte
ZGR

Functieomschrijving

Definitie van service = een dienst verlenen aan klanten met als doel de klant tevreden te stellen.

De (potentiële) medewerkers van ZGR, dat zijn jouw klanten. Jij levert met jouw expertise, kennis en aandacht een bijdrage aan een goede dienstverlening. Jij bent het eerste aanspreekpunt vanuit P&O voor allerlei vragen. Vragen over arbeidsrechtelijke zaken, de cao en wet- en regelingeving, maar daarnaast ook praktische vragen over bijvoorbeeld de toegang tot een systeem. Kortom: “Je bent het visitekaartje voor (nieuwe) collega’s van onze organisatie”.

Je ondersteunt managers, teams en de P&O adviseurs bij de uitvoering van het personeelsbeleid. Jouw uitdaging is om alle administratieve processen van instroom tot aan uitstroom van medewerkers, vrijwilligers en stagiaires vlot en soepel te laten verlopen. Het op orde houden van de digitale personeelsdossiers zie je ook als een belangrijke taak.

Ons team bestaat uit twee P&O adviseurs, een praktijkopleider en drie medewerkers Servicedesk P&O, waarvan één van de medewerkers gespecialiseerd is op het gebied van salarisadministratie. Binnen de afdeling werken wij met verschillende thema’s in vaste duo’s van personeelsadviseur en medewerker servicedesk. Op deze manier zetten we elkaars expertise en interesse in en versterken we elkaar.

Voor de aanvulling in ons team zoeken wij iemand die affiniteit heeft met de thema’s zoals arbeidsmarktcommunicatie, loopbaanmanagement en opleiden.

Hoe zit een gemiddelde werkdag eruit?
Je begint je werkdag met een check van de mailbox. Zelfs wanneer je denkt “Aaah, mijn mailbox is ontploft” houd je je hoofd koel. Je handelt af wat dringend lijkt te zijn en het overige plan je op een later moment. Dan ga je aan de slag met de planning van de verzuimgesprekken. Eén van de P&O adviseurs vraagt of je met spoed vandaag een overzichtje kan maken van de leeftijdsopbouw van de medewerkers in de organisatie. Deze informatie haal je uit SDB Selfservice. Vrijwel elke dag stel je arbeidsovereenkomsten of brieven op en verwerk je mutaties. Tussendoor beantwoord je een telefoontje van een manager die een vraag heeft over het uitzetten van een vacature. Je sluit je dag af met het op een rijtje zetten van je prioriteiten voor de volgende dag of draagt deze over naar jouw collega en met een voldaan gevoel sluit je af!

Wat breng je mee?

  •  Een mbo-opleiding, niveau 4, richting personeel en arbeid
  • Organisatietalent en houdt van administratieve werkzaamheden
  • Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk en vindt het leuk jouw creativiteit te stoppen in een wervende tekst
  • Je kunt goed prioriteiten stellen en daarom gaat werken onder tijdsdruk je goed af
  • Je levert een actieve bijdrage aan samenwerking in het team en geeft hierbij jouw visie/mening
  • Je bent digitaal vaardig, ervaring met Office 365 is een pré
  • Je hebt kennis van actuele wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsrecht en verzuim

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een afwisselende, leuke en uitdagende baan in een plezierige, informele en ondernemende organisatie met korte lijnen. Wij geven jou de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Het betreft een contract voor 24 uur voor de duur van in eerste instantie één jaar, bij gebleken geschiktheid zal deze worden omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd. 

Het salaris is volgens de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT). Het salaris bedraagt, afhankelijk van leeftijd en ervaring, maximaal € 3.159,64 (functiegroep 40) bruto per maand bij een volledige werkweek, aangevuld met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering, pensioenopbouw en korting op diverse verzekeringen. Ook betalen wij de premie van een collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering voor jou.

Het aanleveren van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de procedure.

Solliciteren kan uitsluitend via de button “solliciteren”. 

De sollicitatiegesprekken staan gepland voor dinsdag 20 december a.s.

Type Vacature
Organisatie ZGR
Locatie ZGR
Postcode 8102EA
Werkveld Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Opleidingsniveau Mbo
Arbeidstijd Part time
Uren van 24
Uren tot 24
Arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor één jaar, bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot omzetting naar onbep. tijd
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Informatie verkrijgen bij Leo Langenberg, tel.nr. 06-44042694 of Martine Scholten, tel.nr. 06-82096696
Functie(s) Medewerker P&O
Publicatiedatum 23-11-2022
Ingangsdatum z.s.m.
Reageer voor 12-12-2022
Nummer 115755
Doorsturen Bekijk PDF

ZGR

Bij ZGR werken we door te luisteren met ons hart. Wij staan voor goed leven in het hart van Salland. Wat dat is bepalen onze cliënten. Als medewerker ben je benieuwd naar ieders persoonlijke verhaal. Want aan dat verhaal lever jij een belangrijke bijdrage. We zijn trots op onze club van ruim 500 medewerkers die dagelijks met passie en bevlogenheid werken en altijd bereid zijn een stap extra te zetten. Voor onze cliënten maar ook voor elkaar. Daar staat natuurlijk iets tegenover. Wij bieden je een werkomgeving waar ruimte is voor jouw talent en persoonlijke ontwikkeling. Een plek waar jij met plezier naartoe gaat en waar ruimte is om van elkaar te leren. Bij een prettige baan horen vanzelfsprekend ook goede arbeidsvoorwaarden. Deze bieden wij niet alleen vanuit de CAO VVT, maar ook vanuit onze eigen organisatie. Zo maak je aanspraak op voordelige voorzieningen (Fisc-free, met o.a. een fietsenplan en korting op abonnementsgeld voor sporten en sportbenodigdheden) en kun je profiteren van aantrekkelijke korting op je ziektekostenverzekering. Meer weten over werken bij ZGR? In ons medewerkersmagazine RUIMTE delen onze collega’s hun ervaringen.

Meer over ZGR