Medewerker Support Desk - Wilp
Zozijn

Heb jij affiniteit met de gezondheidszorg en wil je als medewerker Supportdesk jouw bijdrage hieraan leveren? Wil je onderdeel zijn van een dynamisch ICT team en werken met de laatste ICT technologie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?
Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Cliënten maken deel uit van de samenleving. We helpen ze gebruik te maken van wat de samenleving al biedt en stimuleren hen in wat zij de samenleving te bieden hebben. Alles draait om cliënten met hun netwerk. Om hun eigenheid, gezondheid, leven en hun regie daarover. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor cliënten toe doet. Onze kernwaarden zijn liefdevol, vakkundig en vindingrijk.

De dienst VGB binnen Zozijn bestaat uit de onderdelen Management VGB, Vastgoed, Onderhoud & Techniek, Facilitair en ICT. Dit alles maakt deel uit van de dienst Vastgoed en Bedrijfsdiensten. ICT bestaat uit een team Technisch Beheer en een team Service- en Supportdesk. De medewerker Supportdesk is samen met de servicedeskmedewerkers onderdeel van Service- en supportdesk. 

De Servicedesk is binnen Zozijn het coördinatiepunt binnen Zozijn waar meldingen systematisch en gestructureerd worden afgehandeld of doorgezet naar de interne of externe tweede lijn. Onze Servicedesk biedt ondersteuning aan 2500 medewerkers en meer dan 100 locaties. ICT-gerelateerde vragen die niet opgelost kunnen worden door de Servicedesk worden doorgezet naar de Supportdesk.

Als medewerker van de Supportdesk ben je de verbindende schakel tussen de Servicedesk, Netwerkbeheer en Systeembeheer. Dit ben je niet in je eentje, je komt namelijk te werken in een enthousiast team met passie voor het oplossen van complexere gebruikersvragen en -problemen.

Wat ga je doen?
Je helpt medewerkers van Zozijn op alle niveaus met het oplossen van problemen met ICT- en communicatiemiddelen. Je richt zelfstandig werkplekken in of verhuist deze. Je bent verantwoordelijk voor het gebruikersbeheer en de uitgifte van devices aan medewerkers van Zozijn en de daarbij behorende administratie.

Kortom: een veelzijdige functie waarin veel uitdaging ligt!

Wie ben jij?
Je bent een enthousiaste teamplayer en je wil je graag verder ontwikkelen binnen jouw vakgebied. Ervaring is een pré maar wij vinden jouw talenten en vaardigheden veel interessanter.

Je bent een verbinder, die in staat is om goed te luisteren naar de vraag van je collega’s, zodat technische en functionele meldingen en storingen zo snel mogelijk verholpen worden. En omdat ICT-vraagstukken voor veel zorgmedewerkers (nog steeds) een beetje abracadabra is, weet jij vragen zo helder mogelijk te beantwoorden.

Je bent kritisch, analytisch ingesteld en vindt het leuk om zaken uit te pluizen. Je stelt prioriteiten, hebt overtuigingskracht en bent sociaal en communicatief vaardig. Bovendien heb je affiniteit met de zorgsector.

Je hebt kennis van informatica op MBO-niveau 4, een afgeronde opleiding, is vereist. Je hebt kennis van modern workplace, O365. Na de inwerkperiode heb je voldoende kennis opgebouwd over de binnen de organisatie gebruikte standaardapplicaties en ICT-devices Deze kennis heb je nodig voor het beantwoorden van vragen, oplossen van problemen en geven van instructie.

We vragen wat van jou en daar zetten we natuurlijk ook wat tegenover!
Wat je van ons mag verwachten is een leuke baan voor 36 uur per week in een dynamische, leerrijke omgeving met een prettige open werksfeer. Het salaris is marktconform en op basis van de CAO Gehandicaptenzorg). Ook ontvangt je bij ons een eindejaarsuitkering van 8,33%.

Wij stimuleren onze medewerkers om elke dag een stukje beter te worden. Vanuit ons eigen opleidingscentrum bieden we dan ook een groot aanbod aan opleidingen en trainingen aan. Daarnaast kun je bijvoorbeeld fitnessen met korting of een workshop volgen via ons vitaliteitsprogramma Zozijn Vitaal.

Past dit helemaal bij jou?
Heb jij ook zin om je schouders eronder te zetten en ben je een professional met een maatschappelijk hart en buitengewoon enthousiast om je steentje te mogen bijdragen? 

Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV. Solliciteren kan via de knop ‘solliciteren’. Voor deze vacature hebben we geen sluitingsdatum. Dit betekent dat als de geschikte kandidaat gevonden wordt, de vacature wordt gesloten. Zolang de vacature zichtbaar is, is de kandidaat nog niet gevonden.

We vragen referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) op. De verkregen informatie kan, mede, een rol spelen bij een eventuele aanstelling. 

Type Vacature
Organisatie Zozijn
Locatie Wilp
Postcode 7384 AN
Stad Wilp
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 4
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Carolien Krabbenborg, teamleider service- en supportdesk, 06 53577911
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 18-10-2021
Ingangsdatum 18-10-2021
Reageer voor 31-12-2021
Nummer 72083
Doorsturen Bekijk PDF

Zozijn

Stichting Zozijn is een professionele dienstverlener, die ca. 3.000 kinderen en volwassenen met beperkingen ondersteunt om te komen tot maximale zelfontplooiing en regie over hun eigen leven. Het werkgebied van Zozijn ligt in Gelderland en Overijssel en het hoofdkantoor is gevestigd in Wilp. Zozijn heeft zo’n 2.600 medewerkers verdeeld over 150 locaties met in totaal zo’n 1.300 werkplekken.

Meer over Zozijn