Medewerker Werving & Selectie
Kleingeluk

Functieomschrijving

KleinGeluk richt zich op ouderenzorg in Apeldoorn, met een compleet aanbod van kwalitatief hoogwaardige zorg- en dienstverlening op het gebied van wonen, welzijn, en (specialistische) zorg. KleinGeluk is goed thuis in de wijken van Apeldoorn en biedt persoonlijke en kleinschalige zorg- en dienstverlening op maat. Persoonlijk welzijn staat hierbij voorop, vanuit onze missie: zowel voor cliënten als medewerkers vanuit aandacht, keuzevrijheid en persoonlijke geluksmomenten iedere dag de moeite waard maken.

Wil jij hier ook een bijdrage aan leveren? Kies voor werk dat gelukkig maakt!
Op zoek naar een afwisselende baan, waarin jij het eerste aanspreekpunt bent voor werving & selectie, dan hebben wij een geschikte functie voor jou!

Wij zijn ter uitbreiding van het team op zoek naar een ervaren medewerker werving en selectie voor 18 uur per week, die proactief de regie voert over het gehele werving & selectieproces.

Wat ga je doen?

De afdeling Personeel & Organisatie bestaat uit 10 medewerkers die nauw met elkaar samen werken op de verschillende P&O onderdelen.

In de functie van medewerker werving & selectie, ben je samen met je collega, het eerste aanspreekpunt voor het werven en selecteren van nieuwe medewerkers. Je zorgt ervoor dat de hele sollicitatieprocedure, van plaatsing van een vacature tot indiensttreding van de nieuwe medewerker, vlot en professioneel verloopt.

Je stelt wervende vacatureteksten op, beoordeelt en selecteert de binnengekomen sollicitanten, verstrekt informatie en bewaakt termijnen en procedures.
Je onderhoudt nauw contact met de (locatie)managers over de openstaande vacatures en de kandidaten die in procedure zijn. Je plant gesprekken, stelt de arbeidsovereenkomsten op en zorgt ervoor dat de sollicitatieprocedure en indiensttreding soepel verloopt. Ook signaleer je knelpunten en doet verbetervoorstellen. Tevens coördineer je jaarlijks het vakantiekrachtenproject heb je een rol in het introductieprogramma van nieuwe medewerkers.

Daarnaast zorg je samen, met de afdeling communicatie, voor een goede positionering van KleinGeluk als werkgever op de arbeidsmarkt. Tevens vertegenwoordig je de organisatie op bijvoorbeeld banenmarkten en regionale zorginitiatieven en benader je actief de markt, scholen en andere organisaties.

Verder beheer en onderhoud je de W&S module in het personeelsinformatiesysteem (AFAS) en zorg je voor een optimaal gebruik.

 

Functie eisen

  • Je beschikt minimaal over een relevante afgeronde mbo 4 opleiding, aangevuld met kennis en meerdere jaren ervaring op het gebied van werving & selectie (harde eis);
  • Je hebt kennis en ervaring van personeelsinformatiesystemen (bij voorkeur AFAS);
  • Kennis en ervaring in de zorgsector is een pré;
  • Je bent communicatief sterk, enthousiast en een prettige gesprekspartner;
  • Je kunt zelfstandig werken en neemt verantwoordelijkheid;
  • Je toont initiatief, bent integer en weet met overtuigingskracht de sollicitant te binden aan de organisatie.

Inschaling

  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor in 1e instantie de duur van een jaar;
  • Een parttime dienstverband, voor 18 uur per week;
  • De uren worden verspreid over 3 werkdagen (dinsdag, woensdag of donderdag en vrijdag)
  • Je krijgt een salaris volgens FWG schaal 40, cao VVT (maximaal € 2.971,05 bij een 36-urige werkweek);
  • Je komt te werken in een prettige werksfeer in een team met enthousiaste en betrokken collega’s.

Bijzonderheden

Interesse?

Is deze uitdaging jou op het lijf geschreven? Reageer dan uiterlijk op 3 maart 2021

De 1e gesprekken zullen plaatsvinden op 10 of 11 maart 2021

Wil je eerst meer informatie, neem dan op maandag 22 februari van 9.00-10.00 uur of op dinsdag 2 maart van 8.00-9.00 uur contact op met Annette Gelderblom, manager Personeel & Organisatie, bereikbaar via de Zorglijn 0800 – 0604.

Wij vinden jouw privacy erg belangrijk en zorgen er daarom ook voor dat de persoonsgegevens die je met ons deelt zorgvuldig worden behandeld. Door te solliciteren ga je ermee akkoord dat jouw persoonsgegevens worden verwerkt en worden doorgestuurd.

De vacature wordt zowel intern als extern uitgezet.

Type Vacature
Organisatie Kleingeluk
Locatie Centraal kantoor
Postcode 7314AA
Stad Apeldoorn
Werkveld Overig
Opleidingsniveau Mbo
Arbeidstijd Part time
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Externe url Bekijk
Informatie verkrijgen bij KleinGeluk - Afdeling P&O Danielle van der Werf (0800-0604)
Functie(s) Medewerker P&O
Overig
Publicatiedatum 18-02-2021
Reageer voor 04-03-2021
Ingangsdatum 01-04-2021
Nummer 57792

Kleingeluk

GELUKSBRENGERS gezocht. Wij zijn KleinGeluk! Dé Apeldoornse ouderenzorgorganisatie ontstaan uit De Zorgmensen en De Goede Zorg samen. Zorgen voor ouderen is zoveel meer dan iemand aankleden, een bed verschonen en de administratie bijhouden. Het gaat om de mooie momenten tussen de regels door. Je weet wel, van die kleine dingen die een dag de moeite waard kunnen maken. Het is dan ook onze missie om cliënten natuurlijk de juiste zorg te verlenen, maar ook net dat beetje extra te geven. Met een klein gebaar voor een glimlach te zorgen. Dat kleine geluksgevoel te brengen. Met dagelijkse geluksmomentjes die van onschatbare waarde zijn. Zo maken wij het verschil. Kom jij ons daarbij helpen? Werken in de ouderenzorg moet echt persoonlijk zijn, vinden we. Daarom werk je bij KleinGeluk kleinschalig. Medewerkers die zich echt thuis voelen, daar doen we het voor. We bieden veelzijdige ontwikkelingsmogelijkheden. En onze locaties zijn goed bereikbaar, of je nu met de fiets, het openbaar vervoer of de auto komt.

Meer over Kleingeluk