Operationeel manager Behandeling
InteraktContour

Functieomschrijving

InteraktContour zoekt een Operationeel Manager Behandeling Hersenz


InteraktContour is in Oost – en Midden Nederland een bekende en gespecialiseerde zorgaanbieder voor mensen die problemen ervaren als gevolg van hersenletsel na bijvoorbeeld een beroerte, ongeluk of hersentumor. Hersenletsel verandert hun leven en dat van hun naasten; terug naar werk of school lukt vaak niet en thuis is alles anders. Toch is er altijd iets mogelijk. Dáár richt InteraktContour zich op, met gespecialiseerde zorg, behandeling en ondersteuning. Onze cliënten en hun naasten boeken resultaten op het gebied van leven, wonen en werken.

Zoek jij een veelzijdige baan waarin je jouw ambitie kwijt kan? Lees dan vooral verder, wie weet wordt jij onze nieuwe manager!

Hersenz

Hersenz is een samenwerkingsverband van dertien zorgorganisaties. Hersenz biedt behandelingen waardoor mensen met hersenletsel en hun naasten zelfstandiger gaan functioneren en de zorglast voor mantelzorgers afneemt.  

Met de behandelingen van Hersenz leren cliënten en hun naasten om te gaan met de ingrijpende verandering in het leven door het hersenletsel. Ze leren de energie goed te verdelen en handig om te gaan met bijvoorbeeld vergeetachtigheid, concentratieverlies of moeite met organiseren. Ook werken de cliënten aan de fysieke conditie.

Over ons

De 4 behandelteams van InteraktContour worden aangestuurd door de manager behandeling Hersenz. Zij zijn werkzaam in het gehele werkgebied van InteraktContour. Binnen de eenheid wordt gewerkt aan een verbeterprogramma. Dit programma is gericht op het vergroten van de medewerkerstevredenheid en op het toewerken naar een gezonde financiële situatie. De operationeel manager heeft een nadrukkelijke rol bij het implementeren en sturen op de verbeterdoelen.

Wat ga je doen?

Om de eenheid nog beter te laten presteren zoeken we een operationeel manager, die samenwerkt met en rapporteert aan de manager behandeling Hersenz.

Een belangrijke taak is het implementeren van de veranderingen in teamsamenstelling, vestigingsplaatsen en planning. Je werkt aan het continu verbeteren van het functioneren van de teams. Je bent mede verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en uitvoeren van team- jaarplannen. Ook draag jij verantwoordelijkheid om de financiële doelstelling(en) te behalen. Daarnaast regel jij de operationele en overstijgende zaken, zodat de teams zich kunnen richten op de corebusiness.

Functie eisen

Wat wij van jou vragen:

  • je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding, aangevuld met meerjarige managementervaring
  • ervaring in projectmanagement of verandermanagement (mag ook opgedaan zijn buiten de sector)
  • je kunt inspelen op de (team) dynamiek die zich voordoet en vindt deze dynamiek ook leuk!
  • je kunt goed prioriteiten stellen en plannen, gezien de hoeveelheid uitdagingen en de grootte van het werkgebied
  • je bent een inspirator, proactief en toont eigenaarschap voor je werk
  • je bent resultaatgericht en kunt sturen op doelen, zowel financieel als op het gebied van verandermanagement
  • je bent heel goed in het aansturen van medewerkers (incl. verzuimbegeleiding)

Inschaling

Wat mag je van ons verwachten:

  • een veelzijdige baan in een fijne organisatie
  • veel ruimte voor verdere (door)ontwikkeling van jezelf en je functie
  • je wordt ingeschaald conform de CAO Gehandicaptenzorg, FWG schaal 65 (maximaal € 5.296,- op fulltime-basis)
  • scholing in de begeleiding van mensen met niet-aangeboren hersenletsel
  • op maat gemaakte  praktijktrainingen via onze eigen leeromgeving Pynter en online trainingen van GoodHabitz o.a. het gebied van persoonlijke ontwikkeling, teamontwikkeling, vitaliteit en gezondheid
  • reiskostenvergoeding voor woon-werk verkeer tot maximaal 30 km en onbeperkt voor zakelijk verkeer
  • mogelijkheid gebruik te maken van een fietsplan
  • flinke korting op een abonnement bij Bedrijfsfitness Nederland
  • een collectieve zorgverzekering bij IZZ
  • mogelijkheid gratis een personal coach in te zetten  i.s.m. Resilians op het gebied van werk en/of privé
  • een eindejaarsuitkering van 7,05%

Bijzonderheden

Word jij de nieuwe Operationeel Manager Behandeling?

Interesse in deze vacature? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren via onderstaande sollicitatiebutton. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. We zien je sollicitatie met veel interesse tegemoet!

Het maken van een assessment behoort tot de mogelijkheden. Een recent afgegeven Verklaring Omtrent Gedrag is een vereiste voor aanname.

Je kunt reageren tot en met 25 juni 2019.  Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jan van Kampen, Bestuurder InteraktContour, via telefoonnummer 0341-255777. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdagmiddag 4 juli a.s..

Actuele vacatures

Ben je nieuwsgierig naar wat wij jou nog meer kunnen bieden? Kijk op https://www.interaktcontour.nl/werken-bij/vacatures

Type Vacature
Intern nummer 19-120
Organisatie InteraktContour
Locatie InteraktContour, afdeling Behandeling
Postcode 8071 PA
Stad Nunspeet
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Full time
Uren van 32
Uren tot 36
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar
CAO Gehandicaptenzorg
Externe url Bekijk
Informatie verkrijgen bij Jan van Kampen, Bestuurder InteraktContour, via telefoonnummer 0341-255777
Functie(s) Manager => FWG 65
Manager zorggebonden midden kader
Publicatiedatum 12-06-2019
Reageer voor 25-06-2019
Nummer 46499

InteraktContour

InteraktContour biedt zorg aan mensen met een lichamelijk beperking en mensen met hersenletsel. Dit kan zowel bij de mensen thuis (ambulante begeleiding), in een activiteitencentrum of op een woonlocatie. InteraktContour heeft kleinschalige voorzieningen in Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. Samen met de cliënt en eventuele partner kijken we naar de zorgvraag en stellen we doelen. Samen benutten we mogelijkheden!

Meer over InteraktContour