Opleidingscoördinator
De Lichtenvoorde

Wij geloven in de kracht van mensen.
We dagen de ander uit om te denken in mogelijkheden.
Vanuit deze overtuiging doen wij wat we doen.

De Lichtenvoorde ondersteunt mensen met een beperking. We zijn als organisatie volop in beweging. De kwaliteit van leven, gezien door de ogen van de cliënt, staat daarbij centraal. Cliënten bij De Lichtenvoorde maken deel uit van de samenleving. Onze zorg en dienstverlening is er op gericht dat ze zoveel mogelijk de regie over hun eigen leven hebben. En dat ze, waar dat mogelijk is, eigen verantwoordelijkheid nemen.

Voor de afdeling P&O zijn we op zoek naar een ervaren en enthousiaste

Opleidingscoördinator
(28 uur per week)

Jouw functie
Wij vinden het belangrijk dat iedereen binnen onze organisatie zich blijft ontwikkelen om zo de beste zorg aan onze cliënten te kunnen bieden. Jij bent degene die, hands-on, het leren en ontwikkelen binnen onze organisatie verankert op een manier die past bij de missie, visie en kernwaarden van De Lichtenvoorde.

De prioriteit ligt bij het proces rondom het grote aantal leerlingen en stagiair(es).  Zij zijn in principe onze toekomstige medewerkers. Jij bent de schakel tussen school, de leerlingen en onze teams. Tevens adviseer jij teams en managers en onderhoudt alle externe contacten met opleidingsinstellingen.

Het tweede deel van je functie is het coördineren van alles rondom opleidingen binnen onze organisatie. Je kunt hierbij denken aan het in kaart brengen van scholingsbehoeften, het plannen en organiseren van scholingen en inspelen op actuele ontwikkelingsvragen.

Wat ga je doen?

  • Je coördineert de BBL- en BOL-trajecten en werkt hierbij nauw samen met de werkbegeleiders.
  • Jij bent ons visitekaartje richting onderwijsinstellingen in de regio en zorgt ervoor dat je De Lichtenvoorde stevig profileert.
  • Je adviseert en ondersteunt het management bij ontwikkelingsvragen en het opstellen van opleidingsplannen.
  • Je inventariseert de scholingsbehoefte en zorgt voor het aanbieden van passende opleidingen.
  • Je coördineert alles rondom interne en externe opleidingen en zorgt voor de administratieve afhandeling.
  • Je zoekt actief de samenwerking met interne medewerkers en externe leveranciers op het gebied van trainingen en opleidingen.
  • Je volgt de landelijke ontwikkelingen, wet- en regelgeving en subsidieregelingen binnen je vakgebied en vertaalt dit naar concrete opleidingsplannen.

Wat bieden wij jou?

  • Een leuke, uitdagende functie in een organisatie die aan het professionaliseren is.
  • Een dynamische werkplek waar je een hoge mate van zelfstandigheid hebt en onderdeel uitmaakt van de afdeling P&O.
  • Je komt te werken bij een organisatie met het ‘Beste werkgevers Keurmerk’: Nederlands grootste onafhankelijk keurmerk voor goed werkgeverschap.
  • Een salaris conform de CAO Gehandicaptenzorg FWG 3.0 functieschaal 50; Naast onregelmatigheidstoeslag, ontvang je jaarlijks vakantietoeslag (8%) en een eindejaarsuitkering (8,33%).
  • Een aanstelling voor de duur van een jaar met zicht op een contract voor onbepaalde tijd.

Wat we verder nog van jou verwachten

  • Je hebt een relevante opleiding op minimaal HBO-niveau en minimaal 1-3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie is voor ons een must.
  • Je hebt kennis van werkbegeleiding en didactiek en volgt de ontwikkelingen met betrekking tot opleiden binnen de zorg.
  • Je bent in staat zelfstandig te werken en je eigen prioriteiten te bepalen.
  • Je bent uitgesproken enthousiast, innovatief en sociaal. Omgaan met mensen is jouw kracht en vind je leuk.
  • Je hebt uitstekende organisatorische capaciteiten en werkt ordelijk en systematisch.

Meer informatie?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Femke Rhebergen, Manager P&O. Zij is telefonisch bereikbaar via nummer 0544-371130.

Solliciteren?
Dan zien wij je reactie graag tegemoet! Je kunt solliciteren tot en met 4 oktober 2020.

Je kunt je sollicitatie uitsluitend sturen via www.zorgselect.nl. Hier vind je de vacature onder nummer 54759 en heb je direct de mogelijkheid om te reageren.

De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats op 8 oktober 2020. De vervolggesprekken staan gepland op 12 oktober 2020.

Een assessment zal onderdeel uitmaken van de procedure.

 

Type Vacature
Organisatie De Lichtenvoorde
Locatie Bestuursbureau De Lichtenvoorde in Lichtenvoorde
Postcode 7131PE
Stad Lichtenvoorde
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd Part time
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Femke Rhebergen
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 15-09-2020
Ingangsdatum z.s.m.
Reageer voor 04-10-2020
Nummer 54759
Doorsturen Bekijk PDF

De Lichtenvoorde

De Lichtenvoorde biedt zorg en ondersteuning in de regio Oost-Gelderland. Wij zijn er voor mensen met een (verstandelijke) beperking. Je kunt bij ons terecht voor bijvoorbeeld jeugdzorg, wonen met ondersteuning, begeleiding bij werk en zorgadvies en behandeling. Elke dag, op ieder moment.

Bij De Lichtenvoorde is iedereen welkom. Het maakt niet uit wie je bent, hoe oud je bent of waar je in gelooft. Belangrijker dan de hulpvraag van onze cliënten vinden wij zijn/haar mogelijkheden. Het gaat om onze cliënt. Om de dingen die hij/zij belangrijk vindt. En dat hij/zij het leven kan leiden dat hij/zij wilt. Wij ondersteunen daarbij. Dat is waar het om gaat bij De Lichtenvoorde.

Met meer dan 680 medewerkers en zo’n 350 vrijwilligers zetten we ons elke dag in voor onze bijna 840 cliënten. We hebben 45 locaties in heel Oost-Gelderland.

Meer over De Lichtenvoorde