Personeelsadministratie, afwissende HR baan in een dynamische omgeving
Aveleijn

Functieomschrijving

Houd jij van afwisseling in je werk en ben jij servicegericht?
Vind je het een uitdaging om zaken uit te zoeken
en ben je een kei in het goed wegzetten van gegevens in een systeem? 
Dan wordt dit misschien wel dé nieuwe stap in je carrière!

Onze HR afdeling in Borne zoekt namelijk een nieuwe collega in de functie van

Medewerker HR administratie
(24 - 28 uur per week)

De baan
Het team op de personeelsadministratie bestaat uit vijf medewerkers. In bijgaande video stellen zij zich aan je voor en kun je de werkplek zien op ons kantoor in Borne.
De afdeling personeelsadministratie is letterlijk onderverdeelt in twee gedeeltes.
Wij noemen het frontoffice en backoffice.
Het team spreekt gezamenlijk de planning af, waardoor er een goede verdeling is.

Op het moment dat je op de frontoffice bent ben je het eerste aanspreekpunt voor alle medewerkers van Aveleijn met HR gerelateerde vragen. Je bent telefonisch bereikbaar voor vragen en neemt deze in behandeling. Ook via de mail beantwoord je vragen en zet je zaken in gang.
De vragen hebben vaak betrekking op de geautomatiseerde administratieve processen, personele gegevens of personele regelingen zoals; cao, werkkostenregelingen en verlofmogelijkheden.

Jij zorgt er voor dat de gezamenlijke team agenda goed wordt gepland en opgevolgd. De verdeling van taken spreek je samen af met je collega's. 

Ben je werkzaam op de backoffice dan houd je je bezig met allerlei administratieve werkzaamheden, zoals het controleren en verwerken van personele gegevens in geautomatiseerde personeelsinformatiesystemen en het meedenken en uitwerken van diverse processen.
Bepaalde vraagstukken komen op je pad welke je gaat uitzoeken.

Vernieuwde wet- en regelgeving heeft doorvertaling nodig naar betreffende systemen, hierin ondersteun jij. Daarnaast verwerk en archiveer je documenten, stel je correspondentie op en lever je kengetallen aan voor gevraagde rapportages.

Wil jij ook van toegevoegde waarde zijn en bijdragen aan continue verbetering?

Wie worden jouw collega’s?
Het HR team bestaat op dit moment uit 25 medewerkers. HR-adviseurs, medewerkers HR administratie (jouw directe collega's), secretaresse, adviseurs opleidingen, trainers leerwijzer cliënten, medewerkers leerwijzer, recruiter, re-integratieadviseur, medewerker verzuimadministratie en HR manager.

Functie eisen

Wat vragen wij?

  • Je hebt een relevante opleiding afgerond op minimaal MBO-4 niveau (personeelsadministratie)
  • Je hebt enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Ervaring met AFAS is een pré
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving die nodig is voor het correct uitvoeren van de personeelsadministratie
  • Je bent goed in het werken met alle Office pakketten.
  • Je bent beschikbaar op werkdagen: dinsdag, donderdag en vrijdag

Wat bieden wij?

Wat bieden wij jou?
Je gaat werken in een waarden gedreven en financieel gezonde organisatie waar goed werkgeverschap hoog op de agenda staat. Aveleijn behoort tot “de beste werkgevers”! (https://www.beste-werkgevers.nl/wie-zijn-het/). Wij zetten jou als medewerker centraal en bieden daarom het volgende:

  • Veel ontwikkelingsmogelijkheden
  • Een baan in een uitdagende werkomgeving
  • In eerste instantie een jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Gehandicaptenzorg. De functie is ingedeeld in functiegroep 40 (maximaal € 2.993,- bij een 36-urige werkweek) en de salariëring is afhankelijk van je achtergrond en werkervaring
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve ziektekostenverzekering, het meerkeuzesysteem en een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Onze digicoaches bieden jou de kans om je verder te ontwikkelen in digitale vaardigheden. Vanzelfsprekend verwachten we bij aanvang een basis beheersing.
  • Breng jij als medewerker straks zelf iemand aan voor Aveleijn? Dan ontvang je van ons, na indiensttreding van deze nieuwe collega, als beloning een financiële attentie.

Bijzonderheden

Is dit de baan die helemaal bij jou past?
Laat het ons weten door je interesse kenbaar te maken en je CV en motivatie toe te sturen.

Zien wij op basis van je reactie een mogelijke match,
dan nemen wij direct contact met je op voor een eerste kennismaking. 

Wij zien je reactie graag tegemoet.

Heb je eerst nog vragen over de baan, afdeling of onze organisatie?
Hiervoor kun je contact opnemen met Chantal, coördinator personeelsadministratie,
via [email protected] of 06-82669678. 

Tot snel!

Het opvragen van referenties maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Type Werkplein
Organisatie Aveleijn
Locatie Aveleijn, Bestuurscentrum afdeling HR
Postcode 7622 GW
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 4
Arbeidstijd Part time
Uren van 24
Uren tot 28
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Chantal, coördinator personeelsadministratie, via [email protected] of 06-82669678
Functie(s) Administratief medewerker
Publicatiedatum 13-01-2022
Ingangsdatum In overleg
Reageer voor 28-01-2022
Nummer 107152
Doorsturen Bekijk PDF

Aveleijn

Al meer dan 50 jaar biedt Aveleijn ondersteuning aan kinderen, jongeren, volwassenen en senioren met een verstandelijke beperking of een lage sociale redzaamheid. We werken vanuit kleinschalige locaties in heel Twente en de gemeente Berkelland. Met ca. 80 locaties in de gemeente Berkelland en de 14 Twentse gemeenten zijn we regionaal sterk verankerd. We maken integraal onderdeel uit van de lokale samenleving en helpen onze cliënten de maatschappij zoveel mogelijk te begrijpen, zodat ze er positief deel van uit kunnen maken. Vanuit de missie ‘leven vol betekenis’ en de kernwaarden ‘ontmoeten’, ‘ontwikkelen’ en ‘ondersteunen’ creëren we ruimte voor de ontwikkeling van een eigen identiteit. We helpen onze cliënten doelen te vinden én te realiseren. Want als je weet wie je bent kun je groeien, vernieuwen en grenzen verleggen. Voor jezelf en in je relatie met anderen. Via begeleiding, trainingen en evenementen investeren we in talenten, vaardigheden, creativiteit, vriendschappen en positieve energie. Binnen de woon- en zorgomgeving staan gezondheid, geborgenheid, veiligheid en respect centraal. We werken vanuit de • kwaliteit van bestaan van Schalock; • driehoek cliënt, verwant en begeleider; • positieve psychologie (oplossingsgericht). Gemeenten en ketenpartners willen we stimuleren en inspireren op weg naar de invulling van het nieuwe zorgstelsel, waarbij we een actieve samenwerkingspartner zijn met een duurzame bijdrage voor de samenleving.

Meer over Aveleijn