personeelsplanner
InteraktContour

Informatie

Heb jij minimaal twee jaar ervaring als personeelsplanner en ben je minimaal mbo-niveau 4 opgeleid? Weet jij alles van Ortec? En kent Excel geen geheimen voor je? Dan is deze vacature als personeelsplanner iets voor jou!

InteraktContour is er voor mensen die problemen ervaren als gevolg van hersenletsel, na bijvoorbeeld een beroerte, ongeluk of hersentumor. Hersenletsel verandert hun leven en dat van hun naasten. Met gespecialiseerde zorg en ondersteuning richten wij ons op wat nog mogelijk is. De eenheid Zorg en Wonen biedt 24-uurszorg en begeleiding op onze woonlocaties verspreid over Midden- en Oost-Nederland.

Jouw werkplek

Jouw standplaats is de Klokkenbelt in Almelo. Echter, je bent wanneer nodig ook op één van de twee andere woonlocaties werkzaam. Dit zijn Catharinahof (ook in Almelo) en de Bramer (Hardenberg).

De Klokkenbelt is van oorsprong een van de oudste verpleeghuizen in Nederland en nu omgebouwd tot een prachtige nieuwe woonlocatie. We bieden hier begeleid wonen met 24-uurszorg aan 66 bewoners, verdeeld over 5 teams. De bewoners beschikken over een eigen appartement en krijgen van ons zorg en begeleiding, zodat zij het maximale uit hun leven halen. Die zorg verlenen we op een manier die bij de bewoner past. We leveren maatwerk. Belangrijk daarbij is dat we de zorg organiseren samen met de bewoner en zijn netwerk. Het dagelijks leven staat daarin centraal. Onze professionele zorgteams werken persoonsgericht en gaan deskundig te werk. Afhankelijk van je ervaring maken we in overleg een inwerkprogramma op maat.

Jouw rol

In jouw rol als planner ben je verantwoordelijk voor het maken van een zo optimaal mogelijke roostering voor de eerder genoemde woonlocaties en onze flexpool (intern uitzendbureau). Je verwerkt en lost dagelijkse verstoringen op in het roosterpakket zoals ziekmeldingen. Regelmatig heb je overleg en afstemming met teamleiders en medewerkers van de teams. Ook geef je instructies over het Ortec voor medewerkers- pakket en de planningsapplicaties. Hierbij kun je denken aan uitleg over hoe je de applicatie gebruikt. Verder maak je rapportages, (cyclische) roosters en overzichten. Je signaleert en bespreekt de langetermijnplanning met de teamleider. Wanneer je openstaande diensten niet opgelost kunt krijgen, ook niet op een creatieve wijze, zoek je contact met detacherings- of uitzendbureaus. Je maakt deel uit van team Ondersteuning en rapporteert aan de teamleider van de Klokkenbelt. Inhoudelijk word je ondersteund door de medewerkers van de Roosteradministratie die werkzaam zijn op het bestuursbureau in Nunspeet.

Je bent creatief in het zoeken naar (schuif)mogelijkheden in de roosters. Prioriteiten stellen gaat je goed af en je vindt het fijn te werken met deadlines. Ondanks de vele ad-hoc-werkzaamheden houd jij het overzicht en je hoofd koel. Je volgt regelmatig een training om up-to-date te blijven in je vakgebied. Je denkt vooruit en gaat zelf op zoek naar antwoorden en mogelijke oplossingen. Terwijl je ingewerkt wordt, leer je andere collega's kennen. Het gaat om een functie overdag. De uren en dagen gaan in overleg. Bij een werkweek van 32 uur worden de uren verdeeld over 5 dagen. Je ontvangt tijdens je inwerktraject begeleiding van twee medewerkers van de afdeling Roosteradministratie die tevens functioneel applicatiebeheerders zijn. Zo maak je kennis met onze manier van werken. Er is alle ruimte jezelf te ontwikkelen en meedenken wordt enorm gewaardeerd. Overigens is het ook mogelijk dat je deze rol parttime invult samen met een andere parttime-collega. Uiteraard gaat dit in overleg.

Wat wij bieden

  • jaarcontract voor 32 of 36 uur (met uitzicht op een vast contract na 6 maanden bij goed functioneren)
  • salaris conform de CAO gehandicaptenzorg van minimaal €1.963,- tot maximaal €2.902,- bruto per maand (FWG 40) bij een fulltime dienstverband (inschaling afhankelijk van ervaring en opleiding)
  • volgend jaar juni een loonsverhoging van ruim 3%
  • een eindejaarsuitkering van 8,33% (een dertiende maand)
  • scholing in de begeleiding van mensen met niet-aangeboren hersenletsel
  • gratis personal coach, fietsplan en korting op fitnessabonnement
Wat wij vragen

  • je hebt minimaal een afgeronde opleiding op mbo-niveau 4
  • je hebt minimaal twee jaar relevante werkervaring
  • je hebt ervaring met Excel
  • je hebt ervaring met het roosterprogramma van Ortec
  • Verklaring Omtrent Gedrag
Word jij onze nieuwe woonbegeleider?

Past deze rol bij jou en heb je interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct via onderstaande sollicitatiebutton. Wij leren jou graag kennen. Wie weet zijn wij een match! Je kunt reageren tot en met vrijdag 30 oktober a.s. Wil je eerst meer weten over deze functie of over InteraktContour? Bel dan met onze collega's van de afdeling Roosteradministratie Daphne Biesheuvel, functioneel applicatiebeheerder, op 06-51020079 of Ina van 't Oever, ook functioneel applicatiebeheerder op 06-40421862.

Meer informatie over locatie de Klokkenbelt (Almelo), Catharinahof (Almelo) en de Bramer (Hardenberg) bekijk je hier.

Bekijk ook onze overige vacatures

We voeren onze eerste sollicitatiegesprekken via beeldbellen (bijvoorbeeld WhatsApp) en de tweede sollicitatiegesprekken face-to-face op de locatie. Uiteraard met inachtneming van de RIVM-richtlijnen.



'Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld'

Type Vacature
Organisatie InteraktContour
Locatie InteraktContour, woonlocatie de Klokkenbelt in Almelo
Postcode 7602 AG
Stad Almelo
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 4
Arbeidstijd Part time
Uren van 32
Uren tot 32
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
Externe url Bekijk
Functie(s) Planner
Publicatiedatum 15-10-2020
Reageer voor 31-10-2020
Nummer 55406

InteraktContour

InteraktContour biedt zorg aan mensen met een lichamelijk beperking en mensen met hersenletsel. Dit kan zowel bij de mensen thuis (ambulante begeleiding), in een activiteitencentrum of op een woonlocatie. InteraktContour heeft kleinschalige voorzieningen in Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. Samen met de cliënt en eventuele partner kijken we naar de zorgvraag en stellen we doelen. Samen benutten we mogelijkheden!

Meer over InteraktContour