Senior medewerker financiële administratie - Wilp
Zozijn

*** professioneel *** signaleren *** zelfstandig *** nauwkeurig *** klantgericht *** enthousiast *** samen werken *** ruimte geven *** stimuleren *** coachen *** faciliteren *** voorwaarden scheppen ***  motiveren ***

Wil jij je enerzijds bezighouden met de meer complexe administratieve werkzaamheden van de financiële administratie en aan de andere kant de sparringpartner zijn voor de manager financiën?

Voor de dienst FC&I (Financiën, Control & Inkoop) zijn wij op zoek naar een Senior Medewerker Financiële Administratie  voor 32 uur per week.

Dit zijn wij
Zozijn draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Alles draait om de cliënt met zijn netwerk en zijn eigenheid, zijn leven en zijn regie. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor de cliënt toe doet. Onze kernwaarden zijn: Liefdevol, Vakkundig en Vindingrijk.

Binnen de dienst FC&I wordt gewerkt vanuit de visie dat de producten en diensten die we leveren een duidelijke meerwaarde moeten hebben voor medewerkers en management van Zozijn. De medewerkers van de dienst FC&I werken binnen een complexe en veranderlijke omgeving. We verwachten van onszelf en elkaar een klantgerichte en resultaatgerichte samenwerking.

De dienst FC&I van Zozijn bestaat uit de afdelingen: Financiën (financiële administratie, zorgadministratie en salarisadministratie), Control (financieel adviseurs) en de afdeling Inkoop. De dienst wordt aangestuurd door de directeur FC&I en in deze functie rapporteer je aan de manager financiën. De medewerkers van FC&I bieden vanuit ieders aandachtsgebied ondersteuning aan de directie, management en medewerkers van Zozijn.

Je komt te werken op het mooie landgoed ‘de Lathmer’ in Wilp (bij Deventer).

Wat ga je doen?
Je verricht de wat meer complexe administratieve werkzaamheden zoals het controleren, corrigeren en vastleggen van financiële gegevens en je verstrekt informatie hierover. Je bewaakt de volledige, juiste en tijdige verwerking van gegevens van je collega’s van de financiële administratie die werkzaam zijn op het proces waar jij verantwoordelijk voor bent. Je hebt een verbindende rol naar interne en externe belanghebbenden.

Je hebt samen met de manager Financiën een rol om een werkklimaat te stimuleren waarin medewerkers van de financiële administratie zich maximaal bevraagd weten op ontwikkeling en inzet van hun kennis en competenties. Daarnaast dat zij verantwoordelijkheid nemen voor de kwaliteit van hun werkzaamheden.

Samen met de manager financiën faciliteer je het team bij het inrichten en onderhouden van efficiënte en effectieve werkprocessen en de dienstverlening zoals wij die willen leveren vanuit onze afdeling. Je signaleert verbeterpunten in de werkprocessen of bijbehorende formulieren / werkinstructies en je doet gefundeerde voorstellen aan de manager financiën. Ook heb je een verbindende rol richting interne en externe belanghebbende.

Je het een belangrijke rol bij het opstellen van het jaarplan van de afdeling en de vertaling in deelplannen voor het proces waar jij verantwoordelijk voor bent.  Je zorgt er samen met je team voor de realisatie van het jaarplan. Je draagt de visie van de afdeling en je neemt je team hierin mee.

Wat vragen we van jou?
Je hebt een gerichte, relevante afgeronde opleiding op Hbo-niveau.  Je hebt overtuigingskracht en inlevingsvermogen bij het onderhouden van contacten met collega. Je kunt zelfstandig en oplossingsgericht werken aan de hand van globale richtlijnen met verantwoording voor een deelgebied van de administratie.

We vragen wat van jou en daar zetten we natuurlijk ook wat tegenover!
Wat je ons mag verwachten is een leuke baan voor maximaal 32 uur per week in een dynamische en leerrijke omgeving. Het salaris bedraagt maximaal € 3.289,- bruto per maand (dit is op basis van FWG 45 en een fulltime dienstverband). Ook ontvangt je bij ons een eindejaarsuitkering van 8,33%.

Hebben wij jouw interesse?
Stuur dan jouw CV en een korte motivatie waarom jij ons team wil komen versterken en wie weet maken we binnenkort kennis met elkaar.

Bijzonderheden 
In het kader van de vergewisplicht worden, voordat we overgaan tot een mogelijke aanstelling, referenties opgevraagd bij de eerdere werkgevers, tevens vragen we om een “verklaring omtrent gedrag”.

Type Werkplein
Organisatie Zozijn
Locatie Wilp
Postcode 7384AN
Stad Wilp
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, met mogelijkheid tot verlenging
CAO Gehandicaptenzorg
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 12-11-2021
Ingangsdatum 12-11-2021
Reageer voor 15-12-2021
Nummer 72717
Doorsturen Bekijk PDF

Zozijn

Stichting Zozijn is een professionele dienstverlener, die ca. 3.000 kinderen en volwassenen met beperkingen ondersteunt om te komen tot maximale zelfontplooiing en regie over hun eigen leven. Het werkgebied van Zozijn ligt in Gelderland en Overijssel en het hoofdkantoor is gevestigd in Wilp. Zozijn heeft zo’n 2.600 medewerkers verdeeld over 150 locaties met in totaal zo’n 1.300 werkplekken.

Meer over Zozijn