Senior planner cliëntenvervoer - Wilp
Zozijn

Heb jij affiniteit met de gehandicaptenzorg en wil jij als Senior Planner Cliëntenvervoer hier jouw bijdrage aan leveren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor het Zozijn Vervoer Centrum zoeken wij een

Senior Planner Cliëntenvervoer voor 36 uur per week (100%)

Wat ga je doen
Als Senior Planner Cliëntenvervoer ben je het aanspreekpunt voor alle vragen betreffende cliëntenvervoer vanuit de organisatie, maar ben je ook contactpersoon voor externe taxibedrijven en medewerkers van externe zorginstellingen. Samen met de budgethoudende managers en de gecontracteerde taxibedrijven zoek je naar de meest effectieve en efficiënte ritplanning, zoveel mogelijk afgestemd op de wensen van de cliënten.

Om het dagelijkse cliëntenvervoer te kunnen coördineren, onderhoud je contacten met gecontracteerde vervoerders, behandel je inkomende vervoersmutaties en overleg je met collega’s over ritplanningen. Je hebt overleg met managers over vervoersscenario’s en bespreekt met vervoerders de mogelijkheden binnen de ritplanningen. Daarnaast heb je inzicht in de facturatie van het externe cliëntenvervoer en signaleer je besparingsmogelijkheden.

Daarnaast pak je ook andere taken op die voortvloeien uit de facilitaire dienstverlening, zoals coördinerende taken voor de schoonmaak en afvalinzameling.

Dit zijn wij
Zozijn
draagt in Gelderland en Overijssel bij aan de ontwikkeling van mensen met een beperking met als doel dat ze tot bloei kunnen komen. Cliënten maken deel uit van de samenleving. We helpen ze gebruik te maken van wat de samenleving al biedt en stimuleren hen in wat zij de samenleving te bieden hebben. Alles draait om cliënten met hun netwerk. Om hun eigenheid, gezondheid, leven en hun regie daarover. Vanuit een gelijkwaardige dialoog sluiten we aan bij wat er voor cliënten toe doet. Onze kernwaarden zijn liefdevol, vakkundig en vindingrijk.

Het Zozijn Vervoer Centrum (ZVC) is als onderdeel van de dienst Vastgoed & Bedrijfsdiensten  Zozijn verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt organiseren van het cliëntenvervoer. Dit betreft zowel cliëntenvervoer door collega’s van afdeling logistiek op het landgoed in Wilp, als al het uitbestede vervoer bij externe taxibedrijven. Samen met de assistent manager facilitaire diensten verzorg je de coördinatie van het dagelijkse cliëntenvervoer.

Het ZVC fungeert als informatiecentrum op het gebied van cliëntenvervoer voor alle cliënten en collega’s binnen Zozijn, maar ook voor verwanten van cliënten. Voor alle meldingen betreffende cliëntenvervoer kan men bij het ZVC terecht. 

Herken jij je in het volgende?

  • Je hebt HBO werk/denkniveau, kennis en ervaring met planningswerkzaamheden.
  • Je bent analytisch, stressbestendig, zorgvuldig en hebt een groot probleemoplossend vermogen.
  • Je bent klantgericht, je hebt tact en overwicht.
  • Je bent communicatief vaardig, weet je standpunt over te brengen en kan het overzicht bewaren in een dynamische omgeving.
  • Je bent vaardig met office pakketten, met name met Excel.
  • Je hebt de ambitie je verder te ontwikkelen binnen de afdeling facilitaire diensten.
  • Je signaleert kansen om de dienstverlening van afdeling facilitair uit te breiden om de zorgmedewerkers verder te ontzorgen.

We vragen wat van jou en daar zetten we natuurlijk ook wat tegenover!
Wat je van ons mag verwachten is een leuke baan voor 36 uur per week  in een dynamische, leerrijke omgeving met een prettige open werksfeer. Het salaris bedraagt maximaal € 3289,- bruto per maand (dit is op basis van een fulltime dienstverband/ FWG 45 CAO Gehandicaptenzorg). Ook ontvang je bij ons een eindejaarsuitkering van 8,33%. Daarnaast bieden we flexibele arbeidsvoorwaarden en kun je bijvoorbeeld fitnessen met korting.

Wij stimuleren onze medewerkers om elke dag een stukje beter te worden. Vanuit ons eigen opleidingscentrum bieden we dan ook een groot aanbod aan opleidingen en trainingen aan.

Past dit helemaal bij jou?
Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV. Solliciteren kan via de knop ‘solliciteren’. Voor deze vacature hebben we geen sluitingsdatum. Dit betekent dat als de geschikte kandidaat gevonden wordt, de vacature wordt gesloten. Zolang de vacature zichtbaar is, is de kandidaat nog niet gevonden.

We vragen referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) op. De verkregen informatie kan, mede, een rol spelen bij een eventuele aanstelling. 

Type Werkplein
Organisatie Zozijn
Locatie Cen - Vastgoed & Bedrijfsdiensten facilitaire diensten Wilp
Postcode 7384AN
Stad Wilp
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst in eerste instantie voor één jaar, bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot omzetting naar onbep. tijd
CAO Gehandicaptenzorg
Informatie verkrijgen bij Wim Tak, manager facilitaire diensten, 06-11594856
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 04-11-2021
Reageer voor 31-12-2021
Ingangsdatum 04-11-2021
Nummer 72423
Doorsturen Bekijk PDF

Zozijn

Stichting Zozijn is een professionele dienstverlener, die ca. 3.000 kinderen en volwassenen met beperkingen ondersteunt om te komen tot maximale zelfontplooiing en regie over hun eigen leven. Het werkgebied van Zozijn ligt in Gelderland en Overijssel en het hoofdkantoor is gevestigd in Wilp. Zozijn heeft zo’n 2.600 medewerkers verdeeld over 150 locaties met in totaal zo’n 1.300 werkplekken.

Meer over Zozijn