Skilled Servicedesk Medewerker
Noorderboog

Functieomschrijving

Ben jij die enthousiaste klantvriendelijke Skilled Servicedesk Medewerker die het leuk vindt om mensen te helpen bij het oplossen van hun problemen rondom ICT en die het probleem van de gebruiker tot jouw uitdaging maakt? Ben jij in staat om de kern van een probleem te vinden en het (structureel) te verhelpen? Dan ben je van harte welkom om ons team als Skilled Servicedesk Medewerker te komen versterken!

Waar kom je te werken?

Noorderboog is de totaalaanbieder van ouderenzorg in de regio en biedt professionele en persoonsgerichte zorg en ondersteuning voor alle ouderen en iedereen met ouderenproblematiek. Wij dragen bij op alle vlakken van gezondheid en welbevinden. Het werkgebied van Noorderboog ligt binnen Zuidwest-Drenthe en Noordwest-Overijssel, met als kerngemeenten Meppel, De Wolden, Westerveld, Steenwijkerland en Staphorst.

Je maakt deel uit van een team vakbekwame collega’s op de afdeling IKP (Informatie-, Kwaliteit- en Procesmanagement), onderdeel van de ondersteunende diensten binnen Noorderboog. Je werkt vanuit Meppel. Met elkaar werken jullie eraan om collega’s in de gehele organisatie te ondersteunen, zodat zij hun werk zo goed mogelijk kunnen uitvoeren. Hiermee lever je (indirect) een bijdrage aan het welbevinden van onze bewoners en cliënten. Het team krijgt ondersteuning en ontvangt leiding van het Hoofd IKP.

Wat ga je precies doen?

Je bent het eerste aanspreekpunt van de afdeling IKP en daarmee ons visitekaartje.

Je gaat – op basis van ITIL processen – gebruikers ondersteunen bij het gebruik van geautomatiseerde systemen, het lokaliseren en verhelpen van storingen en het verrichten van administratieve taken zodat gebruikers optimaal worden ondersteund (incident- en wijzigingsbeheer). Daarnaast ken je applicatie- en netwerkbevoegdheden (toegangsbeheer) toe en leg je de middelen in een database vast (configuratiebeheer). Je verricht extra taken in technisch en/of functioneel applicatiebeheer en draagt zorg voor het werkplekbeheer.
Het houdt niet op bij het opnemen van de telefoon en het registreren van de meldingen. Het daadwerkelijk uitzoeken van de kern van het probleem en de oplossing ervoor behoort ook tot deze functie. Bij problemen of wensen/wijzigingen, waarbij je er zelf niet uitkomt, ben je in staat om deze om te zetten in een heldere omschrijving in het registratiesysteem en door te spelen naar collega’s in de 2e lijn of naar de leverancier.

Je signaleert proactief trends in meldingen, knelpunten in werkprocessen en beveiligingsissues en doet voorstellen ter verbetering. Jouw handelen is mede bepalend voor onze klanttevredenheid die nauwlettend wordt gevolgd en draagt daarmee actief bij aan het verder verbeteren van onze dienstverlening. Je hebt of krijgt kennis van zorgprocessen en ons ECD/EPD (Fierit/Ysis) en werkt nauw samen met de ICT beheerders. Samen met andere collega’s draai je bereikbaarheidsdiensten.

Wat vragen we van je?

  • Je hebt kennis op het gebied van ICT op mbo-4 niveau, aangevuld met relevante werkervaring;
  • Je hebt goede kennis van Microsoft 365 en informatiebeveiliging;
  • Je bent bekend met gestructureerde methoden en technieken zoals ITIL;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Ultimo of een ander service management systeem;
  • Je werkt met collega’s in een team, maar bent ook in staat om je werkzaamheden zelfstandig binnen geldende richtlijnen en procedures te verrichten;
  • Je hebt inzicht en initiatief nodig voor het oplossen van problemen en om te kunnen bijdragen aan de optimalisatie van processen;
  • Je beschikt over sociale vaardigheden zoals tact, kunnen luisteren en een hulpvaardige en klantvriendelijke houding;
  • Je werkt systematisch en ordelijk en beschikt over overtuigingskracht;
  • Je bent bereid tot het periodiek draaien van bereikbaarheidsdiensten.

Wat bieden we je?

en fantastische baan waarin je al je ambities kunt verwezenlijken en je veel ruimte hebt voor persoonlijke ontwikkeling. Je komt te werken in een sector en bij een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar jij ertoe doet.

Het betreft een functie voor bepaalde tijd voor de duur van één jaar. Bij gebleken geschiktheid, is er de mogelijkheid het dienstverband te verlengen. De functie van Skilled Servicedesk Medewerker is voorlopig ingedeeld in functiewaarderingsgroep FWG 45 van de cao VVT. De overige arbeidsvoorwaarden van Noorderboog zijn op de functie van toepassing. Wij hebben daarnaast een pakket van secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. korting op je zorgverzekering en sportschoolabonnement of deelname aan het fietsenplan.

Meer weten?

Wil je aanvullende informatie over de vacature en de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Tim Kuper, coördinator servicedesk, bereikbaar op telefoonnummer 06 - 82 11 54 71.

Tijd voor een kennismaking?

Vul dan het overzicht in op onze website Vacature Servicedesk Medewerker, vóór 28-09-2021 a.s. Vergeet niet het privacy reglement te accepteren.

Een belangrijke voorwaarde om bij ons in dienst te komen, is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Ook het inwinnen van referenties behoort tot de aanstellingsprocedure.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en  extern geplaatst. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Type Vacature
Intern nummer 123457028
Organisatie Noorderboog
Locatie Zonnekamp
Postcode 8331XR
Stad Steenwijk
Werkveld Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Opleidingsniveau Niveau 3
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, met mogelijkheid tot verlenging
CAO Verpleging & Verzorging en Thuiszorg
Informatie verkrijgen bij Tim Kuper, coördinator Servicedesk, 06 - 82 11 54 71
Functie(s) Medewerker ICT
Publicatiedatum 13-09-2021
Ingangsdatum op korte termijn
Reageer voor 28-09-2021
Nummer 71073
Doorsturen Bekijk PDF

Noorderboog

Noorderboog biedt professionele en persoonsgerichte zorg en ondersteuning voor alle ouderen en iedereen met ouderenproblematiek. Wij dragen bij op alle vlakken van gezondheid en welbevinden. Het accent ligt op het versterken van de eigen regie, wat het leven betekenis geeft. 
Noorderboog is de totaalaanbieder van ouderenzorg in de regio. Bij Noorderboog werken ruim 1800 medewerkers en ongeveer 1100 vrijwilligers. Het werkgebied van Noorderboog ligt binnen Zuidwest-Drenthe en Noordwest-Overijssel, met als kerngemeenten Meppel, De Wolden, Westerveld, Steenwijkerland en Staphorst.

Meer over Noorderboog