Vastgoedontwikkelaar / Vastgoedadviseur, uren in overleg, vanaf 24 uur per week
De Lichtenvoorde

Wij geloven in de kracht van mensen.
We dagen de ander uit om te denken in mogelijkheden.

Vanuit deze overtuiging doen wij wat we doen.

De zorgwereld verandert. Drastisch. Blijvend. Dat is een uitdagende, maar ook positieve ontwikkeling. De cliënt staat hierin meer dan ooit centraal. Maakt, waar mogelijk, zijn of haar eigen keuzes. Zoals het hoort.

Onze manier van denken en doen is onderscheidend en maakt al jaren het verschil voor onze cliënten, hun omgeving, onze medewerkers en samenwerkingspartners. Samen dragen we elke dag bij aan het vergroten van de kwaliteit van leven van de cliënten.

Wij zijn wij op zoek naar een enthousiaste, veelzijdige

Vastgoedontwikkelaar / Vastgoedadviseur

(uren bespreekbaar tussen 24 en 36 uur per week)

“Een mooie kans om mee te bouwen aan een organisatie met focus op ontwikkeling”

Jouw werkplek
Krijg jij energie van nieuwe zorglocaties ontwikkelen, afstemmen met aan de ene kant gemeenten, projectontwikkelaars, woningbouwcorporaties etc. en aan de ander kant met cliënten, verwanten en medewerkers in de gehandicaptenzorg en jeugdzorg? Vind je het leuk om een dynamische rol te vervullen bij het bepalen van de toekomst van onze huisvesting? Dan zoeken we jou!

Binnen De Lichtenvoorde ondersteunen we ca. 850 cliënten, door meer dan 700 medewerkers op circa 40 locaties verspreid over de hele Achterhoek. Onze cliënten hebben verschillende zorg- en woonbehoeften. Daardoor variëren de locaties van woon- en behandelgroepen tot logeerhuizen, activiteitencentra en appartementen. De locaties zijn veelal in huur.

Je bent zowel operationeel als beleidsmatig bezig. Ook ben je gewend om projectmatig te werken. Je weet goed in te spelen op de ontwikkelingen in de organisatie. Je bent een goede sparringpartner voor het management en beweegt je gemakkelijk door de organisatie maar zeker ook extern voel jij je als een vis in het water.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het adviseren van de bestuurder en het managementteam inzake vastgoedontwikkeling;
  • Je adviseert over vastgoedvraagstukken, financieringsmogelijkheden van investeringen in vastgoed en toepassing van regelgeving gericht op bouw en gebruik van vastgoed;
  • Je bent daarbij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de visie, het beleid en de strategie ten aanzien van nieuwbouw;
  • Je bent betrokken bij alle fases van verschillende projecten binnen nieuwbouw, herontwikkeling en renovatie van zorglocaties. Vooral in de beginfase ligt de verantwoordelijkheid bij jou als het gaat om de opzet van de businesscases, vastgoedexploitatie, plan van aanpak en programma van eisen;
  • Je rapporteert direct aan de bestuurder.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende, afwisselende baan bij een organisatie die volop in beweging is;
  • Veel ruimte voor eigen inbreng, ontwikkeling en scholing;
  • Je komt te werken bij een organisatie met het ‘World-class Workplace label 2020’: Nederlands grootste onafhankelijke keurmerk voor goed werkgeverschap;
  • Prima arbeidsvoorwaarden als maatwerk waarbij de CAO Gehandicaptenzorg de basis is. Naast vakantietoeslag (8%) ontvang je bijvoorbeeld een eindejaarsuitkering (8,33%), bestaat de mogelijkheid voor uitgebreide scholing etc.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal 5 jaar voor de functie relevante werkervaring;
  • Je hebt minimaal een relevante HBO opleiding, bijvoorbeeld bouwkunde;
  • Je bent enthousiast, toont daadkracht en werkt resultaatgericht;
  • Je hebt goede adviesvaardigheden, bent communicatief sterk, hebt initiatief en goed in staat om te netwerken;
  • Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen binnen het vakgebied en past deze kennis toe.

Meer informatie?
Dan kun je bellen met Hans Poortier (bestuurder). Hij is te bereiken via 0544-371130.   

Solliciteren?
Dan zien wij je reactie graag tegemoet! Je kunt solliciteren tot en met 24 mei 2021.

Je kunt je sollicitatie uitsluitend sturen via www.zorgselect.nl. Hier tref je de vacature aan onder nummer 63307en heb je direct de mogelijkheid om te reageren.

De gesprekken worden gepland op donderdag 3 juni.

Een ontwikkelassessment zal onderdeel uitmaken van de procedure. Deze staat gepland op dinsdag 8 juni.

Type Vacature
Organisatie De Lichtenvoorde
Locatie De Lichtenvoorde, Hoofdkantoor in Groenlo
Postcode 7141 DE
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 12-04-2021
Ingangsdatum z.s.m.
Reageer voor 25-05-2021
Nummer 63307
Doorsturen Bekijk PDF

De Lichtenvoorde

De Lichtenvoorde biedt zorg en ondersteuning in de regio Oost-Gelderland. Wij zijn er voor mensen met een (verstandelijke) beperking. Je kunt bij ons terecht voor bijvoorbeeld jeugdzorg, wonen met ondersteuning, begeleiding bij werk en zorgadvies en behandeling. Elke dag, op ieder moment.

Bij De Lichtenvoorde is iedereen welkom. Het maakt niet uit wie je bent, hoe oud je bent of waar je in gelooft. Belangrijker dan de hulpvraag van onze cliënten vinden wij zijn/haar mogelijkheden. Het gaat om onze cliënt. Om de dingen die hij/zij belangrijk vindt. En dat hij/zij het leven kan leiden dat hij/zij wilt. Wij ondersteunen daarbij. Dat is waar het om gaat bij De Lichtenvoorde.

Met meer dan 680 medewerkers en zo’n 350 vrijwilligers zetten we ons elke dag in voor onze bijna 840 cliënten. We hebben 45 locaties in heel Oost-Gelderland.

Meer over De Lichtenvoorde