Vastgoed manager
Zorggroep Achterhoek B.V.

Functieomschrijving

De Vastgoedmanager is verantwoordelijk voor het optimaliseren en waarborgen van de prestaties van de vastgoedportefeuille van Zorggroep Achterhoek. Je zorgt voor een passende aansluiting van het vastgoedaanbod op de huisvestingsbehoefte van onze doelgroepen. Mede dankzij jou kunnen wij nu en in de toekomst kwalitatief goede zorg leveren en blijven voldoen aan de vraag naar onze woonzorg.

Wat ga je doen? 

Je bent verantwoordelijk voor ons portefeuillebeheer, onderhoudswerkzaamheden en de ontwikkeling/uitbreiding van nieuwe woonzorglocaties. Jij weet welk vastgoed aansluit bij onze specifieke behoefte en wat en wie er nodig is om vastgoed daarvoor geschikt te maken en/of te ontwikkelen. Je maakt de strategische vastgoedplannen die aansluiten bij de zorgvraag van onze cliënten en realiseert deze samen met onze samenwerkingspartners. De eisen en wensen weet je vooraf goed te bepalen en te vertalen naar voorwaarden en afspraken voor de externe partijen.

Je bent verantwoordelijk voor het beheer van het bestaande vastgoed, je stelt de MJOP's op, houdt ze up-to-date en ziet erop toe dat deze naar behoren worden uitgevoerd. Voor het uit te besteden werk maak je heldere en goede afspraken met ketenpartners op het gebied van (instandhoudings)onderhoud en overige investeringen. 

Het vastgoedbeheer doe je samen met de coördinator facilitaire dienst. Het facilitaire team waaraan je leiding geeft bestaat uit 4 mensen en groeit mee met de groei van de vastgoedportefeuille. Je rapporteert aan de directeur-bestuurder en je maakt deel uit van het  operationeel managementteam. 

Wie zoeken wij?

Voor deze functie zijn we op zoek naar een energiek en betrokken persoon, die tot op de werkvloer betrokken is bij de projecten en werkzaamheden. Werkervaring in een (aansturende) vastgoedrol is een must, ervaring binnen de zorg niet. Je hebt voldoende kennis van de vastgoedmarkt, bouwkunde en installatietechniek om je werk naar behoren te kunnen doen. Met jouw kennis van vastgoed en betrokkenheid bij onze doelgroep kun jij echt het verschil maken. Woorden als ondernemerschap, visie, coachen en sturen zijn jou op het lijf geschreven. 

  • HBO werk- en denk niveau (bij voorbeeld commercieel, makelaar, facilitair, bouwkunde
  • Kennis van projectmanagement, bouwkunde en  installatietechniek
  • Enige jaren aantoonbare ervaring in soortgelijke functie
  • Daadkrachtig, ondernemend, leidinggevende kwaliteiten
  • Goed plannen en organiseren
  • Kennis van relevante kwaliteitscriteria , relevante wet- en regelgeving (huurrecht en       vastgoedonderhoud) en veiligheidsbepalingen (o.a. m.b.t. brandveiligheid,   legionellapreventie en zorgoproepinstallaties)
  • Kennis van budgetvoering 

Wat bieden wij

  • Een bevlogen, vitale en gezond groeiende organisatie
  • Een enthousiast team met betrokken collega's
  • Alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen
  • Een uitgebreid vitaliteitsbeleid en een flexibele werkomgeving

Deze functie is ingeschaald in schaal 8 Sociaal Werk, afhankelijk van opleiding en werkervaring zal dit een salaris zijn tussen € 2.780,00 en € 3.961,00  bij een dienstverband van 36 uur.  De functie heeft uitstekende secundaire voorwaarden waaronder een leaseauto, telefoon, laptop en een eindejaarsuitkering. Arbeidstijd: 32 uur (24-32 uren is bespreekbaar). 

Bijzonderheden

Gesprekken vinden plaats gedurende de looptijd van de vacature. We hanteren dus geen sluitingsdatum. Hebben we onze match nog niet gevonden? Dan zoeken we nog wat langer door. 

Type Vacature
Organisatie Zorggroep Achterhoek B.V.
Locatie Zorggroep Achterhoek
Postcode 7006RH
Stad Doetinchem
Werkveld Overig
Opleidingsniveau Hbo
Arbeidstijd In overleg
Uren van 32
Uren tot 32
Arbeidsovereenkomst Bepaalde tijd met uitzicht op vast
CAO CAO Sociaal Werk
Informatie verkrijgen bij Agnes van den Brink
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 25-04-2022
Ingangsdatum zo spoedig mogelijk
Reageer voor 30-07-2022
Nummer 74003
Doorsturen Bekijk PDF

Zorggroep Achterhoek B.V.

Wij bewegen mee.

De wereld verandert in een snel tempo en wij bewegen mee. Daardoor halen we iedere dag het beste uit onszelf. We zijn op  dagelijkse basis bezig met het verbeteren van onze zorg voor cliënten met een verstandelijke beperking en/of psychiatrische problematiek. 

De zorg die wij bieden is op maat en persoonlijk, deze zorg sluit aan bij de zorgvraag van cliënt. Wij vinden het belangrijk dat de cliënt regie over zijn eigen leven houdt. Deze manier van zorg valt op. Onze zorg reikt daarom verder dan de Achterhoekse grenzen, van de Liemers naar de Veluwezoom tot aan Twente.

Werken bij Zorggroep Achterhoek betekent werken bij een organisatie die nooit stil staat. Onze organisatie heeft een open karakter. Dat merk je door de platte organisatiestructuur. Er is ruimte voor inspraak, innovatie en jouw ambitie. Onze organisatie kenmerkt zich door deskundige medewerkers die zorg anno nu bieden, waarbij we de cliënt centraal stellen.  En nee, innovatie is bij ons geen loze kreet. We bieden eigentijdse zorg door middel van bijvoorbeeld E-health en dagbesteding op locatie.

Ons brede zorgaanbod binnen onze organisatie maken een werkdag divers en uitdagend. Wij vinden vitaliteit, flexibiliteit, werkplezier en persoonlijke ontwikkeling belangrijk voor onze medewerkers. Je vind op onze locaties diverse mogelijkheden voor gezond eten en drinken, opties voor ontspanning en onze in-house gym. Medewerkers belonen ons niet voor niets met een 8,5!

Maak jij ook graag het verschil? Kom dan bij ons werken!

Meer over Zorggroep Achterhoek B.V.