Woonbegeleider Geode Beneden A
Stichting De Passerel

Functieomschrijving

Voor het team Geode Beneden A zijn wij per direct op zoek naar een woonbegeleider voor gemiddeld 24 uur per week.

Binnen Woonvorm Geode Beneden A geven wij vorm aan een veilig thuis voor een groep jongeren. Deze jongeren hebben ernstig meervoudige beperkingen en zijn veelal rolstoelafhankelijk. De meeste dagelijkse zelfzorg zoals eten, drinken en lichamelijke hygiëne verrichten wij als hun begeleiders, daarbij kijkend naar wat de jongere hierin zelf kan. Hierin wordt nauw samengewerkt met hun ouders.

Wat ga je doen

Als woonbegeleider lever je een bijdrage aan de uitvoering van de individuele persoonlijke plannen. Dit doe je door ondersteuning en begeleiding te geven bij activiteiten in het dagelijks leven en bij de uitvoering van recreatieve/ontspannende activiteiten. Je bent in staat om de uitgezette lijnen praktisch uit te voeren.

Samen met de jongeren draag je zorg voor een veilige en stabiele leefomgeving en binnen het team heb je een signalerende rol. Daarbij beantwoord je vragen van ouders over de dagelijkse gang van zaken en rapporteer je. Daarnaast verricht je huishoudelijke werkzaamheden en teamwerkzaamheden in het kader van een zelfregulerend team.

Functie eisen

Jouw profiel

  • Je beschikt over een relevante opleiding op minimaal MBO niveau 3.
  • Je hebt ervaring met de doelgroep.
  • Je ondersteunt cliënten waar mogelijk bij het maken van hun eigen keuzes.
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je bent in staat om te reflecteren op je eigen handelen en je hebt een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen.
  • Je hebt ervaring met de LACCS methode.
  • Je hebt een flexibele werkinstelling en bent bereid om volgens rooster te werken in wisselende diensten en onregelmatige werktijden, ook in het weekend.

Inschaling

Wat bieden wij

Als je nieuw in dienst komt, krijg je een inwerkprogramma en zal je deelnemen aan een introductiedag, waar je o.a. wordt meegenomen in de missie, visie en kernwaarden van De Passerel. Daarnaast krijg je mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en om je kennis en kwaliteiten breed in te zetten.

Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband (extern) of een voortzetting van je huidige arbeidsovereenkomst (intern).

De arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de CAO Gehandicaptenzorg en je ontvangt een salaris conform functieschaal (FWG) 30 gebaseerd op je ervaring.

Je komt in een zelfregulerend team te werken met enthousiaste collega’s. Je functioneert optimaal met deze vorm van vrijheid binnen kaders. Je werkt nauw samen met je collega’s en neemt als vanzelfsprekendheid je eigen verantwoordelijkheid. Als team maak je optimaal gebruik van elkaars kwaliteiten.

Bijzonderheden

Goed om te weten

Voor vragen kun je contact opnemen met Anja Bronkhorst (teamcoördinator) via 06-11928983.

Deze vacature wordt zowel intern als extern verspreid. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten een voorrangspositie.

Voor indiensttreding vragen wij een actuele verklaring omtrent gedrag (V.O.G.).

Solliciteren

Kun jij niet wachten om deze cliënten te begeleiden en wil jij onderdeel worden van dit zelfregulerende team? Stuur dan je brief met motivatie en CV onder vermelding van vacaturenummer 019-04 naar: Anja.Bronkhorst-Dijkman@de-passerel.nl

Als je je sollicitatie hebt verstuurd krijg je binnen een week een reactie.

Type Vacature
Intern nummer 019-04
Organisatie Stichting De Passerel
Locatie De Passerel Gemeente Apeldoorn
Postcode 7311 AK
Stad Apeldoorn
Werkveld Gehandicaptenzorg
Opleidingsniveau Niveau 3
Arbeidstijd In overleg
Arbeidsovereenkomst bepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
CAO Gehandicaptenzorg
Functie(s) Overig
Publicatiedatum 10-01-2019
Reageer voor 28-02-2019
Ingangsdatum 10-01-2019
Nummer 42897
Doorsturen Bekijk PDF

Stichting De Passerel

De Passerel biedt met 470 medewerkers zorg aan bijna 1000 cliënten binnen de gemeenten Apeldoorn, Epe en Voorst. Mede door de keuze voor diversiteit in ons aanbod en kleinschalige locaties lukt het ons om overzichtelijk en toegankelijk te blijven. We bouwen verder op de fundamenten van vroeger. De huidige vorm van onze organisatie heeft zich in 1999 vanuit een fusie gevormd. De samenwerking met ouders, individueel of in groepsverband, is essentieel voor ons bestaan. Ouders en verzorgers kunnen de zorgvraag van onze cliënten namelijk duidelijk maken. Door nauw aan te sluiten bij de uiteenlopende vragen die we in de afgelopen jaren hebben gekregen, hebben wij een breed assortiment aan dagbesteding, woon- en werklocaties. Wij bieden onze zorg verspreid over de hele regio aan. Zowel in speciale voorzieningen als op ambulante basis thuis, op de werkplek, in het onderwijs of in reguliere kindercentra.

Meer over Stichting De Passerel