Adviseur
Een adviseur in zorg en welzijn helpt organisaties bij verbeteringen en vernieuwingen. Hij/zij geeft advies over beleid, processen en kwaliteit van zorg. Door mee te denken en oplossingen aan te dragen, zorgt de adviseur ervoor dat de zorg efficiënter, beter en toekomstbestendig wordt voor cliënten en medewerkers.
Vacatures in Adviseur
We hebben 9 vacatures voor werk in Adviseur voor je gevonden
Bekijk alle vacatures9 vacature(s) gevonden.
05 jun 2025
Adviseur ( 24 tot 36 uur)
Proscoop
Zwolle
28 mei 2025
Calamiteitenadviseur
Pluryn
Nijmegen
16 mei 2025
Funtionaris veiligheid en werkomstandigheden
Zorgspectrum Het Zand
Zwolle
16 apr 2025
Adviseur BHV, Brand en Veiligheid, Hengelo, 28-36 uur
Carintreggeland
Hengelo
27 mrt 2025
Informatieadviseur | SamenTwente
24 mrt 2025
Senior beleidsadviseur medische zorg
Pluryn
Nijmegen
05 jun 2025
Adviseur ( 24 tot 36 uur)
Proscoop
Nu solliciterenFunctieomschrijving
Jouw rol
Terwijl anderen praten over verandering, zorg jij dat het gebeurt. Als adviseur ben je de verbindende schakel tussen verschillende organisaties: ziekenhuizen die beter willen samenwerken met wijkteams, gemeenten die zoeken naar slimmere zorgoplossingen en professionals die samen sterker willen staan. Je duikt in complexe puzzels waar geen standaardoplossing voor is.
Hoe je werkt
Jij zorgt ervoor dat verandering werkelijkheid wordt in de praktijk. Vandaag ben je projectleider van een innovatief zorgprogramma, morgen faciliteer je als procesbegeleider moeilijke gesprekken tussen verschillende organisaties of heb je als programmamanager de coördinatie over meerjarige zorgvernieuwingsprogramma's. Je bent flexibel en schakelt moeiteloos tussen zelfstandig pionieren en teamwerk.
Waar je werkt
Je gaat werken aan zorgvernieuwing. Van Versterking eerstelijnszorg tot het IZA/GALA-akkoord: je werkt aan vraagstukken die nu al bepalen hoe zorg er straks voor iedereen uitziet. Je kunt echt het verschil maken in jouw werkgebied n door jouw korte lijnen en persoonlijke relaties.
Functie eisen
Je bent hbo of academisch opgeleid en hebt minimaal 3 tot 5 jaarervaring in project- en/of programmamanagement. Ervaring of affiniteit met zorg en/of sociaal domein is een pre.
- Je bent analytisch, innovatief en resultaatgericht;
- Je zet ideeën om in concrete (meetbare) oplossingen;
- Je bent communicatief sterk, je bekijkt zaken vanuit meerdere perspectieven en kunt belangen samenbrengen;
- Je bent Initiatiefrijk, op de hoogte van trends en je zoekt naar nieuwe werkwijzen;
- Je bent een teamplayer en vindt het fijn om samen te werken, zowel binnen het team als in het werkveld.
Inschaling
Wat bieden wij?
Wat Proscoop typeert is onze open cultuur. Collega’s staan open om te sparren en kennis te delen. Samen werken we aan hetzelfde maatschappelijk doel en we versterken elkaar. Binnen Proscoop krijg je de kans om te kijken wat het beste bij jou past én waar jij energie van krijgt. Zo kun jij (door)groeien in jouw rol als adviseur. Je krijgt veel ruimte voor zelfstandigheid en het nemen van initiatieven. Je werkt vanuit huis, op locatie van de opdrachtgever en vanuit onze standplaats in Zwolle. Je komt te werken in het team Drenthe/Flevoland of in team Zwolle/Salland/Vechtdal, waarin we vanuit betrokkenheid en samenwerking mooie resultaten boeken.
Op een rij:
- Je krijgt in eerste instantie een tijdelijk dienstverband voor de duur van 1 jaar, met de optie tot verlenging;
- Wat je gaat verdienen is afhankelijk van je ervaring. De functie is ingedeeld in schaal 9 tot 11 van de CAO-huisartsenzorg en dat betekent een salaris van minimaal € 4.492 en maximaal € 6.855 op basis van een 38-urige werkweek.
- Je kunt rekenen op goede thuiswerkfaciliteiten en een thuiswerkvergoeding;
- Je kunt gebruik maken van fietslease- en bedrijfsfitnessregelingen;
- Je krijgt een eindejaarsuitkering van 8,33%;
- Je krijgt een goede kostenregeling voor woon-werkverkeer en zakelijke (reis)kosten;
- Drie tot vier keer per jaar krijg je een uitnodiging voor een Proscoop-dag waar ontmoeten en inspireren centraal staan.
Bijzonderheden
Over Proscoop
We zijn experts in samenwerken en verbinden. We brengen zorgaanbieders, gemeenten, welzijnsorganisaties, inwoners, GGD’s en zorgverzekeraars samen zodat zorg goed, toegankelijk, dichtbij en betaalbaar blijft. We combineren onze brede blik op gezondheid met ons regionale netwerk en onze lokale kennis. We versterken de samenwerking in de eerstelijnszorg en begeleiden zorgnetwerken. Als procesbegeleider, projectleider of programmamanager richten we ons op vraagstukken die een gezamenlijke aanpak nodig hebben. We zijn een Regionale Ondersteuningsstructuur (ROS) voor de regio Noordoost-Nederland en maken deel uit van het landelijk dekkend ROS-netwerk. Onze inzet wordt via zorgverzekeraars gefinancierd door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Enthousiast?
Meer informatie over Proscoop en onze projecten lees je op www.proscoop.nl. Wil je meer weten over de functie? Bel dan met Christine Sloetjes (06-52090103), manager of met Jeanette Lezwijn (06-83661406), manager.
Wil je reageren op deze vacature?
Stuur ons dan voor 23 juni jouw motivatie en CV. De eerste gespreksronde is 10 juli en het tweede gesprek 15 juli. Beide gesprekken zijn op ons kantoor in Zwolle.
Werkveld | Overig |
Opleidingsniveau | HBO+ |
Arbeidstijd | In overleg |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd met uitzicht op vast |
Uren van | 24 |
Uren tot | 36 |
CAO | Huisartsenzorg |
Postcode | 8025 BS |
Stad | Zwolle |
Locatie | Proscoop |
Publicatiedatum | 05-06-2025 |
Ingangsdatum | 05-06-2025 |
Reageer voor | 23-06-2025 |
Nummer | 140648 |
Skills die passen bij Adviseur medewerker
Soft Skills
Hard Skills
Passen deze skills wel bij mij?
Skills zijn de kennis, talenten en eigenschappen die je nodig hebt om je job te rocken. Ontdek jouw unieke skills met onze tests en krijg direct inzicht!
Wat zijn jouw skills