Adviseur
Een adviseur in zorg en welzijn helpt organisaties bij verbeteringen en vernieuwingen. Hij/zij geeft advies over beleid, processen en kwaliteit van zorg. Door mee te denken en oplossingen aan te dragen, zorgt de adviseur ervoor dat de zorg efficiënter, beter en toekomstbestendig wordt voor cliënten en medewerkers.
Vacatures in Adviseur
We hebben 9 vacatures voor werk in Adviseur voor je gevonden
Bekijk alle vacatures16 mei 2025
Funtionaris veiligheid en werkomstandigheden
Zorgspectrum Het Zand
Zwolle
09 mei 2025
Adviseur Leren en Ontwikkelen
Aveleijn
Borne
17 apr 2025
Adviseur Veilig en Gezond Werken
Zorggroep Sint Maarten
Denekamp
16 apr 2025
Adviseur BHV, Brand en Veiligheid, Hengelo, 28-36 uur
Carintreggeland
Hengelo
27 mrt 2025
Informatieadviseur | SamenTwente
24 mrt 2025
Strategisch adviseur
Pluryn
Nijmegen
16 mei 2025
Funtionaris veiligheid en werkomstandigheden
Zorgspectrum Het Zand
Nu solliciterenGoed voor elkaar
Wij willen een ‘goed leven’ voor onze cliënten en ‘mooi werk’ voor onze medewerkers. En dat binnen financieel gezonde kaders. Als organisatie blijven wij onszelf ontwikkelen en willen wij verder uitbouwen waar wij goed in zijn.
Wil jij met ons mee ontwikkelen en onze organisatie ondersteunen en adviseren op het gebied van werkomstandigheden en veiligheid? Lees dan hieronder de uitgebreide vacaturetekst en wat dit betekent voor jou.
Het team
Binnen het team Mens & Ontwikkelen zijn wij op zoek naar een functionaris werkomstandigheden en veiligheid. Ons team bestaat uit een teamleider Mens & Ontwikkelen, M&O businesspartners (3) , medewerkers Leren & Ontwikkelen (4), recruiters (3), inzetbaarheidscoaches (3), medewerkers beheer (3) en ergocoaches (6).
Als team zijn wij daadkrachtig en vooruitstrevend, waarbij professionaliteit met een gezonde dosis humor centraal staat.
Voor onze organisatie ben jij het eerste aanspreekpunt op het gebied van bedrijfshulpverlening en arbeidsomstandigheden en adviseer en ondersteun je ons management en de medewerkers op dit gebied.
Wat wij je graag bieden:
Je komt te werken binnen een zorgorganisatie in de regio Zwolle met een belangrijke maatschappelijke functie.
- Een functie voor 32-36 uur per week, naar eigen wens in te vullen.
- Een contract voor de duur van een jaar met de intentie tot omzetting naar onbepaalde tijd.
- Een salaris van maximaal € 4.480,21. Dit is bruto per maand op fulltime basis (FWG 50).
- Bereikbaarheidsdienst waar je een goede vergoeding voor ontvangt.
- Een mooie eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Je krijgt je reiskosten vergoed conform cao VVT.
- Persoonlijk budget voor balans werk en privé, duurzame inzetbaarheid of digitale communicatie/ informatie.
- Een fiscfree aanbod, waarmee je met gemiddeld 40% voordeliger shopt op bijvoorbeeld een mobiele telefoon, sportabonnement of weekendje weg.
- Vers ‘fruit op je werk’.
- De mogelijkheid om zowel vanuit huis als op locatie te werken.
- Mooi werk waar je trots op kunt zijn.
Wat ga je doen?
Als functionaris werkomstandigheden en veiligheid ondersteun en adviseer je onze organisatie bij vraagstukken op het gebied van bedrijfshulpverlening (BHV), milieu, (brand) veiligheid en arbeidsomstandigheden.
Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en coördinatie rondom de bedrijfshulpverlening (BHV) en het proces rondom de uitvoering van de risico inventarisatie en – evaluatie (RIE). Jij kan hierover organisatie breed en locatie overstijgend meedenken en bent proactief op zoek naar de juiste invulling hiervan binnen onze organisatie.
In deze functie vervul je diverse rollen zoals; preventiemedewerker, voorzitter van de arbo-commissie en hoofd BHV. Als preventiemedewerker lever je een bijdrage aan het verbeteren van de arbeidsomstandigheden en het voorkomen van risico’s. Je doet onderzoek naar arbeidsomstandigheden en analyseert deze gegevens en informatie. Als voorzitter van de arbo-commissie coördineer je de communicatie vanuit de RI&E, jaag je verbeterpunten aan en monitor je de voortgang en geef je advies over de borging. En tot slot als hoofd BHV ben je onderdeel van het crisisteam welke op afroep beschikbaar is.
Daarnaast neem je mee:
- Een vakgericht diploma bijvoorbeeld richting veiligheidskunde of vergelijkbare studie.
- HBO werk- en denkniveau.
- Een duidelijke visie op arbobeleid, RIE en BHV.
- Een verbindende werkstijl, gericht op samenwerken en met het vermogen te adviseren binnen jouw vakgebied.
- Een sterke overtuigingskracht en de kracht om bruggen te slaan tussen verschillende niveaus.
- Een gestructureerde aanpak.
- Een proactieve en praktische instelling en het vermogen om zelf contact te leggen en te onderhouden met zowel interne als externe stakeholders.
- Een ‘teamplayer’ mentaliteit vol positieve energie.
Werkveld | Verpleging & Verzorging en Thuiszorg |
Opleidingsniveau | HBO |
Arbeidstijd | Full time |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd met uitzicht op vast |
Uren van | 3 |
Uren tot | 12 |
CAO | Verpleging & Verzorging en Thuiszorg |
Postcode | 8014BE |
Stad | Zwolle |
Locatie | Zorgspectrum Het Zand, diverse locaties rond Zwolle |
Publicatiedatum | 15-05-2025 |
Ingangsdatum | 15-05-2025 |
Reageer voor | 30-07-2025 |
Nummer | 140072 |
Skills die passen bij Adviseur medewerker
Soft Skills
Hard Skills
Passen deze skills wel bij mij?
Skills zijn de kennis, talenten en eigenschappen die je nodig hebt om je job te rocken. Ontdek jouw unieke skills met onze tests en krijg direct inzicht!
Wat zijn jouw skills