Adviseur

Een adviseur in zorg en welzijn helpt organisaties bij verbeteringen en vernieuwingen. Hij/zij geeft advies over beleid, processen en kwaliteit van zorg. Door mee te denken en oplossingen aan te dragen, zorgt de adviseur ervoor dat de zorg efficiënter, beter en toekomstbestendig wordt voor cliënten en medewerkers.

Vacatures in Adviseur

We hebben 8 vacatures voor werk in Adviseur voor je gevonden

Bekijk alle vacatures

19 feb 2025

Intern auditor

Pluryn

Nu solliciteren

Als intern auditor voer je audits uit op zowel de primaire als ondersteunende processen op alle locaties van Pluryn. Pluryn wil innovatief zijn en als lerende organisatie blijven ontwikkelen. Jouw inbreng als auditor is hierin van groot belang.  

Wat doe je als intern auditor?

Als intern auditor constateer je wat er goed gaat en wat er beter moet op zowel locatie- als op organisatieniveau. Door verbinding aan te brengen tussen de data die je verzamelt tijdens audits en de dagelijkse praktijk op de zorglocaties, breng je de kwaliteit en veiligheid van de zorg in beeld. Door heldere analyses en een goede schriftelijke en mondelinge terugkoppeling beweeg je de organisatie op alle niveaus tot continue verbetering. Je werkt hierbij nauw samen met je collega auditor, adviseurs calamiteiten en kwaliteitsadviseurs om trends, risico’s, bedreigingen en kansen binnen de organisatie waar te nemen en hierover gezamenlijk te adviseren aan de directies van de locaties, geneeskundig directeuren, de raad van bestuur en de directeur kwaliteit en kennis.

Jij hebt een groot analytisch vermogen. Je kunt snel schakelen en legt snel verbindingen tussen auditbevindingen, onderzoeksbevindingen en trends in de organisatie. Openheid, toegankelijkheid en vastberadenheid tekenen jouw karakter. Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en overtuigingskracht en bent adviesvaardig. In een grote organisatie als Pluryn loopt ook wel eens iets ander dan gehoopt en dit zijn in jouw ogen geen problemen, maar kansen om te kunnen verbeteren. Je bent ervan overtuigd dat er ook bij een zogenaamde impasse altijd wel een uitkomst te vinden is en voelt aan hoe je dit kunt bereiken. Dit vraagt van jou dat jij bevindingen zo weet over te brengen in woord en geschrift dat de ander tot leren wordt aangezet.

Hier herken jij jezelf in als intern auditor

  • Je hebt een afgeronde relevante hbo- of wo-opleiding;
  • Je hebt uitstekende taalvaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt basiskennis van risicoanalyse en risicobeheersing;
  • Je hebt kennis van en ervaring met kwaliteitsmanagementsystemen;
  • Je bent bekend met primaire - en managementprocessen in de zorg;
  • Werkervaring in de jeugdzorg en / of gehandicaptenzorg is een pre;
  • Je beschikt over een rijbewijs en auto.

Locatie en doelgroep

Kwaliteit & Kennis is een ondersteunende dienst die zich richt op het borgen van de kwaliteit en ontwikkeling van zorgdienstverlening en op het aanzetten tot nieuwe manieren van denken en werken op basis van kennis uit wetenschap, praktijk en cliëntervaringen. In de afdeling is de vakinhoudelijke expertise op het terrein van kwaliteit van zorg, kennismanagement, onderzoek, zorginhoudelijk beleid en innovatie, postacademisch opleiden, medische zorg en juridische advisering samen gebracht. De afdeling ondersteunt de ZVE's en de professionals in kwaliteitsmanagement en kennisontwikkeling en zorgt dat kennis toepasbaar wordt gemaakt en gedeeld. Zij zorgt voor het toegankelijk en beschikbaar maken van inhoudelijke visie, beleid en methodische werkwijzen en onderzoekt de effecten daarvan.

Dit ontvang jij als intern auditor

  • Goede werksfeer met collega’s waar je blij van wordt;
  • Extra vrije tijd om leuke dingen te doen (balansverlof);
  • Salaris conform cao gehandicaptenzorg functiegroep 60 tussen € 3.843,- en € 5.587,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur);
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% van je bruto jaarsalaris;
  • Mogelijkheid om hybride te werken;
  • Personeelsvoordelen (onder andere elektrische fiets, sporten, laptop).

Enthousiast?

Solliciteer dan direct. Wij nemen snel contact met je op!

Vragen?

Stuur een WhatsApp of bel naar Renate van de Water, recruiter, via 06-22746802 of mail naar [email protected].

Deze vacature blijft open totdat we de match hebben gevonden, dus wacht niet te lang met solliciteren!

WerkveldGehandicaptenzorg
OpleidingsniveauHBO+
ArbeidstijdPart time
ArbeidsovereenkomstBepaalde tijd met uitzicht op vast
CAOGehandicaptenzorg
Postcode7361TE
StadBeekbergen
LocatieHet Hietveld
Publicatiedatum19-02-2025
Ingangsdatum19-02-2025
Reageer voor31-05-2025
Nummer137651
Intern nummer3152

Skills die passen bij Adviseur medewerker

Soft Skills

  • Communiceren
  • Klantgerichtheid
  • Multitasken
  • Plannen en organiseren
  • Verantwoordelijkheid
  • Zelfstandigheid
  • Zorgvuldigheid

Hard Skills

  • Administratieve vaardigheden
  • Agendabeheer
  • ICT-vaardigheden
  • Secretariële ervaring
  • Zakelijke vaardigheden

Passen deze skills wel bij mij?

Check jouw skills!

Scoor de ideale job met skills-based matching!

Skills zijn de kennis, talenten en eigenschappen die je nodig hebt om je job te rocken. Ontdek jouw unieke skills met onze tests en krijg direct inzicht!

Wat zijn jouw skills