HOOG

Neem contact op
Servicekantoor Apeldoorn
Laan van Westenenk 737 a, 7334 DL Apeldoorn
Wij zijn HOOG
HOOG is de regionale huisartsenorganisatie van en voor huisartsen in Oost-Gelderland. Onze regio telt 140 huisartsenpraktijken, die gezamenlijk aan ruim 430.000 inwoners zorg bieden. We zijn ontstaan om de kwaliteit van de 24/7 eerstelijnsgezondheidszorg te borgen. Denk hierbij aan de huisartspraktijken en de huisartsenspoedzorg tijdens de avonden, nachten en weekenden. Wij behartigen de belangen van huisartsen en ondersteunen, verbinden en ontzorgen hen op praktisch, medisch inhoudelijk en organisatorisch gebied. Zodat er meer tijd overblijft voor waar het in de kern om gaat: het bieden van toegankelijke, persoonlijke en hoogwaardige huisartsenzorg.
Vacatures bij HOOG
We hebben 8 vacatures voor werk in HOOG voor je gevonden
Bekijk alle vacatures8 vacature(s) gevonden.
06 jun 2025
Contractbeheerder en Adviseur Inkoop
HOOG
Nu solliciterenFunctieomschrijving
Voor onze huisartsenorganisatie zoeken wij een
Contractbeheerder en Adviseur Inkoop
voor 24-32 uur per week
Binnen HOOG valt de Contractbeheerder en Adviseur Inkoop en Contractbeheer onder het Bestuursbureau. Dit team bestaat verder uit Adviseurs (Beleid, Kwaliteit), Communicatiemedewerkers, Projectleiders en Programmamanagers. Het is een collegiaal team dat samenwerkt in het beleids- en projectmatig ondersteunen van onze huisartsenorganisatie.
De Contractbeheerder en Adviseur Inkoop is verantwoordelijk voor het beheren, bewaken en actualiseren van contracten en het adviseren over inkoopstrategieën binnen de organisatie. De functie draagt bij aan de efficiënte inkoopprocessen, naleving van wet- en regelgeving en het versterken van kwaliteit van dienstverlening naar de huisartsenpraktijken. Daarnaast is de Contractbeheerder en Adviseur Inkoop aanspreekpunt voor facilitaire zaken.
Wat ga je doen bij HOOG?
- Beheren en actualiseren van contracten in de contractendatabase;
- Controleren en bewaken van de naleving van afspraken door leveranciers / contractpartners en verantwoordelijke MT leden;
- Signaleren en opvolgen van contractverlengingen, beëindigingen en wijzigingen;
- Adviseren over risico’s en kansen bij contractbeheer;
- Ontwikkelen en implementeren van inkoopstrategieën die bijdragen aan de organisatiedoelen;
- Coördineren van inkoopafspraken voor bijv. kantoormeubilair;
- Opstellen van beleid en afspraken ten aanzien van facilitaire zaken op de diverse kantoren.
Functie eisen
- Je bent een verbinder, bezit ruime sociale vaardigheden en hebt een collegiale werkstijl;
- Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de gezondheidszorg;
- HBO werk- en denkniveau; met bij voorkeur een relevante opleiding richting kwaliteit, management en/of beleid;
- Je hebt kennis en ervaring met contractbeheer, facilitaire zaken en het systematisch stroomlijnen van (contract)processen;
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je weet mensen te stimuleren en te motiveren;
- Je vind het leuk om met diverse collega’s samen te werken en je aan hen te verbinden: secretariaten, I&A collega’s, collega’s van financiën en regioteams;
- Je bent een aanpakker en in staat om brede vragen om te zetten in concrete voorstellen en acties en bent bereid ook zelf waar het nodig is praktisch mee te helpen;
- Het kunnen overbruggen van tegenstellingen, je hebt overtuigingskracht en je kunt draagvlak creëren die van belang zijn bij de (beleids-) adviserende en ondersteunende taken.
Inschaling
Wat bieden wij?
Een plek in een enthousiast en fijn team dat je heel welkom heet om samen met jou de Raad van Bestuur en het management van HOOG te adviseren en te ondersteunen!
Een uitdagende baan met volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Je wordt begeleid in de dynamische omgeving van eerstelijns huisartsenzorg. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en creativiteit. Afhankelijk van kennis en ervaring bieden wij jou een salaris conform de Cao Huisartsenzorg schaal 8. Je krijgt een jaarcontract met zicht op een vast dienstverband bij goed functioneren.
Verder:
- Een laptop en een telefoon van het werk;
- Een vitaliteitsbudget;
- Een Persoonlijk OntwikkelBudget om jou verder te laten groeien in je functie;
- Hybride werklocatie: kantoor en thuis. Het hoofdkantoor is gevestigd in Apeldoorn, maar je zult ook met regelmaat in Zutphen en Winterswijk zijn en vanzelfsprekend behoort thuiswerken tot de mogelijkheden;
- Een thuiswerkvergoeding/reiskostenvergoeding woon-werkverkeer.
Bijzonderheden
Interesse?
Voor vragen en meer informatie over de functie: bel of mail gerust met Everdina van Olst, manager Bestuursbureau, 06-19364518 / evanolst@hoogzorg.nl, zij staat je graag te woord!
We ontvangen je CV en motivatie graag voor 3 juli 2025. Deze kun je mailen naar werkenbij@hoogzorg.nl t.a.v ‘Vacature Contractbeheerder en Adviseur inkoop’. De gesprekken zullen plaatsvinden op dinsdag 10 juli 2025.
Tot slot:
Wij werven tegelijkertijd intern en extern, waarbij interne kandidaten voorrang hebben.
- Een referentiecheck maakt onderdeel uit van de procedure.
- Voor de indiensttreding is een actuele VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) vereist.
- Op acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij geen prijs.
Werkveld | Eerstelijns- en Huisartsenzorg |
Opleidingsniveau | HBO |
Arbeidstijd | Part time |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd met uitzicht op vast |
Uren van | 24 |
Uren tot | 32 |
CAO | Huisartsenzorg |
Postcode | 7334 DL |
Stad | Apeldoorn |
Locatie | HOOG |
Informatie verkrijgen bij | Everdina van Olst, manager Bestuursbureau, 06-19364518 / evanolst@hoogzorg.nl, zij |
Publicatiedatum | 06-06-2025 |
Reageer voor | 03-07-2025 |
Nummer | 140693 |