Huisartsenzorg Oude IJssel

Wij zijn Huisartsenzorg Oude IJssel
De huisartsenzorg is sterk in beweging. Vergrijzing, arbeidsmarkttekorten, overheidsbeleid en technologische ontwikkelingen zetten hiertoe aan. Het is onze ambitie dat in dit complexe speelveld het persoonlijk contact tussen huisarts en patiënt centraal blijft staan. Daar ligt onze kracht.
Vacatures bij Huisartsenzorg Oude IJssel
We hebben 3 vacatures voor werk in Huisartsenzorg Oude IJssel voor je gevonden
Bekijk alle vacatures3 vacature(s) gevonden.
21 okt 2025
Managementassistent Huisartsenspoedpost
Huisartsenzorg Oude IJssel
Nu solliciterenBen jij iemand die moeiteloos schakelt tussen taken, snel overzicht heeft en met plezier organiseert? Werk je daarnaast graag in een dynamische zorgomgeving? Zoek jij daarbij complexe, coördinerende en cijfermatige werkzaamheden? Dan hebben wij de juiste baan voor jou!
Huisartsenspoedpost
Onze Huisartsenspoedpost is dé plek voor spoedeisende huisartsenzorg buiten kantooruren. Hier werken triagisten, baliemedewerkers, studenten geneeskunde, chauffeurs, huisartsen en ondersteunend personeel nauw met elkaar samen. We geloven in mensgerichte zorg – zowel voor onze patiënten als voor onze collega’s. Open communicatie, korte lijnen en betrokkenheid staan bij ons centraal.
Jouw rol
Als Managementassistent ben jij een belangrijke schakel binnen onze organisatie. Je ondersteunt het managementteam van de Huisartsenspoedpost in de breedste zin van het woord en zorgt ervoor dat alles achter de schermen goed geregeld is. Je werkt gestructureerd, houdt overzicht en bent in staat om snel te schakelen wanneer dat nodig is.
Je werkt intensief samen met een collega-secretaresse. Zij richt zich met name op de meer uitvoerende en routinematige taken. Jij neemt de meer complexe, coördinerende en cijfermatige werkzaamheden voor je rekening. Denk hierbij aan het voorbereiden van rapportages, het bijhouden van protocollen en het ondersteunen van beleidsmatige processen.
Je werkt 16 uur per week, verdeeld over twee of drie dagen, en bent inzetbaar binnen reguliere kantoortijden.
Wat ga je doen?
- Organisatorische en administratieve ondersteuning van het managementteam.
- Voorbereiden en verwerken van managementrapportages en presentaties.
- Coördineren en actualiseren van protocollen en werkafspraken.
- Verzamelen, registreren en bewaken van KPI’s (kritische prestatie indicatoren) en andere managementinformatie.
- Ondersteunen bij interne communicatie richting collega’s op de post.
- Signaleren van knelpunten in planning of uitvoering en het aandragen van oplossingen.
- Verzorgen van vergaderstukken en verslaglegging en incidenteel secretariële werkzaamheden
- Meedenken over verbetering van administratieve en ondersteunende processen.
- Ondersteunen bij projectmatige werkzaamheden, zoals de voorbereiding op de nieuwbouw in 2027.
- Afstemming van werkzaamheden met je collega-secretaresse.
Wat breng je mee?
- Een afgeronde HBO- opleiding of aantoonbaar HBO werk-denk niveau, bij voorkeur in de richting van (medisch) secretariaat, managementassistent of officemanagement.
- Aantoonbare ervaring in een vergelijkbare ondersteunende functie, bij voorkeur binnen de zorg.
- Ervaring met protocolbeheer, kwaliteitsregistratie (zoals KPI’s) en rapportagevoorbereiding is een pré.
- Je bent nauwkeurig, zelfstandig, betrouwbaar en weet goed prioriteiten te stellen.
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en werkt graag samen.
- Je kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden en weet overzicht te behouden in een dynamische omgeving.
- Je hebt uitstekende digitale vaardigheden.
Wat bieden wij jou?
Allereerst kom je te werken bij een fijne werkgever waar persoonlijk contact en collegialiteit centraal staan. Je vervult een betekenisvolle functie in een betrokken en professioneel team.
Daarnaast bieden wij:
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een salaris volgens de CAO Huisartsenzorg vindt plaats op basis van opleiding en ervaring.
- Een dienstverband van 16 uur per week, met werktijden binnen kantoortijden. Wellicht is in de toekomst uitbreiding van uren mogelijk.
- Samenwerking in een prettig team, waarin je complementair bent aan een collega-secretaresse.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, onder andere via het online leerplatform GoodHabitz.
- Actieve betrokkenheid bij organisatieontwikkeling, waaronder onze verhuizing naar een nieuw pand in 2027.
Word jij onze nieuwe collega?
Herken jij jezelf in deze rol en wil je bijdragen aan goede, toegankelijke spoedzorg? Dan komen we graag met je in contact!
Heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met Wendy Drevers, manager Spoedzorg, via 0638683880 of per mail: w.drevers@hzoij.nl
De procedure is als volgt:
- Wij ontvangen graag voor 16 november jouw motivatie en CV via onderstaande link.
- Jouw motivatie en CV worden doorgenomen door de commissie. Jij krijgt dan zo spoedig mogelijk een reactie.
- Een sollicitatiegesprek, meeloopdienst en het inwinnen van referenties maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
- Aangenomen? Dan volgt er zo spoedig mogelijk een arbeidsvoorwaardengesprek met afdeling HR. We streven naar een indiensttreding per 1 januari 2026.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
| Werkveld | Eerstelijns- en Huisartsenzorg |
| Opleidingsniveau | HBO |
| Arbeidstijd | In overleg |
| Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd met uitzicht op vast |
| Uren van | 16 |
| Uren tot | 16 |
| CAO | Huisartsenzorg |
| Postcode | 7009BL |
| Stad | Doetinchem |
| Locatie | Huisartsenpost Oude IJssel Doetinchem |
| Publicatiedatum | 21-10-2025 |
| Ingangsdatum | 21-10-2025 |
| Reageer voor | 16-11-2025 |
| Nummer | 163689 |