Vacatures in Medewerker Zorgadministratie
We hebben 1 vacatures voor werk in Medewerker Zorgadministratie voor je gevonden
Bekijk alle vacatures07 apr 2025
Medewerker cliëntenadministratie (tijdelijk)
InteraktContour
Nu solliciteren
Ben jij de administratieve kracht die zorgt voor een vlekkeloze cliëntadministratie? Dan zijn wij opzoek naar jou!
Wat je doet
Als medewerker cliëntenadministratie zorg je ervoor dat alles rondom de registratie van cliënten soepel verloopt. Je voert verschillende administratieve taken uit, met de nadruk op het verwerken van gegevens die binnenkomen per e-mail of telefoon. Samen met je team zorg je ervoor dat alles netjes en op tijd geregeld is voor zowel de cliënten als je collega’s.
Je houdt het overzicht, signaleert waar gegevens missen of niet kloppen, en zorgt ervoor dat dit snel en nauwkeurig wordt opgelost. Werk je al met ONS, of leer je het gaandeweg kennen? Dan breiden je werkzaamheden zich uit, afhankelijk van jouw groei en wat praktisch haalbaar is.
In deze functie heb je regelmatig contact met collega’s, zorgkantoren en andere externe partijen. Kom je een vraag tegen die je niet meteen kunt beantwoorden? Geen probleem! Je schakelt simpelweg met een collega die het antwoord heeft. Iedereen heeft zijn eigen expertise, en we helpen elkaar graag.
Met jouw oog voor detail en je vermogen om snel te schakelen, zorg je ervoor dat gegevens administratief goed worden verwerkt. Heb je ideeën om processen makkelijker te maken? We horen ze graag!
Deze functie is tijdelijk voor 6 maanden ter vervanging van verlof. We zoeken iemand die 16 uur per week beschikbaar is, verdeeld over 3 à 4 dagen. De precieze werkdagen stemmen we graag samen met jou af, dus we zijn flexibel!
Wat wij bieden
Je werkplek
Op het bestuursbureau in Nunspeet werken zo’n 90 collega’s in ondersteunende functies. Jij komt te werken binnen de afdeling Bedrijfsvoering, waar de cliëntenadministratie een belangrijk en onmisbaar onderdeel van is.
Samen met zes collega’s vorm je een hecht team waarin samenwerking, openheid en een goede dosis humor centraal staan. Je wordt met open armen ontvangen in een omgeving waar we elkaar echt zien: niet alleen als collega, maar als mens. We waarderen de unieke kwaliteiten van ieder teamlid, ongeacht hoe we van elkaar verschillen. Juist die diversiteit zorgt ervoor dat we elkaar aanvullen, versterken en samen tot de beste resultaten komen.
Binnen ons team is er ruimte voor ieders inbreng, we staan open voor feedback en zijn niet bang om uitdagingen samen aan te pakken. En niet te vergeten, ondertussen is er altijd ruimte voor een geintje en een glimlach.
We werken deels thuis en deels op kantoor. Op maandag zijn we in elk geval (gedeeltelijk) samen op kantoor aanwezig.
Je werkt met collega's die hart hebben voor de zorg, cliënten en elkaar. Een goede werk/privébalans vinden we belangrijk. Want buiten werk is er natuurlijk nog meer in het leven.
Werken bij InteraktContour
Bij InteraktContour bieden we behandeling, begeleiding en zorg aan mensen met NAH vanuit 89 locaties in Midden- en Oost-Nederland. Wij geloven in maatwerk en hebben jouw expertise nodig om samen voor cliënten en hun naasten het beste uit elke situatie te halen.
Met behulp van technologie verbeteren we de kwaliteit van leven van cliënten, waardoor medewerkers op de werkvloer meer tijd hebben voor waardevolle zorg. Cliënten, naasten, netwerk en je collega’s, samen zijn we redzaam. Dit noemen we samenredzaam. En of je nu rechtstreeks met cliënten werkt of op ons bestuursbureau, InteraktContour is een inspirerende en plezierige werkplek.
Word lid van ons team
De vacature staat open tot en met dinsdag 22 april. De kennismakingsgesprekken vinden plaats op 28 april op het bestuursbureau in Nunspeet. Een Verklaring Omtrent het Gedrag is onderdeel van jouw indiensttreding (aanvraagprocedure via InteraktContour).
Wil je eerst meer weten over deze functie? Bel gerust naar Emmy van der Gaag - Bulthuis, Coördinator clientenadministratie, op 06 23 32 25 47.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Wat je doet
Als medewerker cliëntenadministratie zorg je ervoor dat alles rondom de registratie van cliënten soepel verloopt. Je voert verschillende administratieve taken uit, met de nadruk op het verwerken van gegevens die binnenkomen per e-mail of telefoon. Samen met je team zorg je ervoor dat alles netjes en op tijd geregeld is voor zowel de cliënten als je collega’s.
Je houdt het overzicht, signaleert waar gegevens missen of niet kloppen, en zorgt ervoor dat dit snel en nauwkeurig wordt opgelost. Werk je al met ONS, of leer je het gaandeweg kennen? Dan breiden je werkzaamheden zich uit, afhankelijk van jouw groei en wat praktisch haalbaar is.
In deze functie heb je regelmatig contact met collega’s, zorgkantoren en andere externe partijen. Kom je een vraag tegen die je niet meteen kunt beantwoorden? Geen probleem! Je schakelt simpelweg met een collega die het antwoord heeft. Iedereen heeft zijn eigen expertise, en we helpen elkaar graag.
Met jouw oog voor detail en je vermogen om snel te schakelen, zorg je ervoor dat gegevens administratief goed worden verwerkt. Heb je ideeën om processen makkelijker te maken? We horen ze graag!
Deze functie is tijdelijk voor 6 maanden ter vervanging van verlof. We zoeken iemand die 16 uur per week beschikbaar is, verdeeld over 3 à 4 dagen. De precieze werkdagen stemmen we graag samen met jou af, dus we zijn flexibel!
Wat wij bieden
- mooi en betekenisvol werk dat er écht toe doet;
- een contract voor een periode van 6 maanden voor 16 uur per week (ter vervanging van verlof, in eerste instantie is er geen verlenging mogelijk);
- een salaris van € 2.727,- tot maximaal € 3.678,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek volgens de cao Gehandicaptenzorg (FWG 40);
- reiskostenvergoeding conform cao en een dienstreisvergoeding van 0,30 ct/km;
- de kosten van reizen met het openbaar vervoer en de OV-fiets worden voor 100% vergoed;
- 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
- 144 vakantie-uren per jaar en 57 uur vrij in te zetten als balansverlof bij een 36-urige werkweek;
- uitstekende pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW);
- gratis personal coaching via Resilians en korting op culturele uitjes via CultuurWerkt!.
- hebt een mbo dilpoma niveau 4 en voelt je thuis in de zorgsector;
- bent communicatief vaardig (je maakt o.a. gebruik van Teams);
- kunt zelfstandig werken, maar schakelt ook makkelijk met collega’s;
- bent flexibel in het oppakken van verschillende taken;
- hebt ervaring met het Office-pakket en hebt bij voorkeur werkervaring met het elektronisch cliënten systeem ONS en kennis van de WLZ- en WMO-financiering.
Je werkplek
Op het bestuursbureau in Nunspeet werken zo’n 90 collega’s in ondersteunende functies. Jij komt te werken binnen de afdeling Bedrijfsvoering, waar de cliëntenadministratie een belangrijk en onmisbaar onderdeel van is.
Samen met zes collega’s vorm je een hecht team waarin samenwerking, openheid en een goede dosis humor centraal staan. Je wordt met open armen ontvangen in een omgeving waar we elkaar echt zien: niet alleen als collega, maar als mens. We waarderen de unieke kwaliteiten van ieder teamlid, ongeacht hoe we van elkaar verschillen. Juist die diversiteit zorgt ervoor dat we elkaar aanvullen, versterken en samen tot de beste resultaten komen.
Binnen ons team is er ruimte voor ieders inbreng, we staan open voor feedback en zijn niet bang om uitdagingen samen aan te pakken. En niet te vergeten, ondertussen is er altijd ruimte voor een geintje en een glimlach.
We werken deels thuis en deels op kantoor. Op maandag zijn we in elk geval (gedeeltelijk) samen op kantoor aanwezig.
Je werkt met collega's die hart hebben voor de zorg, cliënten en elkaar. Een goede werk/privébalans vinden we belangrijk. Want buiten werk is er natuurlijk nog meer in het leven.
Werken bij InteraktContour
Bij InteraktContour bieden we behandeling, begeleiding en zorg aan mensen met NAH vanuit 89 locaties in Midden- en Oost-Nederland. Wij geloven in maatwerk en hebben jouw expertise nodig om samen voor cliënten en hun naasten het beste uit elke situatie te halen.
Met behulp van technologie verbeteren we de kwaliteit van leven van cliënten, waardoor medewerkers op de werkvloer meer tijd hebben voor waardevolle zorg. Cliënten, naasten, netwerk en je collega’s, samen zijn we redzaam. Dit noemen we samenredzaam. En of je nu rechtstreeks met cliënten werkt of op ons bestuursbureau, InteraktContour is een inspirerende en plezierige werkplek.
Word lid van ons team
De vacature staat open tot en met dinsdag 22 april. De kennismakingsgesprekken vinden plaats op 28 april op het bestuursbureau in Nunspeet. Een Verklaring Omtrent het Gedrag is onderdeel van jouw indiensttreding (aanvraagprocedure via InteraktContour).
Wil je eerst meer weten over deze functie? Bel gerust naar Emmy van der Gaag - Bulthuis, Coördinator clientenadministratie, op 06 23 32 25 47.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | MBO |
Arbeidstijd | Part time |
Arbeidsovereenkomst | bepaalde tijd, vervanging bij zwangerschap |
Uren van | 16 |
Uren tot | 16 |
Postcode | 8071 PA |
Stad | Nunspeet |
Locatie | InteraktContour Bestuursbureau in Nunspeet |
Publicatiedatum | 07-04-2025 |
Reageer voor | 23-04-2025 |
Nummer | 138924 |
Passen deze skills wel bij mij?
Skills zijn de kennis, talenten en eigenschappen die je nodig hebt om je job te rocken. Ontdek jouw unieke skills met onze tests en krijg direct inzicht!
Wat zijn jouw skills