Beleidsmedewerker zorg en welzijn
Als beleidsmedewerker in zorg en welzijn, draag je bij aan de ontwikkeling en uitvoering van het beleid binnen een organisatie. Dit doe je onder meer door onderzoek uit te voeren, adviezen te formuleren en duidelijk te communiceren. Met als doel dat alle betrokken partijen bereid zijn mee te werken aan de uitvoering van jouw plannen. Vaak heb je ook een coachende rol om te zorgen dat het beleid in de praktijk wordt uitgevoerd en je weer informatie verzameld om het beleid later te verbeteren.
Vacatures in Beleidsmedewerker zorg en welzijn
We hebben 2 vacatures voor werk in Beleidsmedewerker zorg en welzijn voor je gevonden
Bekijk alle vacatures2 vacature(s) gevonden.
19 jun 2025
Teammanager Flex / 32-36 uur
Elver
Nu solliciterenAls Teammanager Flex bouw jij aan een sterke, toekomstbestendige flexpool van betrokken professionals en zorg je ervoor dat zij op de juiste plek en op het juiste moment kunnen worden ingezet. Je hebt een belangrijke rol in het stevig neerzetten van de flexpool en zorgt dat alles wat daarvoor nodig is, van structuur tot samenwerking, goed geregeld is. Je bent goed zichtbaar voor alle flexmedewerkers die op de verschillende locaties van Elver werkzaam zijn.
Jouw rol en opdracht
Als teammanager Flex help je het Flexbureau de volgende stap te zetten in de ontwikkeling die we ruim een jaar geleden hebben ingezet. Het Flexbureau heeft een centrale plek in de organisatie; hier komen de aanvragen voor flexibele inzet en het aanbod van beschikbare collega’s samen. Onze interne flexpool bestaat uit ongeveer 50 medewerkers, die flexibel worden ingezet op de verschillende locaties van Elver. Een team van twee flexcoördinatoren staat dagelijks voor de uitdaging om de gaten in de roosters te vullen. Teams zijn verantwoordelijk voor hun eigen rooster en werken samen in een cluster. Per cluster is een expertplanner die de teams ondersteunt door op zoek te gaan naar creatieve oplossingen om zo de inzet te optimaliseren.
Met jouw leiderschap en visie zorg je ervoor dat onze flexibele schil optimaal functioneert. Je weet mensen in beweging te krijgen, eigenaarschap te stimuleren en een cultuur van samenwerking te creëren. Je handelt daadkrachtig, communiceert helder en houdt altijd oog voor de mens. Tegelijkertijd bouw je aan de toekomst: je geeft richting aan de doorontwikkeling van ons Flexbureau. Zo groeit jouw afdeling uit tot strategisch partner voor managers en draag je bij aan een toekomstbestendige, wendbare personeelsinzet bij Elver.
Het Flexbureau is onderdeel van het supportteam HR. Als teammanager Flex leg je verantwoording af aan de manager HR.
Jouw verantwoordelijkheden
- Je geeft leiding aan het team van flexcoördinatoren, expertplanners en flexmedewerkers. Je geeft aandacht en creëert nabijheid. Door middel van coaching van de expertplanners en flexcoördinatoren wordt een optimale samenwerking gecreëerd met als resultaat een efficiënte en toekomstbestendige planning.
- Je ontwikkelt en vertaalt (strategisch) beleid over flexibele inzet van arbeid in lijn met onze visie. Samen met HR werk je aan een in- en doorstroombeleid van flexmedewerkers.
- Je bewaakt de kwaliteit en kwantiteit van de flexpool in nauwe afstemming met de flexcoördinatoren en stemt regelmatig af met het management.
- Je ziet toe op de naleving van de wet- en regelgeving en een efficiënte inzet van medewerkers.
Je hebt een stevige basis met een hbo-diploma op zak, bijvoorbeeld HRM, Bedrijfskunde of een zorggerelateerd vakgebied, bij voorkeur aangevuld met een managementopleiding. In eerdere functies heb je ruime ervaring opgedaan met het aansturen en positioneren van een flexpool en planbureau. Waarbij je niet alleen overzicht hield, maar ook echt het verschil wist te maken in de samenwerking en ontwikkeling van je teamleden. Jij kijkt vooruit, stilstaan doe jij niet en achterom kijken al helemaal niet; jij omarmt veranderingen op een positieve manier.
Als leidinggevende ben je ondernemend en coachend. Je bent iemand die mensen weet te motiveren, structuur aanbrengt waar nodig en met jouw energie anderen inspireert om het beste uit zichzelf te halen. Je communiceert open en helder, voelt goed aan wat er speelt binnen een organisatie en beweegt makkelijk tussen verschillende niveaus en belangen. Je denkt in kansen en houdt het doel scherp in het vizier. Of het nu gaat om beleid of de uitvoering in de praktijk: jij weet de verbinding te leggen én te houden.
Roosterplanning en het slim inzetten van personeel, ook op flexibele basis, zijn voor jou geen onbekend terrein; je weet precies wat ervoor nodig is om processen soepel te laten verlopen én continu te verbeteren.
Wat bieden wij jou?
- Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd tussen de 32 en 36 uur per week, met mogelijkheid tot het omzetten naar een vast dienstverband.
- Een afwisselende functie in een dynamische en informele organisatie.
- Werkdagen stemmen we in onderling overleg af, waarin deels thuiswerken tot de mogelijkheden behoort.
- Je ontvangt een laptop en telefoon van Elver om je werkzaamheden goed uit te kunnen voeren, deze mag je ook privé gebruiken.
- Naast de arbeidsvoorwaarden uit de cao gehandicaptenzorg, zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, bieden we diverse secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Een salaris conform functiegroep 55 of 60. Maximaal € 5.587,- bij een dienstverband van 36 uur per week. Per 1 juli 2025 is er een CAO verhoging van 4% van toepassing.
- Jouw gezondheid vinden we minstens zo belangrijk. Daarom hebben we speciaal voor onze medewerkers een vitaliteits dashboard. Daarnaast biedt Elver jou de mogelijkheid om met korting een fiets aan te schaffen en/of met korting een sportabonnement af te sluiten. Hier vertellen wij jou graag meer over!
Is deze functie jou op het lijf geschreven? Wacht dan niet langer en reageer op deze vacature.
Wil je vooraf antwoord op een paar vragen die je hebt, stel ze gerust. Dit kan door een telefoontje naar Annemiek Littooij, manager HR, tel. 06-43855169.
De procedure is als volgt, nadat je hebt gesolliciteerd:
- Jouw motivatie en CV ontvangen we graag voor 7 juli 2025. Deze worden doorgenomen door de selectiecommissie.
- Pas jij in het profiel en zijn ze enthousiast? Dan word je uitgenodigd voor een eerste gesprek op donderdagmiddag 10 juli en eventueel een tweede gesprek.
- Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure
- Bevalt het vanuit zowel jou als het HR team? Dan bieden we jou een baan!
- Daarna gaan we in gesprek over jouw arbeidsvoorwaarden.
Meer info
Annemiek Littooij, manager HR 06-43855169
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | HBO |
Arbeidstijd | Full time |
Arbeidsovereenkomst | Bepaalde tijd met uitzicht op vast |
Uren van | 32 |
Uren tot | 36 |
Salaris indicatie | 5587 |
CAO | Gehandicaptenzorg |
Postcode | 7031 HW |
Locatie | Zie vacature |
Publicatiedatum | 19-06-2025 |
Reageer voor | 07-07-2025 |
Nummer | 141119 |
Passen deze skills wel bij mij?
Skills zijn de kennis, talenten en eigenschappen die je nodig hebt om je job te rocken. Ontdek jouw unieke skills met onze tests en krijg direct inzicht!
Wat zijn jouw skills