Beleidsmedewerker zorg en welzijn

Als beleidsmedewerker in zorg en welzijn, draag je bij aan de ontwikkeling en uitvoering van het beleid binnen een organisatie. Dit doe je onder meer door onderzoek uit te voeren, adviezen te formuleren en duidelijk te communiceren. Met als doel dat alle betrokken partijen bereid zijn mee te werken aan de uitvoering van jouw plannen. Vaak heb je ook een coachende rol om te zorgen dat het beleid in de praktijk wordt uitgevoerd en je weer informatie verzameld om het beleid later te verbeteren.

Vacatures in Beleidsmedewerker zorg en welzijn

We hebben 1 vacatures voor werk in Beleidsmedewerker zorg en welzijn voor je gevonden

Bekijk alle vacatures

31 mrt 2025

Teamcoördinator @ Adviseur Facilitair

Zorggroep Manna

Nu solliciteren

Functieomschrijving

Weet jij een facilitair team goed te coördineren en doe jij het goed in een dynamische werkomgeving? Zoek je een uitdagende functie waarin je kunt bijdragen aan de verbetering van onze organisatie door middel van facilitair beleid, inkoop- en contractmanagement, met daarnaast vol in de operatie bezig zijn om dit ook handen en voeten te geven? Dan is deze functie als Teamcoördinator & Adviseur Facilitair iets voor jou!

Wat doe je als Teamcoördinator & Adviseur Facilitair?

Je bent de schakel tussen management, bestuur en het facilitaire team. Je adviseert en ondersteunt bij de ontwikkeling, implementatie en borging van het facilitair beleid. Dit betekent dat je invloed hebt op het strategisch facilitair beleid en je in de operatie samenwerkt met leidinggevenden om de processen op de werkvloer te verbeteren. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het ontwikkelen en implementeren van facilitair beleid en het bijdragen aan locatie- en vastgoedbeleid.
  • Het onderhandelen met leveranciers, het sluiten van contracten en het uitvoeren van inkoop- en contractmanagement.
  • Het opstellen van protocollen, procedures en richtlijnen, rekening houdend met wet- en regelgeving.
  • Het meewerken aan en leiden van organisatiebrede projecten, bijvoorbeeld op het gebied van zorgdomotica en zorgtechnologie.
  • Het inhoudelijk aansturen van het facilitaire team, waarbij jij dé vraagbaak bent voor jouw naaste collega’s.

Het team Facilitair bestaat uit de Teamcoördinator & adviseur Facilitair, een Facilitair Coördinator, twee Medewerkers Facilitair en drie collega’s Technische Dienst. De vacature komt vrij in verband met vertrek van de huidige collega. De Manager Bedrijfsvoering/Controller stuurt het team aan en is ook jouw leidinggevende.

Functie eisen

Je past bij Manna als jij eigenaarschap in jouw genen hebt zitten. We hebben geen geijkte paden, maar willen samen voortdurend verbeteren. Je houdt ervan om snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden en zet verantwoordelijkheidsgevoel om in concrete acties. Je komt bij ons goed tot je recht met een aanpakkersmentaliteit, actief samenwerken en flexibiliteit. Jij voelt je prettig bij het werken binnen ruimere kaders.

Denk jij nu al na over hoe goed jij eigenlijk binnen het team Faciltiair past? Dan willen we graag in gesprek met jou.

Wij zoeken iemand met:

  • Een flinke dosis ervaring op het gebied van Facilitair;
  • Een afgeronde opleiding HBO opleiding richting facilitair management;
  • Ervaring met beleidsontwikkeling en kennis van relevante wet- en regelgeving;
  • Een proactieve en strategische houding, met het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;
  • Ervaring met inkoop- en contractmanagement en het werken met leveranciers.
  • Een hands-on mentaliteit en de vaardigheid om teams en projecten effectief aan te sturen.
  • Een verbindende rol: je vindt makkelijk de weg binnen Manna en weet collega’s enthousiast mee te nemen;
  • Oog voor onze christelijke identiteit en herkenning in de kernwaarden van Manna;
  • Een auto en een rijbewijs om te reizen tussen locaties.

Inschaling

  • Een cruciale en veelzijdige functie die invloed heeft op de toekomst van Manna;
  • Loon en inschaling conform de CAO VVT in FWG 55;
  • Een werkomgeving met ruime kaders waarbinnen je gezamenlijk de richting van het personeelsbeleid voor de komende jaren bepaalt;
  • Een platte organisatie met korte lijnen en alle ruimte om jezelf te zijn en te ontwikkelen;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering van 8,33%, pensioenregeling bij PFZW, actieve personeelsvereniging.

Bijzonderheden

Solliciteren
Stuur je motivatiebrief met CV vóór 19 april 2025 naar [email protected]. Je kunt ons ook bellen: 053-3030600. Voor meer informatie over de inhoud van de vacature kun je contact opnemen met Dineke de Jong, 06- 83604167 of stuur een mail naar [email protected].

De briefselectie vindt plaats in week 17. De selectiegesprekken vinden plaats op donderdag 1 mei.

Wij vragen aan iedere nieuwe medewerker een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). De kosten worden vergoed door Manna.

Dit betreft een interne/externe  vacature en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

WerkveldVerpleging & Verzorging en Thuiszorg
OpleidingsniveauHBO
ArbeidstijdIn overleg
Arbeidsovereenkomstbepaalde tijd, voor de duur van 1 jaar, mogelijkheden voor vast dienstverband
Uren van36
Uren tot36
Salaris indicatieFWG 55
CAOVerpleging & Verzorging en Thuiszorg
Postcode7511AD
StadEnschede
LocatieZorggroep Manna
Informatie verkrijgen bijAfdeling P&O
Publicatiedatum09-04-2025
Ingangsdatumz.s.m.
Reageer voor19-04-2025
Nummer138748

Passen deze skills wel bij mij?

Check jouw skills!

Scoor de ideale job met skills-based matching!

Skills zijn de kennis, talenten en eigenschappen die je nodig hebt om je job te rocken. Ontdek jouw unieke skills met onze tests en krijg direct inzicht!

Wat zijn jouw skills