Vacatures in Secretaresse directie/managementassistent
We hebben 6 vacatures voor werk in Secretaresse directie/managementassistent voor je gevonden
Bekijk alle vacatures6 vacature(s) gevonden.
02 jul 2025
Managementsecretaresse
's Heeren Loo Oost-Nederland
Deventer
27 jun 2025
Vacature Managementassistent Ambulant
GGNet
Apeldoorn
20 jun 2025
Vacature Teamleider Beschermd Wonen
GGNet
Warnsveld
12 jun 2025
Teamleider Intensieve Voortgezette Behandeling (IVB) Warnsveld
GGNet
Warnsveld
05 jun 2025
Vacature Business intelligence (BI) specialist (NL)
GGNet
Warnsveld
23 mei 2025
Vacature Functioneel applicatiebeheerder AFAS
GGNet
Warnsveld
02 jul 2025
Managementsecretaresse
's Heeren Loo Oost-Nederland
Nu solliciterenWaar ga je werken?
Je gaat werken voor expertisecentrum Advisium Zuid. In deze regio bieden wij behandeling aan een brede groep cliënten in alle leeftijdscategorieën met een lichte tot ernstige verstandelijke beperking. We behandelen zoveel mogelijk bij cliënten in hun woonomgeving als ook binnen de poli's. De kernlocaties zijn Druten, Tiel en Geldermalsen, maar ook daarbuiten hebben we locaties. Jouw vaste standplaats zal met name onze locatie in Druten betreffen. Het managementteam van Advisium bestaat uit één manager Advisium en twee managers behandeling. Je werkt samen met de directiesecretariaten van de regiodirecteuren en het secretariaat van Advisium.
Expertisecentrum Advisium is onderdeel van ’s Heeren Loo. Met ruim 1200 deskundigen zijn we het grootste expertisecentrum van Nederland binnen de VG en LVG. Hier werken onder andere medische, paramedische en pedagogische specialisten en geestelijk verzorgers. Zij werken samen in multidisciplinaire teams bij de begeleiding en behandeling van de cliënt. We zijn een lerende organisatie, die oog heeft voor de professional die zich inhoudelijk wil ontwikkelen ten behoeve van de mens met intensieve hulpvragen. Daarom faciliteren we het lerend vermogen en de inhoudelijke gedrevenheid van professionals.
Lees meer over Advisiumen kennis en wetenschap.
Wat ga je doen?
Het werk als secretaresse is geen dag hetzelfde. De dagelijkse werkzaamheden zijn afwisselend en juist daar krijg jij energie van! Taken zijn onder andere:
- Het bijhouden van de agenda's van de managers, het regelen en bewaken van de voortgang van gemaakte afspraken met interne en externe contacten en het verzorgen van de correspondentie en informatieverwerking en -beheer.
- Het organiseren van bijeenkomsten en overlegvormen, het voorbereiden van vergaderingen, projectgroepen en notuleren.
- Proactief signaleren, uitvoering geven aan actiepunten en deadlines bewaken.
- Het ondersteunen van de managers op diverse gebieden.
- Het coördineren van de werkzaamheden binnen het secretariaat van Advisium.
Wat heb je nodig?
- Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding tot (directie)secretaresse of een andere passende richting.
- Je hebt werkervaring in een soortgelijke functie.
- Je voelt goed aan wanneer er snel actie ondernomen moet worden, je kan prioriteiten stellen en overzicht bewaren.
- Je hebt ervaring met het organiseren en notuleren van vergaderingen.
- Vanzelfsprekend ben jij representatief, klantvriendelijk en gastvrij.
- Je bent integer met betrekking tot vertrouwelijke informatie.
- Je bent digitaal zeer vaardig.
- Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal.
- Een contract van 24 - 32 uur per week voor in eerste instantie een jaar, met de intentie tot een vast contract.
- Een brutosalaris conform de CAO Gehandicaptenzorg van minimaal € 2727,- en maximaal € 3678,- (FWG 40) bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding.
- Per 1 juli 2025 een salarisverhoging van 4%.
- Eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8%.
- Opbouw van balansverlof van 57 uur per jaar gebaseerd op een fulltime dienstverband.
- Opname in het Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
- Carrièrekansen en doorgroeimogelijkheden binnen ’s Heeren Loo.
- Persoonlijke groei, inzicht en regie over je eigen ontwikkeling via "Mijn Leeromgeving" en e-learning via GoodHabitz.
De gesprekken worden gevoerd gedurende de looptijd van de vacature.
Heb je vragen over de vacature? Neem dan gerust contact op met Chantal te Lintelo (manager Advisium) via telefoonnummer 06 - 57 13 10 83.
Voor overige vragen kun je contact opnemen met de afdeling recruitment door even te bellen of een Whatsapp berichtje te sturen naar Chantal van Veldhuizen 06 - 20 84 80 72 of Wouter van Os 06 - 10 11 75 22, wij helpen je graag verder!
#LI-WV1
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | Niveau 4 |
Arbeidstijd | Part time |
Arbeidsovereenkomst | in eerste instantie voor één jaar, bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot omzetting naar onbep. tijd |
Uren van | 24 |
Uren tot | 32 |
Salaris indicatie | 2727 |
CAO | Gehandicaptenzorg |
Postcode | 7413 AP |
Locatie | 's Heeren Loo Oost-Nederland |
Publicatiedatum | 02-07-2025 |
Reageer voor | 11-07-2025 |
Nummer | 141420 |
Passen deze skills wel bij mij?
Skills zijn de kennis, talenten en eigenschappen die je nodig hebt om je job te rocken. Ontdek jouw unieke skills met onze tests en krijg direct inzicht!
Wat zijn jouw skills