Vacatures in Secretaresse directie/managementassistent
We hebben 9 vacatures voor werk in Secretaresse directie/managementassistent voor je gevonden
Bekijk alle vacatures9 vacature(s) gevonden.
14 jul 2025
Managementsecretaresse
's Heeren Loo Oost-Nederland
Deventer
10 jul 2025
Vacature managementassistent Bas
GGNet
Doetinchem
09 jul 2025
Secretaresse Raad van Bestuur
Liberein
Enschede
04 jul 2025
Projectleider (met affiniteit voor technologie)
GGNet
Warnsveld
02 jul 2025
Managementsecretaresse
's Heeren Loo Oost-Nederland
Deventer
20 jun 2025
Vacature Teamleider Beschermd Wonen
GGNet
Warnsveld
14 jul 2025
Managementsecretaresse
's Heeren Loo Oost-Nederland
Nu solliciterenWaar ga je werken?
Als managementsecretaresse ga je werken voor expertisecentrum Advisium regio Oost. Jouw standplaats wordt onze locatie in Deventer. Het managementteam van Advisium bestaat uit één manager Advisium en een manager behandeling. Je werkt nauw samen met het directiesecretariaat van de regiodirecteur en het secretariaat van Advisium Oost.
Expertisecentrum Advisium is onderdeel van ’s Heeren Loo. Met ruim 1200 deskundigen zijn we het grootste expertisecentrum van Nederland binnen de VG en LVG. Hier werken onder andere medische, paramedische en pedagogische specialisten en geestelijk verzorgers. Zij werken samen in multidisciplinaire teams bij de begeleiding en behandeling van de cliënt. We zijn een lerende organisatie, die oog heeft voor de professional die zich inhoudelijk wil ontwikkelen ten behoeve van de mens met intensieve hulpvragen. Daarom faciliteren we het lerend vermogen en de inhoudelijke gedrevenheid van professionals.
Lees hier meer over Advisium en kennis en wetenschap.
Wat ga je doen?
Het werk als secretaresse is geen dag hetzelfde. De dagelijkse werkzaamheden zijn afwisselend en juist daar krijg jij energie van! Taken zijn onder andere:
- het bijhouden van de agenda van de managers, het regelen en bewaken van de voortgang van gemaakte afspraken met interne en externe contacten en het verzorgen van de correspondentie en informatieverwerking en -beheer;
- het voorbereiden en notuleren van vergaderingen en projectgroepen;
- overzichten bewaken;
- proactief signaleren, uitvoering geven aan actiepunten en deadlines bewaken;
- het ondersteunen van de managers en andere teamleden op diverse gebieden, zoals HR en ICT;
- het coördineren van de werkzaamheden binnen het secretariaat van Advisium.
Wat heb je nodig?
- Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding tot (directie)secretaresse of een andere passende opleiding.
- Je hebt werkervaring in een soortgelijke functie.
- Je voelt goed aan wanneer er snel actie ondernomen moet worden, je kan prioriteiten stellen en overzicht bewaren.
- Je hebt ervaring met het organiseren en notuleren van vergaderingen.
- Vanzelfsprekend ben jij representatief, klantvriendelijk, collegiaal en gastvrij.
- Je bent integer met betrekking tot vertrouwelijke informatie.
- Je bent digitaal zeer vaardig (pakt nieuwe systemen snel op) en hebt ervaring met Office 365.
- Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal.
- Je mag thuiswerken, maar een groot deel van je uren zal je op het kantoor in Deventer aanwezig zijn.
- Een contract voor 24 uur per week voor in eerste instantie een jaar, met de intentie tot een vaste aanstelling.
- Een brutosalaris conform de CAO Gehandicaptenzorg van minimaal € 2836,- en maximaal € 3825,- (FWG 40) bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding.
- Eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8%.
- Balansverlof naast de wettelijke vakantie-uren, waarmee je werk en privé goed kunt combineren.
- Reiskostenvergoeding of een mobiliteitskaart, waarmee je gratis met het OV kunt reizen voor woon-werkverkeer en dienstreizen.
- Opname in het Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
- Carrièrekansen en doorgroeimogelijkheden binnen ’s Heeren Loo.
- We investeren in relevante scholing en opleidingsmogelijkheden, zoals coaching on the job en de mogelijkheid tot het volgen van cursussen of opleidingen.
Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Neem dan gerust contact op met Judith van Schagen (manager behandeling) via telefoonnummer 06 – 57 49 18 78.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 7 augustus in Deventer.
Voor overige vragen kun je contact opnemen met de afdeling recruitment door even te bellen of een Whatsapp berichtje te sturen naar Chantal van Veldhuizen 06 - 20 84 80 72 of Wouter van Os 06 - 10 11 75 22, wij helpen je graag verder!
#LI-WV1
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | Niveau 4 |
Arbeidstijd | Part time |
Arbeidsovereenkomst | in eerste instantie voor één jaar, bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot omzetting naar onbep. tijd |
Uren van | 24 |
Uren tot | 24 |
Salaris indicatie | 2836 |
CAO | Gehandicaptenzorg |
Postcode | 7429 AZ |
Locatie | Deventer |
Publicatiedatum | 14-07-2025 |
Reageer voor | 27-07-2025 |
Nummer | 141777 |
Passen deze skills wel bij mij?
Skills zijn de kennis, talenten en eigenschappen die je nodig hebt om je job te rocken. Ontdek jouw unieke skills met onze tests en krijg direct inzicht!
Wat zijn jouw skills