InteraktContour

Wij zijn InteraktContour
InteraktContour is er voor mensen die problemen ervaren als gevolg van hersenletsel, na bijvoorbeeld een beroerte, ongeluk of hersentumor. Hersenletsel verandert hun leven en dat van hun naasten; terug naar werk of school lukt vaak niet en thuis is alles anders. Toch is er altijd iets mogelijk. Dáár richt InteraktContour zich op, met gespecialiseerde zorg en ondersteuning. De cliënten en hun naasten boeken resultaten op het gebied van leven, wonen en werken. We bieden daarvoor behandeling, begeleiding en 24-uurszorg in Oost- en Midden-Nederland.
Werken bij InteraktContour is met veel plezier werken met je hoofd, hart en handen. Samen werken de medewerkers aan de juiste ondersteuning voor mensen die te maken hebben met de complexe gevolgen van hersenletsel. Al onze medewerkers worden geschoold in de begeleiding van cliënten met niet-aangeboren hersenletsel (NAH).
Vacatures bij InteraktContour
We hebben 45 vacatures voor werk in InteraktContour voor je gevonden
Bekijk alle vacatures15 mei 2025
Informatiemanager
InteraktContour
Nunspeet
15 mei 2025
Woonbegeleider slaapdiensten
InteraktContour
Nunspeet
15 mei 2025
Bijbaan in de zorg
InteraktContour
Nunspeet
13 mei 2025
Verzorgende IG
InteraktContour
Nunspeet
13 mei 2025
Woonbegeleider
InteraktContour
Nunspeet
13 mei 2025
Bijbaan in de zorg
InteraktContour
Nunspeet
15 mei 2025
Informatiemanager
InteraktContour
Nu solliciterenWat je doet
InteraktContour is strategisch ambitieus en ziet technologie als een krachtige motor voor vooruitgang. We zetten vol in op zorgtechnologie, digitale innovatie en data-gedreven werken om onze zorgprocessen te versterken. Dit draagt bij aan meer veiligheid en vergroot de zelfredzaamheid van mensen met NAH, hun netwerk en naasten.
Om deze ambitie verder vorm te geven, breiden we ons team uit met een informatiemanager, binnen InteraktContour is dit een nieuwe functie. In deze rol ben je de schakel tussen Zorg en ICT, waarbij je de inzet van technologie optimaal afstemt op zorg- en ondersteunende processen. Het optimaal benutten van data speelt hierin een cruciale rol.
Wij hebben de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in Cloud-migratie, SaaS-oplossingen en onze MS365-omgeving. De eisen aan ICT binnen de zorg nemen toe, en met deze uitbreiding zorgen we ervoor dat we toekomstbestendig blijven.
Als informatiemanager begeleid je de organisatie op strategisch, tactisch en operationeel niveau naar de toekomst van informatievoorziening. Je hebt een heldere visie op de transitie naar een datagedreven organisatie en weet hoe deze concreet vorm krijgt. Samen met deskundige collega’s werk je aan een integrale en eenduidige werkwijze voor procesbeheer en functioneel beheer. Daarnaast zet je je actief in voor het verbeteren van bedrijfsprocessen en het vergroten van deskundigheid binnen de organisatie.
Je volgt ontwikkelingen in ICT en data op de voet en vertaalt deze naar kansen voor InteraktContour. Daarbij houd je rekening met informatieveiligheid en de geldende wet- en regelgeving, zodat systemen en processen voldoen aan de hoogste normen op het gebied van privacy en compliance. Bovendien draag je bij aan het verbeteren van de klantgerichtheid van ICT, zodat technologie optimaal aansluit op de behoeften van de organisatie en haar gebruikers.
Je begrijpt de rol- en taakverdeling in de samenwerking met interne en externe applicatiebeheerders, BI-medewerkers, informatieanalisten en data-consultants. Je speelt een belangrijke rol in het vormgeven en uitvoeren van de meerjarenstrategie. Denk bijvoorbeeld aan de lange termijn inrichting van ons applicatielandschap en de route naar een werkende architectuur met bijbehorende architectuurprincipes.
Wat wij bieden
- mooi en betekenisvol werk dat er écht toe doet;
- direct een vast contract voor 32-36 uren per week;
- een salaris van € 3.843,- tot maximaal € 5.587,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek volgens de cao Gehandicaptenzorg (FWG 60);
- reiskostenvergoeding conform cao en een dienstreisvergoeding van € 0,30 per kilometer;
- de kosten van reizen met het openbaar vervoer en de OV-fiets worden voor 100% vergoed;
- 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
- 144 vakantie-uren per jaar en 57 uur vrij in te zetten als balansverlof bij een 36-urige werkweek;
- een laptop en een werktelefoon, maar ook een budget om een thuiswerkplek goed in te kunnen richten;
- uitstekende pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW);
- praktijktrainingen (bijv. Breinbasics, een dagtraining over niet-aangeboren hersenletsel.);
- fietsplan en korting op een fitnessabonnement;
- gratis personal coaching via Resilians en korting op culturele uitjes via CultuurWerkt!;
- de mogelijkheid om je voortdurend te ontwikkelen, zowel op professioneel als op persoonlijk vlak, bijvoorbeeld door een (vervolg)opleiding te volgen op onze kosten.
- hebt een afgeronde hbo-opleiding of master richting informatiekunde of bedrijfskunde;
- hebt ervaring in soortgelijke functie;
- bent daadkrachtig, georganiseerd en hebt een groot doorzettingsvermogen;
- vindt het leuk om op diverse niveaus te schakelen;
- bent creatief in het bedenken van oplossingen en het stroomlijnen van processen.
Je werkplek
Het bestuursbureau in Nunspeet is jouw standplaats. Hier werken ongeveer 90 collega’s in ondersteunende functies om de zorg voor onze cliënten mogelijk te maken. Ook de bestuurder en het MT hebben hier hun werkplek. Als informatiemanager bepaal je zelf waar je werkt—thuis of op een van onze locaties in Midden- en Oost-Nederland.
Je maakt onderdeel uit van het team ICT en Technologie. Er werken 6 collega’s op de servicedesk, 5 collega's ICT en 4 collega's op technologie.. Daarnaast werk je nauw samen met collega’s uit diverse ondersteunende diensten, zorgeenheden en de programma- en projectenteams. Bij InteraktContour vinden we een prettige werkplek en een goede werk/privébalans belangrijk. Want naast werk is er natuurlijk nog veel meer in het leven.
Werken bij InteraktContour
Bij InteraktContour bieden we behandeling, begeleiding en zorg aan mensen met NAH vanuit 89 locaties in Midden- en Oost-Nederland. Wij geloven in maatwerk en hebben jouw expertise nodig om samen voor cliënten en hun naasten het beste uit elke situatie te halen.
Met behulp van technologie verbeteren we de kwaliteit van leven van cliënten, waardoor medewerkers op de werkvloer meer tijd hebben voor waardevolle zorg. Cliënten, naasten, netwerk en je collega’s, samen zijn we redzaam. Dit noemen we samenredzaam. En of je nu rechtstreeks met cliënten werkt of op ons bestuursbureau, InteraktContour is een inspirerende en plezierige werkplek.
Word lid van ons team
De vacature staat open tot en met vrijdag 20 juni. De eerste gesprekken vinden plaats op dinsdag 24 juni. Een Verklaring Omtrent het Gedrag is onderdeel van jouw indiensttreding (aanvraagprocedure via InteraktContour).
Wil je eerst meer weten over deze functie? Bel dan met Carolien Venhuizen, manager ICT en Technologie, op 06 51 11 36 59 of met Luc Wijnen, projectmanager ICT, op 06 40 71 96 30.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Werkveld | Gehandicaptenzorg |
Opleidingsniveau | HBO |
Arbeidstijd | Full time |
Arbeidsovereenkomst | Onbepaalde tijd |
Uren van | 32 |
Uren tot | 36 |
Salaris indicatie | 4845 |
CAO | Gehandicaptenzorg |
Postcode | 8071 PA |
Stad | Nunspeet |
Locatie | InteraktContour Bestuursbureau in Nunspeet |
Publicatiedatum | 15-05-2025 |
Reageer voor | 20-06-2025 |
Nummer | 139950 |