IMEAN

Wij zijn IMEAN
Imean zet zich met hart en ziel in voor migrantenouderen met dementie in Twente! Dat doet ze door zorgorganisaties, die tegen allerlei problemen aanlopen bij deze cliënten, cultuursensitiever te maken. Daardoor past de zorg beter, blijven deze cliënten langer stabiel en wonen ze langer zelfstandig thuis, omringd door een stevig sociaal netwerk.
Vacatures bij IMEAN
We hebben 1 vacatures voor werk in IMEAN voor je gevonden
Bekijk alle vacatures1 vacature(s) gevonden.
07 jul 2025
Medewerker Cliëntadministratie
IMEAN
Nu solliciterenFunctieomschrijving
Wie zijn wij?
IMEAN Care B.V. Almelo zet zich met hart en ziel in voor cultuursensitieve zorg en begeleiding aan Twentse ouderen met een migratieachtergrond. Ouderen met en zonder dementie. Naast de zorg aan ouderen begeleiden en trainen we ook professionals en mantelzorgers om deze ouderen beter te begrijpen en te ondersteunen. Als expert is IMEAN nauw betrokken bij regionale, nationale en internationale adviesprojecten over cultuursensitief werken en handelen.
Voor onze organisatie zijn wij op zoek naar een nauwkeurige en betrokken medewerker Cliëntadministratie voor 20 uur per week. Als Medewerker Cliëntadministratie ben je verantwoordelijk voor het tijdig administratief verwerken van zorgindicaties en mutaties van onze cliënten
Wat ga je doen?
Als administratief medewerker ben jij een onmisbare schakel in onze zorgprocessen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Verwerken van MAZ/MUT-meldingen bij in- en uitstroom van cliënten
- Zorgdragen voor een correcte en tijdige registratie in onze systemen
- Contact onderhouden met collega’s van zorgteams, verwijzers en andere betrokken partijen
- Controleren van gegevens en signaleren van afwijkingen of onduidelijkheden
Functie eisen
Wat breng je mee?
- MBO-werk- en denkniveau, bij voorkeur in administratieve richting
- Ervaring in de zorgadministratie is een pré
- Je hebt kennis van de wet- en regelgeving rondom registratie en facturatie van zorg
- Je werkt secuur, zelfstandig en weet goed om te gaan met vertrouwelijke informatie
- Kennis van administratieve systemen zoals Microsoft en Ecare Puur
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en werkt prettig samen
Bij indiensttreding vragen we je om een actuele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Wij doen de aanvraag voor je en vergoeden de kosten
Inschaling
Wat bieden wij?
- Een afwisselende functie binnen een betrokken zorgorganisatie
- Een contract voor 20 uur per week
- Salaris conform CAO VVT
- Je krijgt 8% vakantiegeld, uitbetaald in mei
- Een eindejaarsuitkering van 8,33%, uitbetaald in november
- Mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling
- Een warme en collegiale werkomgeving
Bijzonderheden
Interesse?
Herken jij jezelf in deze functie en wil jij bijdragen aan goede administratieve ondersteuning in een groeiende organisatie? Reageer dan snel! Stuur je CV en korte motivatie naar info@imean.nl o.v.v. vacature Medewerker Cliëntadministratie.
Voor vragen kun je contact opnemen met Sevilay Luiken-Dalli via info@imean.nl.
Werkveld | Verpleging & Verzorging en Thuiszorg |
Opleidingsniveau | MBO+ |
Arbeidstijd | Part time |
Arbeidsovereenkomst | in eerste instantie voor één jaar, bij gebleken geschiktheid mogelijkheid tot omzetting naar onbep. tijd |
Uren van | 20 |
Uren tot | 20 |
CAO | Verpleging & Verzorging en Thuiszorg |
Postcode | 7601 CW |
Stad | Almelo |
Locatie | IMEAN Care |
Publicatiedatum | 07-07-2025 |
Ingangsdatum | 01-08-2025 |
Reageer voor | 01-08-2025 |
Nummer | 141575 |