Elver

Wij zijn Elver
Elver heeft als missie: ‘Er zijn om bij te dragen aan een gelukkig bestaan voor mensen met een verstandelijke beperking.’ ‘Er zijn’ betekent dat we er onvoorwaardelijk zijn; alert en aandachtig. Op de verschillende locaties in de omgeving Arnhem, Laag-Soeren en Nieuw-Wehl willen wij de beste zorg leveren en voor iedere cliënt een zo goed mogelijk leven creëren. ‘Elk verhaal telt’ en het verhaal van ieder mens is uniek. Daarom zetten we elke stap in nauw overleg met de cliënt, zijn familie en verwanten. Zo nodig betrekken we verwijzers of specialisten en schakelen we andere professionals van Elver in. Samenspel leidt uiteindelijk tot succes, is onze overtuiging. De ruim 1200 medewerkers van Elver werken in zelfstandige teams. Deze hebben hun eigen verantwoordelijkheid en regelruimte. Het vertrouwen dat professionals vakbekwaam zijn is het uitgangspunt. Ook de vrijwilligers zijn niet meer weg te denken binnen Elver. Ze zijn niet alleen een verrijking voor het leven van de cliënt, maar ook voor begeleiders én familieleden en verwanten.
Vacatures bij Elver
We hebben 35 vacatures voor werk in Elver voor je gevonden
Bekijk alle vacatures35 vacature(s) gevonden.
08 jul 2025
Begeleider / Beuk / Uren in overleg
Elver

01 jul 2025
Woonassistent / Locatie in overleg / uren in overleg
Elver

19 jun 2025
Persoonlijk Begeleider / Beuk / Uren in overleg
Elver

10 jun 2025
Medewerker Nachtzorg / Laag-Soeren en Arnhem / in overleg
Elver

20 mei 2025
Werken op een unieke locatie in Nieuw-Wehl?
Elver

15 mei 2025
Begeleider Wonen / Wendakker 5 / Uren in overleg
Elver

08 jul 2025
Begeleider / Beuk / Uren in overleg
Elver
Nu solliciterenAlle bewoners gaan overdag naar de dagbesteding. Als team dragen wij zorg voor de continuïteit en kwaliteit in het leven van de bewoners. Dit doen wij door de wensen en behoeften van de bewoners als uitgangspunt te nemen en centraal te stellen. Wij werken volgens triple C. De vrije tijd van de bewoners proberen wij op een gezellige en huiselijke manier invulling te geven, kijkend naar de wensen van de bewoners.
Waarom hier werken?
Jij wilt de bewoners echt leren kennen en ziet het als een uitdaging om hen te bieden wat net dat stukje extra toevoegt. Ook vind jij het belangrijk om te werken aan het welzijn en de zelfstandigheid van onze bewoners, samen met een team. Je staat stevig genoeg in je schoenen om met gedragsproblematiek om te gaan, maar bent ook altijd in voor een dikke knuffel. Dit vind je op de Beuk.
Wat ga je doen?
Nu wil je natuurlijk wel weten wat er van je verwacht wordt tijdens jouw dienst op de Beuk. Je gaat aan de slag als Begeleider Wonen binnen een zelfstandig werkend team. Dit houdt in dat je samen met je collega’s verantwoordelijk bent voor jouw groep en voor het verdelen van het dienstenpatroon. Hier wordt een beroep gedaan op jouw zelfstandigheid en het nemen van beslissingen.
Om een positieve bijdrage te leveren aan de samenwerking binnen het team is het van belang dat je eerlijk en kritisch durft te zijn naar jezelf toe, maar ook naar jouw collega’s. Daarnaast werken wij vanuit de driehoek, dit houdt in dat je samen met de bewoner, verwanten en collega’s invulling geeft aan de dag.
Wat vragen wij van jou?
- Zoals hierboven wordt aangegeven ben je samen verantwoordelijk voor het rooster, daarom is het fijn als jij je flexibel opstelt.
- Wij vragen van jou dat jij in het bezit bent van een relevant diploma op niveau 3 of 4. Denk hierbij aan: Medewerker Maatschappelijke Zorg (MMZ), Sociaal Pedagogisch Werk (SPW), Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH) of Pedagogiek.
- Het hebben van een rijbewijs B is gewenst (niet noodzakelijk), omdat wij met de bewoners regelmatig op pad gaan voor activiteiten buiten het terrein.
Het is natuurlijk fijn dat je wat meebrengt, maar wij bieden jou graag het volgende:
- Contract: Je ontvangt een contract voor onbepaalde tijd (2 maanden proeftijd).
- Contracturen: De uren stemmen we graag met je af. Onze voorkeur gaat uit naar 30 uur per week.
- Salaris: Als Begeleider Wonen word je op basis van jouw opleiding en ervaring ingeschaald in FWG 35 tussen € 2.546,- en € 3.564,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur per week);
- Goede arbeidsvoorwaarden: De arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de cao Gehandicaptenzorg (vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,33%). Wij bieden verschillende secundaire arbeidsvoorwaarden, denk hierbij bijvoorbeeld aan een fietsplan of een tablet. Daarnaast hebben wij een personeelsvereniging die jaarlijks verschillende activiteiten organiseert.
- Ontwikkeling: Zodra je bent aangenomen krijg je de kans om verschillende (online) cursussen en trainingen te volgen, denk hierbij bijvoorbeeld aan een weerbaarheidstraining en medicatie- en epilepsiecursus.
Vervolg?
Herken jij jezelf hierin? Dan maken we graag kennis met jou! Wil je eerst antwoord op je vragen? Neem dan contact op met de collega’s van de Beuk via beuk@elver.nl of 0313 619392.
De procedure is als volgt, nadat je hebt gesolliciteerd:
- Jouw motivatie en CV worden doorgenomen door de selectiecommissie.
- Pas jij in het profiel en zijn ze enthousiast? Dan word je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
- Je krijgt de ruimte om kennis te maken met Elver door middel van een meeloopmoment of kennismaking.
- Positief? Je krijgt dan een arbeidsvoorwaardengesprek bij één van de HR adviseurs, Femke, Lieke of Tessa.
Wij vragen van al onze nieuwe medewerkers om een “Verklaring Omtrent Gedrag” te overhandigen voor hun functie binnen Elver. Vanuit de vergewisplicht, zijn wij verplicht om te controleren of een nieuwe medewerker geschikt is om zorg te verlenen aan onze cliënten. Deze screening is onderdeel van ons selectieproces.
Meer info
Beuk
0313-619392
beuk@elver.nl
| Werkveld | Gehandicaptenzorg |
| Opleidingsniveau | Niveau 3 |
| Arbeidstijd | Part time |
| Arbeidsovereenkomst | Onbepaalde tijd |
| Salaris indicatie | 2546 |
| CAO | Gehandicaptenzorg |
| Postcode | 7031 HW |
| Locatie | Laag-Soeren |
| Publicatiedatum | 08-07-2025 |
| Reageer voor | 17-11-2025 |
| Nummer | 141616 |